09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
توصیه هایی برای رشد سریع ابرو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

توصیه هایی برای رشد سریع ابرو

ابروها یکی از مهم ترین نکات زیبایی  صورت است ، انواع مدل ابرو باعث زیبایی بیشتر صورت می شود وشکل ابروها به چشم فرم و جلوه زیبایی می دهد. در طول زندگی هر فرد مشکل ریزش ابرو یا کم پشت شدن ابرو پیش امده است .

معمولا افراد با استفاده از هر روش ، به جلوگیری از ریزش ابرو و درمان  کم پشتی ان می پردازند . اما جای هیچ نگرانی نیست در زیر ما چند روش برای درمان ریزش ابرو پیشنهاد میکنیم و تا رشد مجدد ابرو بهتر است از مداد ابرو استفاده کنید .

راه های افزایش رشد موهای کم پشت

۱) استفاده از روغن زیتون :  روغن زیتون مواد مغذی زیادی به پوست و مو می رساند ، چند قطره روغن زیتون به ابروها بمالید و ماساژ دهید ، با این روش مواد مغذی را وارد پوست و مو می کنید . توصیه می شود روغن زیتون را به مدت ۲۰ الی ۶۰ ثانیه ماساژ دهید و بهترین موقع شب ها قبل از خواب است .

۲) استفاده از روغن کرچک :  روغن کرچک یکی دیگر از مواد مغذی است چهار قطره از روغن  را بر روی ابروهای خود به مدت  ۲۰ الی ۶۰ ثانیه ماساژ دهید تا روغن کرچک تاثیر خود را نشان دهد . بهتر است شب ها قبل از خواب استفاده کنید . امروزه در داروخانه ها مواد شیمیایی زیادی به عنوان پرپشت کننده ابرو موجود است که به جز ضرر فایده ای ندارد و  استفاده از مواد گیاهی اگر هم تاثیر نداشته باشد هیچ گونه ضرری به پوست یا موی شما وارد نمی کند .

۳) رژیم غذایی مناسب : روزانه مقدار زیادی سبزیجات تازه و لبنیات کم چرب مصرف کنید . با این کار انواع ویتامین ها و پروتئین ها وارد بدن می شود و به تسریع رشد  هر چه سریع تر ابروها کمک می کند . بنابراین اسفناج ، تخم مرغ ، گوشت ، ماست و مواد حاوی پروتئین را فراموش نکنید .

۴) استفاده از روغن نارگیل : روغن نارگیل علاوه بر اینکه تغذیه مناسبی برای پوست شما هست باعث نرمی پوست شما نیز می شود . چند قطره از روغن نارگیل را بر روی ابروها بمالید و ماساژ دهید بهترین موقع ، شب ها قبل از  خواب است .

نکات لازم :  مصرف روغن های گفته های شده در بالا ، در طی روز سبب چرب شدن پوست می شود و امکان جذب الودگی و گرد و غبار نیز زیاد است برای همین منظور بهترین موقع استفاده از روغن ها ، شب می باشد .

با اینکه محصولات شیمیایی برای تسریع رشد ابرو در داروخانه ها زیاد به فروش می رسد ، اما یادمان باشد که  با پوست خودمان مهربان باشیم و از محصولات گیاهی استفاده کنیم .


برای دیدن محصولات مژه و ابرو اینجا را کلیک کنید.

 ابرو,رشد ابرو و مژه, درمان ریزش ابرو ,داروی رشد ابرو ,رشد ابرو در یک هفته, درمان ریزش ابرو به صورت گیاهی ,رشد ابرو ,سینره ,محصولات ولنسی,  درمان ریزش ابرو در زنان ,

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید