09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تفاوت اگزما و پسوریازیس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تفاوت اگزما و پسوریازیس


بسیاری از افراد تفاوت های فنی بین پسوریازیس و اگزما (درماتیت آتوپیک) را نمی دانند.

درک پسوریازیس:

پلاکت ضخیم با مقیاس سفید مشخصه پسوریازیس است. پسوریازیس یک بیماری اتوایمیون مزمن است که منجر به تولید بیش از حد سلول های پوست می شود. سلول های مرده به مقیاس های سفید و سفید تبدیل می شوند. پوست ملتهب و قرمز باعث خارش شدید می شود.
در حال حاضر درمان برای پسوریازیس وجود ندارد. اما بعضی از درمان های موضعی، نوری و سیستمیک دارویی میتوانند وضعیت را به حالت ریوی تبدیل کنند. پسوریازیس شرایط مسری نیست

درک اگزما:

اگزما یا درماتیت آتوپیک نیز ممکن است یک وضعیت دراز مدت بر روی پوست باشد. این موضوع به دلیل واکنش حساسیت فوقانی رخ می دهد. این باعث می شود پوست به واکنش های خاصی نظیر رنگ ها، پارچه ها، صابون ها، حیوانات و سایر تحریک کننده ها واکنش نشان دهد. اگزما در نوزادان بسیار شایع است. پوست ممکن است قرمز، ملتهب، پوست لایه برداری، ترک خورده ظاهر شود.
همانند پسوریازیس، درماتیت می تواند در هر جایی از بدن اتفاق بیفتد و موجب خارش شدید شود. بیشتر اگزما با درمان های موضعی از بین می رود.

پسوریازیس بر روی صورت:

اگرچه پسوریازیس بیشتر در زانو و آرنج اتفاق می افتد، ممکن است در هر کجا رخ دهد. این شامل صورت، پوست سر و گردن است. با درمان، پسوریازیس روی صورت و پوست سر اغلب حل می شود، اما ممکن است دوباره بیماری عود کند.
در بسیاری از موارد، پسوریازیس پوست سر به پیشانی، گوش و گردن گسترش یابد. درمان می تواند دشوار باشد، به ویژه هنگامی که مو در آن قسمت باشد.

اگزما بر روی صورت

همانند پسوریازیس، اگزما روی صورت می تواند ناراحتی ایجاد کند. تکه ها می توانند بسیار خارش داشته باشند، و باعث می شود که بیشتر پوست آسیب ببیند. خارش باعث ایجاد شکاف در پوست می شود که باعث خونریزی یا عفونت می شود. خشکی ناشی از اگزما همچنین می تواند پوست را از حرکت کلی باز دارد.
اگزما به طور معمول حاوی حلقه های پر شده است. خراشیدن باعث می شود که پوست به لکه های پوست ختم شود و پچ های پوستی و چروک ایجاد کند. اگزما در صورت اغلب می تواند به صورت موضعی درمان شود، اما داروهای سیستمیک ممکن است لازم باشد.

پسوریازیس بر روی دست

اگرچه بسیاری از افراد مبتلا به پسوریازیس در پشت دست و پنجه های خود هستند، اما برخی ممکن هست در کف دست هم داشته باشند. لایه برداری شدید و پوست خشک بر روی دست می تواند اقدامات حتی ساده، مانند دست شستن یا جمع آوری یک کیسه، بسیار دردناک و ناراحت کننده باشد.
پسوریازیس در دست نیز ممکن است شامل پسوریازیس ناخن باشد. این وضعیت سبب ایجاد سلول های بیش از حد فعال پوست می شود تا سلول های جدیدی را زیر ناخن تولید کنند. این می تواند مانند یک عفونت قارچی باشد که ناخن ها را از بین می برد و حتی باعث می شود آنها از بین روند.

اگزما در دست

اگزما به طور معمول بر روی دست ظاهر می شود. این به این دلیل است که دست اغلب با صابون، لوسیون، پارچه، حیوانات و سایر آلرژن ها یا تحریک کننده ها تماس می گیرد. شستن مکرر دستها می تواند پوست پوستی افراد مبتلا به اگزما را خشک کند. درمان اگزما در دست می تواند به دلیل تماس دائمی با آب و سایر تحریک کننده ها دشوار باشد.

پسوریازیس بالا و پایین پاها
پسوریازیس اغلب در پاها و زانو رخ می دهد. اگر چه برخی از پسوریازیس ممکن است بخش قابل توجهی از پاها را پوشش دهد، انواع دیگر ممکن است در تکه های جدا شده ظاهر شوند. انواع مختلف پسوریازیس ظاهر متفاوت دارند.
به عنوان مثال، پسوریازیس سوسپانیت بر روی پاها در بسیاری از تکه های پسوریازیس قرمز جداگانه، قطره مانند، کوچک ظاهر می شود. با این حال، پسوریازیس پلاک در پاها اغلب در تکه های بزرگ و بی شکل با پوست ضخیم قرمز یا مقیاس های ضخیم سفید ظاهر می شود.

اگزما بالا و پایین پاها
اگزما در پاها ممکن است اغلب در “چروک ها” بدن رخ می دهد، مانند پشت زانو یا جلوی مچ پا. تماس نزدیکی از مواد تحریک کننده با پوست و مناطق پوست باعث ایجاد یک محیط مناسب برای درماتیت آتوپیک می شود. اگر اگزما در پشت زانو به سرعت یا به طور موثر درمان نشود، می تواند بسیار تحریک کننده و دردناک باشد. تماس دائمی از لباس می تواند باعث خونریزی و عفونت شود.

پوست خشک پسوریازیس
همه پچ های پسوریازیس به نظر نمی رسد خشک باشند. در برخی موارد، تکه های قرمز بزرگ ممکن است مقیاس قابل مشاهده ای نداشته باشند. با این حال، تکه های پسوریازیس می توانند از سلول های پوست مرده تا نقطه مقیاس و پوستی ایجاد کنند. برداشتن مقیاس بزرگ نباید با اجبار شود. حذف آرام باعث جلوگیری از شکستن پوست و ایجاد خونریزی می شود.
برخی از پچ های پسوریازیس ممکن است قبل از برداشتن مقیاس یک لایه بسیار ضخیم و سفید از سلول های مرده ایجاد کنند.

پوست خشک اگزما
اگزما اغلب شامل تکه های بسیار خشک پوست است. این می تواند پوست را شکننده کند که بسیار ناراحت کننده هست. لایه برداری از اگزما ممکن است شبیه به یک آفتاب سوختگی یا یک لایه برداری پوست یا کولوس باشد.
در بعضی موارد پوست ممکن است بدون پوست خام یا زخم باز شود. در بعضی دیگر، پوست شکسته و یا باز می شود. برای جلوگیری از عفونت باکتریایی یا ویروسی باید با دقت آنها را درمان کرد.

پسوریازیس در مکان های ناخوشایند
پسوریازیس می تواند در مکان های بسیار ناراحت کننده رشد کند. پسوریازیس معکوس و سایر انواع پسوریازیس ممکن است در اندام تناسلی، زیر بغل، پایینی از پاها و چین و چروک پوست ایجاد شود. پسوریازیس در پوست و یا ناحیه تناسلی صاف و براق ظاهر می شود اما ممکن است به اگزما شباهت داشته باشد. مناطق آسیب دیده اغلب شامل تکه های بزرگتر و جامد تر پوست نسبت به پسوریازیس معمولی هستند. این احتمالا به دلیل افزایش رطوبت در این مناطق است.

اگزما در مکان های نامناسب
اگزما در بسیاری از مکان های ناخوشایند – مخصوصا برای نوزادان رخ می دهد. پوشک و کرم های نوزاد ممکن است پوست حساس را تحریک کند، باعث بروز خارش شدید پوشک می شود. در برخی موارد اگزما کل ناحیه ای را که با پوشک مواجه می شود پوشش می دهد.
حساسیت نسبت به مواد پوشک یا کرم هایی که در شستن آن استفاده می شود می تواند پوست را تشدید کند. تغییر شکل دادن به پوشک های پنبه ای نرم و یا استفاده از پاک کننده های مختلف می تواند باعث کاهش اگزما در ناحیه تناسلی نوزادان شود.
بزرگسالان با اگزما در مناطق حساس ممکن است نیاز به تغییر مواد شوینده، پاک کننده ها و پارچه ها را داشته باشند.

درمان پسوریازیس
به طور معمول، متخصصین پوست با تجویز کرم های موضعی کورتیکواستروئید شروع به درمان می کنند. اگر این کافی نباشد، بسیاری از پزشکان نور درمانی را تجویز می کنند.
اگر هیچ کدام از این درمان ها، تکه های پسوریازیس را بهبود ندهند، بسیاری از متخصصین پوست ممکن است یک دارو خوراکی، تزریقی یا تزریق داخل وریدی تجویز کنند. این داروها مراحل نهایی در اکثر برنامه های درمانی هستند.

درمان اگزما
اگزما اغلب با کورتیکواستروئید موضعی درمان می شود. در برخی موارد پزشک ممکن است از کرم های ضد بارداری استفاده کند. موارد دیگر اگزما ممکن است نیاز به کرم های آنتی بیوتیکی یا داروهای تجویزی خوراکی باشد. برخی از کرم های محافظتی نیز ممکن است برای محافظت از پوست از عوامل ایجاد کننده عصبانیت و عفونت مفید باشند، به طوری که باعث بهبودی آنها می شود.

» پماد های مخصوص و جهانی درمان اگزما و پسوریازیس:

کرم درمان اگزما و درماتیت اگزمگا دفی فرانسه

برخی از خواص کرم اگزمگا دفی:
– رفع علایم اگزما، خشکی پوست، سوزش پوست و درماتیت آتوپیک
– قابل استفاده در فاز اشتعال درماتیت آتوپیک
-فاقد کورتون مناسب برای تمام فصول سال
– رطوبت رسانی فوق العاده قوی و ماندگار
– مناسب برای پوست خشک صورت و بدن نوزادان، کودکان و بزرگسالان
– موثر در رفع خشکی، خارش، کاهش التهاب پوست
– جلوگیری از ایجاد عفونت های باکتریایی ثانویه با اثر سینرژیسم عصاره جوانه جودوسر
– کاملا استریل شده
– ۲۰۰ میل
– ساخت فرانسه کمپانی پیرفبر فرانسه
– بدون مواد نگه داره و بدون کورتون
– دارای مجوزبهداشتی ۸۲۵۷۱۷۵۷۹۲۵۹۴۰۵۶

» برای خرید و مشاهده توضیحات کامل اینجا کلیک نمایید


کرم درمان پسوریازیس کرتیول دوکری فرانسه

برخی از خواص کرم درمان پسوریازیس کرتیول دوکری فرانسه:
– کاهش خارش ضایعات صدفی پسوریازیس
– اثر ضد قارچ تقویت شده با داشتن گوگرد میکرونایز شده
– حاوی ایکتیول و کروتامیتون
– محصولی حاوی AHA و گوگرد میکرونایز شده با جذب بالا
– کاهش ضخامت و حذف پوسته های ضخیم صدفی
– حاوی % ۱۰ گلیسرین برای اثر مرطوب کنندگی و رفع خشکی بیش از حد ضایعات پوستی
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۰۴۴۱۷۷۲۹۵۴۲۷۸۵۱
– ۲۰۰ میل

روش مصرف برای بدن:
به مدت یک ماه، دو بار در روز کرم را روی ضایعات ماساژ داده، حداقل ۲۰ دقیقه روی پوست بماند، سپس آبکشی شود.

روش مصرف برای سر:
به مدت ۱۵ روز، هرشب کرم را روی ضایعات ماساژ داده، صبح روز بعد ترجیحا با شوینده روزانه شسته و آبکشی شود. بعد از اتمام دوره ۱۵ روزه درمان، از شامپو کرتیول، هفته ای دو بار استفاده شود.

» برای خرید و مشاهده توضیحات کامل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید