09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جای بخیه بعد از عمل زیبایی بینی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جای بخیه بعد از عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی که با تغییر استخوان یا غضروف انجام می شود، جراحی زیبایی بینی است. جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین انواع جراحی پلاستیک است. افراد برای ترمیم بینی خود بعد از آسیب دیدگی ، برای اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص هنگام تولد ، یا به دلیل اینکه از ظاهر بینی خود ناراضی هستند ، جراحی زیبایی بینی می کنند.
اگر جراحی زیبایی بینی شما به خاطر سلامت شما انجام می شود، باید منتظر بمانید تا استخوان بینی شما به طور کامل رشد کند. برای دختران، این سن ۱۵ سالگی است و برای پسران ممکن است در سنین بالاتر رخ دهد. با این حال ، اگر به دلیل اختلال در تنفس جراحی می شوید، جراحی زیبایی بینی در سنین پایین تر قابل انجام است.

» بهبودی از جراحی زیبایی بینی
بعد از عمل، پزشک ممکن است یک اسپلینت پلاستیکی یا فلزی را روی بینی شما قرار دهد. اسپلینت به بینی شما کمک می کند تا هنگام بهبودی، شکل جدید خود را حفظ کند. آنها همچنین ممکن است بسته های بینی یا اسپلینت ها را درون بینی شما قرار دهند تا سپتوم شما را تثبیت کند.

پزشک ممکن است به شما بگوید که چند هفته پس از عمل جراحی از موارد زیر خودداری کنید:
– دویدن و سایر فعالیتهای بدنی شدید
– شنا کردن
– فین کردن
– جویدن زیاد
– خندیدن ، لبخند زدن یا سایر حالت های صورت که نیاز به حرکت زیادی دارد
– مسواک زدن شدید

باید بتوانید طی یک هفته به محل کار یا مدرسه برگردید. جراحی زیبایی بینی می تواند در ناحیه اطراف چشم شما تأثیر بگذارد ، و ممکن است شما برای چند هفته دچار بی حسی موقت، تورم یا تغییر رنگ در اطراف پلک های خود شوید. در موارد نادر، این می تواند شش ماه به طول انجامد و تورم جزئی حتی می تواند طولانی تر ادامه یابد. برای کاهش تغییر رنگ و تورم می توانید از کمپرس سرد یا بستهای یخ استفاده کنید.

» اسکار یا جای بخیه بعد از عمل
در بعضی افراد بسته به نوع بخیه که انجام میگیرد ممکن است بعدا جای بخیه در کنار پره های بینی یا گوشت بین سوراخ های بینی مشاهده شود. در اینصورت باید دست بکار شوید تا این جای بخیه را هرچه زودتر درمان کنید. برای این مورد معمولا پزشکان کرم های ترمیم کننده توصیه می کنند. این ترمیم کننده ها بسته به نیاز شخص تجویز می شود. معمولا یکی از قوی ترین ترمیم کننده ها کرم ترمیم کننده ژان داوز هست که بین متخصصین مشهور است. این ترمیم کننده با قابلیت لایه برداری جزئی و کلاژن سازی مجدد باعث ترمیم بافت نامتعارف بخاطر جراحی می شود در زیر توضیحات کامل این کرم گذاشته شده است.

کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– برترین کرم ضد اسکار اروپا با سابقه بیش از ۷۰ سال
– بدون پارابن
– ساخت فرانسه
– ۵ میل
– سابقه شرکت ۱۹۵۳

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ترمیم کننده ژان داوز اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید