09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تفاوت بوتاکس و فیلر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تفاوت بوتاکس و فیلر

گزینه های درمان چین و چروک و پر کردن صورت به طور فزاینده ای فراوان است. تعداد بیشماری محصولات بدون نسخه وجود دارد، و مردم نیز برای گزینه های ماندگار تر به سراغ ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود می روند. سم بوتولینوم نوع A ( بوتاکس ) و فیلر هر دو روش درمانی طولانی مدت هستند. هر روش را می توان برای درمان چین و چروک استفاده کرد، اما تفاوت های مختلفی بین این دو وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بوتاکس و فیلر به طور یکسان برای درمان چین و چروک های صورت استفاده می شوند. هر درمان از طریق تزریق نیز انجام می شود. با این وجود، هر دو گزینه کمی متفاوت دارند.

» بوتاکس
بوتاکس به خودی خود یک آرامش بخش ماهیچه است که از باکتری ها ساخته شده است. این بیش از دو دهه در بازار است و از آن برای درمان اختلالات عصبی که باعث ضعف عضلات می شود استفاده شده است. همچنین برای معالجه میگرن و سایر شرایط پزشکی نیز استفاده می شود.

برای درمان چین و چروک ، بوتاکس در درجه اول برای درمان چین و چروک پویا استفاده می شود. این چین و چروک ها به طور طبیعی در اطراف چشم و دهان و همچنین بین ابروهای شما رخ می دهد. آنها با افزایش سن بیشتر می شوند. تزریق بوتاکس باعث فلج عضلات در نزدیکی این چین و چروک ها می شود. عدم حرکت عضلات باعث کاهش چین و چروک پویا می شود. منظور از چین و چروک پویا این است که مثلا خط اخم با اخم کردن بوجود می اید به چنین چروکهایی، چروک پویا می گویند. بوتاکس برای خطوط ریز ناشی از تجزیه کلاژن استفاده نمی شود.

» فیلر
فیلر همچنین چین و چروک های صورت را درمان می کنند. آنها در درجه اول برای درمان خطوط لبخند مورد استفاده قرار می گیرند، اگرچه از فیلر نیز می توان برای حجم دادن لب یا گونه ها استفاده کرد. بعضی اوقات، از فیلر برای کاهش ظاهر زخم ها استفاده می شود. فیلر برای نواحی دیگر بدن، مانند سینه ها، تأیید نمی شوند.
فیلر به اشکال مختلفی تولید می شوند و مانند بوتاکس قابل تزریق هستند. در درجه اول برای بافتهای نرم صورت در امتداد خطوط لبخند استفاده می شوند.

» موثر بودن؟

آیا بوتاکس موثر است؟
به گفته آکادمی پزشکی آمریکا (AAOS) ، تزریق بوتاکس برای اکثر مردم نتایج ایجاد می کند. . احتمالاً در طی یک هفته از تزریق اثرات قابل ملاحظه ای خواهید دید. عوارض جانبی حداقل هستند و بیشتر آنها پس از مدت کوتاهی از بین می روند. اگر شرایط خاصی دارید که مانع از آن می شود ، ممکن است متوجه اثرات کامل بوتاکس نشوید. لازم است پیش از موعد با پزشک معالج خود صحبت کنید.
پس از تزریق ، شما می توانید فعالیت های روزانه خود را بدون هیچ گونه زمان بهبودی ادامه دهید. اثرات بوتاکس حدود ۳ تا ۴ ماه طول می کشد. اگر می خواهید نتایج را حفظ کنید، به درمان های بیشتری نیاز دارید.

فیلر چقدر موثر هستند؟
فیلر نیز مؤثر تلقی می شوند و نتایج به طور کلی خیلی طولانی تر از نتایج حاصل از بوتاکس است. با این وجود ، نتایج بسته به نوع دقیق فیلری که انتخاب می کنید متفاوت است.

» خطرات بوتاکس و عوارض جانبی
طبق گزارش AAOS ، بوتاکس فقط برای افرادی که از سلامتی خوبی برخوردار هستند برای کاهش خطر عوارض جانبی استفاده می شود. عوارض جانبی احتمالی شامل موارد زیر است:

– کبودی در محل تزریق
– افتادگی پلک ها ، که می تواند چندین هفته طول بکشد
– قرمزی چشم و سوزش
– سردرد
– مصرف قطره چشم قبل از تزریق بوتاکس ممکن است به کاهش برخی از عوارض جانبی کمک کند. همچنین باید از جلوگیری از کبودی ، چند روز قبل از هرگونه رقیق کننده خون را متوقف کنید.

بوتاکس توصیه نمی شود اگر:
– باردار یا پرستار هستند
– صورتتان عضلات ضعیفی دارند
– در حال حاضر مشکلات پوستی مانند پوست ضخیم یا زخم های عمیق وجود دارد
– کسایی که اسکلروز متعدد یا نوع دیگری از بیماری های عصبی و عضلانی

خطرات و عوارض فیلر تزریقی
عوارض جانبی شدید نادر است. عوارض جانبی متوسط ​​معمولاً طی دو هفته از بین می روند. برخی از عوارض جانبی عبارتند از:

– واکنش آلرژیک
– کبودی
– عفونت
– خارش
– بی حسی
– قرمزی
– جای زخم
– زخم ها
در موارد شدید ممکن است تورم طولانی مدت صورت ایجاد شود. بسته‌های یخی می توانند به کاهش بی حسی موقت و تورم کمک کنند.

» فیلرهای موضعی:
در بالا به مقایسه بوتاکس و فیلر تزریقی اشاره شد. اگر بخواهید هیچ کدام از این عوارض را نبینید بهترین درمان استفاده از فیلرهای موضعی هست. فیلرهای موضعی بمرور به بافت نفوذ میکنند و بدون هیچگونه عوارضی بصورت درمانی بلند مدت می تواند خیلی بهتر از تزریق موثر باشد. فیلر موضعی از لحاظ هزینه بمراتب کمتر از فیلر تزریقی هست و همچنین مدت زمان بعد درمان بسیار طولانی تر از فیلر تزریقی میباشد. در زیر یک نمونه از کرم فیلر موضعی توصیه می شود.

کرم چاق کننده صورت لیپوفیلر ژیورل فرانسه

کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث چاق شدن صورت، حجم دهی صورت،گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود.

ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم لیپوفیلر ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید