09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جدیدترین درمان ریزش مو ارثی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جدیدترین درمان ریزش مو ارثی

طاسی الگوی زنانه ، که به آن آلوپسی آندروژنتیک نیز گفته می شود ، ریزش مو است که زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. این شبیه به طاسی الگوی مردانه است ، با این تفاوت که زنان می توانند موهای خود را با الگوی متفاوت از مردان از دست دهند.
ریزش مو در خانم ها به ویژه با افزایش سن طبیعی است. تا دو سوم زنان بعد از یائسگی ریزش مو را تجربه می کنند. کمتر از نصفTrusted Source خانمها ۶۵ سالگی را با موی سر کامل می کنند.
طاسی الگوی زن ارثی است. این بیماری بعد از یائسگی شایع تر است ، بنابراین احتمالاً هورمون ها مسئول هستند. اگر متوجه شدید که موهای خود را از دست می دهید ،باید شروع به درمان کنید .هرچه زودتر معالجه شوید ، سریعتر قادر خواهید بود جلوی ریزش موها را بگیرید – و حتی ممکن است مجدداً موهای از دست رفته را برگردانید .

در طاسی الگوی زن ، مرحله رشد مو کند می شود. همچنین برای شروع رشد مو زمان بیشتری طول می کشد. فولیکول های مو کوچک می شوند و موهایی که رشد می کنند نازک تر و نرم تر هستند. این می تواند به موهایی منجر شود که به راحتی می شکنند.
طبیعی است زنان هر روز ۵۰ تا ۱۰۰ مو از دست بدهند ، اما افرادی که طاسی از الگوی زن دارند می توانند بسیاری از موارد دیگر را از دست دهند.
در آقایان ریزش مو از جلوی سر شروع شده و تا زمان طاس شدن آنها به پشت فرو می رود. زنان از همه قسمت سر خود شروع می کنند و از خط قسمت شروع می شوند. موها در معابد نیز ممکن است فروکش کنند.

کمتر احتمال دارد که خانمها کاملاً طاس شوند ، اما ممکن است در تمام موهایتان نازک شدن زیادی داشته باشید.

پزشکان طاسی الگوی زنان را به سه دسته تقسیم می کنند:

نوع I مقدار کمی از نازک شدن است که از قسمت شما شروع می شود.
نوع II شامل گسترده شدن قسمت و افزایش نازک شدن قسمت اطراف آن است.
نوع III در سراسر منطقه نازک است و ناحیه دید در بالای پوست سر شما وجود دارد.

ریزش مو از والدین به فرزندانشان منتقل می شود ، و بسیاری از ژن های مختلف درگیر هستند. می توانید این ژن ها را از هر یک از والدین به ارث ببرید. اگر مادر ، پدر یا سایر نزدیکانتان ریزش مو را تجربه کرده اند ، احتمالاً طاسی الگوی زن دارید.

طاسی الگوی زنان عموماً توسط یک بیماری غدد درون ریز یا یک تومور ترشح کننده هورمون ایجاد می شود.

زنان احتمال ابتلا به طاسی با الگوی زنانه را قبل از سنین میانسالی کم می کنند. مانند مردان ، زنان احتمالاً پس از ۴۰ سالگی ، ۵۰ سالگی و فراتر از آن ، موهای خود را از دست می دهند.
مقادیر بالای هورمونهای جنسی مردانه ، به نام آندروژن ها ، در ریزش مو در مردان نقش دارد. به طور کلی احساس می شود که آندروژن ها در الگوی ریزش مو نیز نقش دارند. استعمال سیگار همچنین ممکن است خطر ابتلا به ریزش مو در الگوی زن را افزایش دهد.

درمان ریزش ارثی مو زنان

استفاده از لوسیون ضد ریزش مو ژیورل بزک یکی از بهترین گزینه های برای درمان ریزش ارثی و بهترین جایگزین برای محلول ماینوکسیدل هست .
لوسیون مو ژیورل بزک بدون هیچ وابستگی مویی بعد از اتمام دوره درمان ، هیچ گونه ریزش را برای شماایجاد نمیکند.

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

– خواص کینین برای مو:
– درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

– خواص سائوپالمتو برای مو:
– عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

لوسیون مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها

برای دیدن و خرید لوسوین مو ژیورل اینجا را کلیک کنید .

ضد ریزش مو,ضد ریزش مو گیاهی,ضد ريزش مو,ریزش ارثی مو,ریزش ارثی مو در زنان,ریزش ارثی موی سر,ریزش ارثی مو چگونه است,ریزش ارثی موها,ريزش ارثي مو ,ریزش موی ارثی,ریزش موی ارثی در زنان,ریزش مو ارثی درمان دارد

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید