09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تقویت موی نازک و شکننده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تقویت موی نازک و شکننده

بعضی  از افراد دچار ریزش و ضعیف شدن ریشه و ساقه ی مو هستند و بیشتر در اجتماع جلب توجه می کنند. درواقع می توان گفت کسانی که ریزش مو دارند بیشتر دچار از دست دادن اعتماد به نفس می شوند. ما در اینجا شما را با راه های مقابله با ریزش مو و تقویت موهای ضعیف آشنا می کنیم.

مشخصات موهای ضعیف

۱) شکننده و پژمردگی مو

۲) خشکی و چربی بیش از حد مو

۳) عامل ژنتیک

۴) زایمان ، بارداری و یائسگی

۵) اثرات زیست محیطی و قرار گرفتن بیش از حد در  معرض نور خورشید

تمامی این عوامل را می توان با داروها ، کنترل استرس، استفاده از شامپو های مناسب کنترل و درمان کرد.

راه های درمان

خانم ها می توانند با تغییر پوشش و تغییر نحوه ی بستن موهای خود گام اول را برای تغییر موهایشان بردارند. همچنین اقایان به حداقل رساندن استفاده از محصولات آرایشی مو می توانند درمان را آغاز کنند. در حالت کلی برای دست یافتن به یک نتیجه خوب و مثبت کافی است شستن موهای خود را به تاخیر بیندازید و حداقل یک روز در میان با شامپوی کامل مناسب شست و شو را انجام دهید.

تا جایی که می توانید از اتو و سشوار کمتر استفاده کنید چون این دستگاه ها باعث ضعیف و نازک کردم مو شده و در نتیجه ریزش را سب می شود.

از رنگ کردن زیادی موها خودداری کنید چون علاوه بر اینکه رنگدانه ی مو از بین می رود سبب خشک شدن و ریزش می شود.

از شامپوی گیاهی و حاوی آهن استفاده کنید چون وجود گیاهان موثر در شامپو شادابی و کنترل ریزش را بر عهده دارند همچنین وجود آهن باعث تقویت بافت مو می شود.

معرفی شامپو مناسب 

یکی از بهترین شامپوها که برای هر مویی مناسب است شامپو کینین ژیورل می باشد این شامپو حاوی عصاره سائوپالمتو ، کینین و آهن می باشد.

خواص کینین برای مو:

درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

خواص سائوپالمتو برای مو:

عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

۵-آلفا ردوکتاز آنزیمی است که واکنش تبدیل شدن تستسترون به دهیدروتستسترون (DHT) را کاتالیز می کند. DHT با کاهش فاز رشد و افزایش فاز استراحت چرخه مو باعث ریزش مو می شود و با کوچک کردن اندازه فولیکولها، تارهای مو را به تدریج نازکتر می نماید. شامپو ضدریزش و رشدمجدد موی ژیورل با مهار انزیم ۵-آلفا ردوکتاز باعث تحریک رشد مو و توقف ریزش مو می شود.

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

تقویت کننده موی سر,تقویت کننده مو گیاهی,تقویت کننده مو طبیعی,تقویت کننده مو با حنا,تقویت کننده مو خانگی ,تقویت کننده مو رنگ شده,شامپو ضد ریزش قوی,شامپوی ضد ریزش موی قوی,شامپو ضد ریزش مو قوی,شامپو ضخیم کننده موی سر,شامپوی ضخیم کننده مو,شامپوی ضخیم کننده موی سر,شامپو ضخیم کننده تار مو,شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو,شامپو برای افزایش رشد مو,بهترین شامپو برای افزایش رشد مو,شامپوی افزایش رشد مو,شامپو تقویت رشد مو,شامپو تقویت کننده رشد مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید