09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ترک های پوستی چگونه درمان می شوند؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ترک های پوستی چگونه درمان می شوند؟

 

هیچ کس دوست ندارد بدنش دچار ترک گردد و باعث از دست دادن زیبایی بدن شود. ترک های پوستی که در اصطلاح به آن استریا می گویند بنا به دلایلی ایجاد می شوند.

ترک‌های پوستی یکی از ناخوشایند‌ترین نگرانی‌های پوستی است که حدود ۹۰% خانم‌هایی که باردار می‌شوند، ۷۰% از دختران نوجوان و ۴۰% از پسران نوجوان با آن مواجه می‌شوند. این عارضه به نظر نمی‌رسد که مربوط به نژاد خاصی باشد و همه‌ی مردم روی کره‌ی زمین به آن دچار می‌شوند. از آنجا که این عارضه بسیار گسترده است. تقاضا برای محصولاتی درمانی آن نیز زیاد است. اما کدام محصول واقعا به خوبی کار می‌کند و موثر است؟ باید بدانیم ترک های پوستی معمولا در زیر پوست ایجاد می شوند نه بر روی پوست ، بنابراین برای درمان آن باید حوصله داشته باشید و مواردی که به آن اشاره خواهیم کرد را مورد استفاده قرار دهید .

آیا ماساژ درمانی باعث از بین رفتن ترک می شود ؟

همه‌ی کسانی که کار ماساژ را انجام می‌دهند ادعا می‌کنند که ترک‌های پوستی را برطرف می‌کنند. اما متاسفانه ماساژ قادر به بهبود ترک‌ها و الاستین زیر پوست نیست. این روش عملی نیست و هیچ تحقیقات کلینیکی وجود ندارد که این ادعای ماساژورها را ثابت کند. همچنین در دوران بارداری نمی‌توان شکم را ماساژ داد، اگر فشار زیاد باشد احتمال صدمه زدن به جنین هست. پس اگر باردار هستید و می‌خواهید از ماساژ استفاده کنید حتما با پزشک خود صحبت کنید.

باید چه کارهایی برای درمان ترک ها انجام بدهیم ؟

بهترین درمان برای ترک های پوستی مرطوب نگه داشتن پوست بدن با روغن آرگان و ویتامین E می باشد . می توان از روغن ارگان بصورت یک مرطوب کننده کل بدن استفاده کرد. بهترین نتیجه از خاصیت مرطوب کنندگی روغن ارگان بعد از استحمام گرفته می شود،. در خانمهاى باردار میتوان از این روغن براى پیشگیرى از ترک شکم استفاده کرد. این روغن حاوی مقادیر بسار زیادی از اسیدهای چرب می باشد که در مقابل عمل اکسیده شدن،بسیار مقاوم تر از روغن زیتون است. همچنین حاوی ویتامین A،امگا۶و۹ نیز می باشد.

بهترین نمونه های کرم درمانی برای پیشگیری و درمان ترک بدن را در زیر معرفی می کنیم.



برای مشاهده محصولات درمان ترک شکم اینجا کلیک نمایید


کرم ضد ترک شکم موستلا,کرم ضد ترک شکم بارداری,کرم ضد ترک شکم لیراک,کرم ضد ترک شکم هیدرودرم,کرم ضد ترک شکم والنسی,کرم ضد ترک شکم دوران بارداری,بهترین کرم ضد ترک شکم در بارداری,کرم ضد ترک پوست شکم,قیمت کرم ضد ترک شکم,بهترین مارک کرم ضد ترک شکم,,کرم ضد ترک شکم در بارداری,جلوگیری از ترک شکم در بارداری,جلوگیری از ترک شکم در دوران بارداری,جلوگیری از ترک شکم در حاملگی,جلوگیری از ترک شکم بارداری,جلوگیری از ترک شکم در دوران حاملگی,پیشگیری از ترک شکم در دوران بارداری,جلوگیری از ترک شکم دردوران بارداری,درمان ترک چاقی و لاغری,درمان ترک های چاقی و لاغری,درمان ترک چاقی لاغری,رفع ترک چاقی لاغری,درمان ترک های حاصل از چاقی و لاغری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید