09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تقویت و درمان ریزش ابرو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تقویت و درمان ریزش ابرو

مثل موی سرتان، ابروها می توانند نازک شوند و یا ریزش کنند. شما ممکن است این را به دلایل مختلف تجربه کنید. اگر یک یا هر دو ابرو نازک شده باشند، ممکن است به علت عفونت، شرایط پوست، تغییرات هورمونی یا سیستم ایمنی بیش از حد باشد. ضعف های غذایی ، ضعف فیزیکی یا استرس های احساسی نیز می تواند باشد کاهش ابرو شود.
با محدود کردن علت، شما و دکتر شما می توانند درمان مناسب را برای پیشگیری، معکوس کردن یا به حداقل رساندن ریزش مو پیدا کنند.

۱٫ ریزش آلوپسی
Alopecia areata یک بیماری خودایمنی است. سیستم ایمنی به اشتباه بخشی از بدن خود را به عنوان دشمن شناخته و به آن حمله می کند. Alopecia areata هدف فولیکول های مو است که از آن موهای فرد رشد می کند، رشد را کند یا متوقف می کند.

انواع مختلف آلوپسی وجود دارد:

» آلوپسی آریاتا باعث ایجاد نقاط تصادفی ریزش مو می شود.
» Alopecia universalis یک ناپدید شدن کامل مو است .
» آلوپسی فیبروز باعث ایجاد زخم پوستی و کاهش چربی و ابرو می شود.
طبق نظر بنیاد ملی آلفپسی آرااتا، پزشکان مطمئن نیستند که چه اتفاقاتی رخ می دهد، اما ممکن هست مو دوباره رشد کند. آلوپسیا همچنین می تواند ناخن ها و ناخن ها را تحت تاثیر قرار دهد.

۲٫ کمبود مواد مغذی
بدن انسان نیاز به مواد مغذی دارد، از جمله منابع انرژی ( کربوهیدرات ، پروتئین ، چربی)، اسیدهای آمینه و چربی، ویتامین ها و مواد معدنی. برخی از این ها رشد مو را تحت تاثیر قرار می دهند و بنابراین کمبود هر یک از آنها می تواند باعث ریزش مو شود.

۳٫ اگزما (درماتیت آتوپیک)
اگزما التهاب پوستی است که باعث خارش، قرمزی، سوزش و تحریک می شود. این یک سیستم ایمنی فوق حساستری است و می تواند به عنوان یک بار یا یک وضعیت مداوم نشان داده شود. از آنجا که فولیکول های مو در پوست نفوذ می کنند، اگزما ممکن است به رشد مو تاثیر بگذارد.

۴٫ پسوریازیس
پسوریازیس یک اختلال autoimmune است که باعث می شود که سلول های پوست به سرعت به ضخامت قرمز، ضخیم، تکه های دردناک، مسدود کردن فولیکول های مو و توقف رشد بپردازند.

۵٫ بیماری تیروئید
بیماری تیروئید یک علت شایع ریزش موی ابرو است. غده تیروئید شما هورمون هایی تولید می کند که متابولیسم را تنظیم می کنند. هنگامی که این غده باعث ایجاد بیش از حد یا خیلی کم از هورمون می شود، بدن شما از تعادل خارج می شود و باعث اختلال در تعدادی از فرآیندهای طبیعی می شود. این شامل رشد مو است.
هیپوتیروئیدی همچنین می تواند باعث خستگی، افزایش وزن و مه مگس شود، در حالی که افراد مبتلا به هیپرتیروئیدیسم اغلب دلایل ضربان قلب و کاهش وزن دارند.

۶٫ استرس و اضطراب
استرس و اضطراب بیش از حد می تواند باعث تغییرات فیزیولوژیکی، از جمله کاهش اکسیژن به فولیکول های مو و سطح هورمون نوسان ناپذیر است که به ریزش مو کمک می کند.

۷٫ بارداری و زایمان
بارداری و زایمان همچنین می توانید هورمون ها و جنبه های دیگر بیوشیمی بدن خود را به یک تیل پین اضافه کنید. این نوسانات وحشی ممکن است چرخه رشد موی شما را نابود کند و باعث ریزش مو شود.

برای درمان باید بیماری های داخلی مثل تیروئید و… حل شود برای رشد مجدد باید از لوسیون های رشد دهنده ابرو استفاده کنید

» برای مشاهده انواع لوسیون های رشد دهنده موی ابرو اینجا کلیک نمایید

درمان ریزش موی ابرو تقویت کننده ابرو پرپشت کننده ابرو تقویت ابرو سریتا,تقویت ابرو نی نی سایت,تقویت ابرو اویدرم,تقویت ابرو و مژه,تقویت ابرو خیلی خوب,تقویت رشد ابرو و مژه,تقویت ابرو زیبا,تقویت ابرو سریع,تقویت ابرو با شنبلیله,تقویت ابرو و پرپشت شدن,تقویت مژه و ابرو گیاهی,تقویت ابرو به روش گیاهی,تقویت ابرو ماینوکسیدیل,تقویت ریشه ی ابرو,قطره ی تقویت ابرو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید