09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
جدیدترین درمان پیسی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جدیدترین درمان پیسی

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی تأثیر زردچوبه بر درمان پیسی می‌پردازیم. با توجه به خواص ضد التهابی و ضد اکسیدانی زردچوبه، می‌توان این گیاه را به عنوان یک راهکار طبیعی برای کاهش علائم پیسی معرفی کرد. در این مطلب، به توضیح مکانیزم اثر زردچوبه بر مغز و سیستم عصبی می‌پردازیم و به عنوان جدیدترین درمان پیسی معرفی خواهیم کرد.

تأثیرات زردچوبه بر بهبود علائم پیسی

زردچوبه علاوه بر اینکه یک ترکیب آشنای غذایی است، کاربردهای دارویی زیادی نیز دارد، به عنوان مثال، در درمان آرتریت، سردرد، برونشیت، سرماخوردگی، عفونت ریه، فیبرومیالژیا، جذام، تب، مشکلات قاعدگی و احتباس آب کمک می نماید. همچنین در درمان کرم روده، از دست دادن اشتها، سوزش سر دل(سوء هاضمه)، درد معده، اسهال، گاز روده، اختلالات کبد، کلیه ها و کیسه صفرا را فراموش نکنیم.

خواص آنتی اکسیدانی به زردچوبه وضعیت فوق العاده غذایی داده است. و برخی مطالعات پتانسیل آن را برای جلوگیری از پیشرفت شرایط پیش سرطانی به سرطان نشان داده اند. حتی به عنوان منبع احتمالی درمان های آینده برای بیماری های عصبی مانند آلزایمر نیز اشاره می شود.این به دلیل توانایی ظاهری آن در شکستن پلاک‌های آمیلوئید بتا است که می‌توانند مسیرها را در مغز ایجاد کرده و آن‌ها را مسدود کنند.

در نهایت، و به طور معمول، خواص ضد التهابی و ضد عفونی‌کننده زردچوبه منجر به گنجاندن آن در تعداد بی‌شماری از بیماری ها شده است. به همین دلیل در طب سنتی از این ماده معجزه آسا به عنوان جدیدترین درمان پیسی یاد می کنند.

زردچوبه به عنوان درمان ویتیلیگو

یکی از بیماری های پوستی که تصور می شود از این ادویه شگفت انگیز سود می برند، ویتیلیگو (از بین رفتن رنگدانه های پوست یا لکودرما) است. با وجود علاقه من به غذاهای آماده هندی، من هرگز زردچوبه را به عنوان یک داروی ویتیلیگو امتحان نکرده ام. اما ارجاعات مکرر به آن در این زمینه در اینترنت نشان می دهد که باید چیزی در آن وجود داشته باشد. به خصوص با توجه به این واقعیت که ویتیلیگو شامل یک فرآیند التهابی و افزایش سطح پراکسید هیدروژن در پوست است. پس منطقی است که ماده ای با خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی درمانی باشد.

از یک طرف، برخی افراد ادعا می کنند که مصرف زردچوبه (و کاربرد موضعی آن در ترکیب با روغن خردل ) باعث تحریک رنگدانه مجدد در ضایعات ویتیلیگو می شود. مصرف زردچوبه به دور از افزایش سطح آنتی اکسیدان در این بیماران، آنها را کاهش داده و باعث افزایش استرس اکسیداتیو می شود.

علائم بیماری پیسی(vitiligo)

  • از دست دادن رنگدانه طبیعی پوست به خصوص در نواحی دست و صورت، اطراف لب و نواحی تناسلی
  • از دست دادن زود هنگام رنگدانه مو در قسمت سر، مژه، ابرو، ریش
  • از بین رفتن رنگدانه در نواحی غشاهای مخاطی ( داخل دهان و بینی)

عوامل اصلی ایجاد بیماری پیسی

ژنتیک از جمله علل اصلی در ایجاد بیماری پیسی است. این زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن به سلول های های ملانوسیت که در داخل پوست قرار دارد حمله می کند و باعث تخریب آن ها می گردد. البته در مواردی مانند قرار گرفتن در زیر آفتاب، کار با مواد شیمیایی و صنعتی و داشتن استرس می تواند این بیماری را بیشتر تحریک کند.

راه های پیشگیری از بیماری پیسی

آفتاب سوختگی

این یک عامل خطرناک برای افراد مبتلا به پیسی هست. فرد مبتلا به پیسی باید از نورخورشید فاصله بگیرد. پوست رنگدانه ای به نام ملانین تولید می نماید تا در برابر اشعه های مضرر خورشید از آن محافظت نماید.

ویتامین D

اگر نور خورشید به پوست نرسد، دچار کمبود ویتامین D می شود که این ویتامین نقش اساسی در سالم نگه داشتن استخوان ها ایفا می کند. نور خورشید منبع غنی از ویتامین D است اما با توجه به اینکه بیماران مبتلا به پیسی نمی توانند جلوی آفتاب باشند بهتر است از مواد خوراکی که حاوی این دسته از ویتامین است استفاده کنند مانند زرده تخم مرغ، ماهی سالمون و قارچ ها.

فتوتراپی ( نور درمانی ) برای درمان بیماری پیسی

در موارد زیر بیماری بهتر است از نور درمانی استفاده کنند:

  • پیسی نواحی زیادی از پوست را گرفته باشد.
  • ویتیلیگو از لحاظ تعاملات اجتماعی، زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

تحقیقات نشان داده است، اگر نور درمانی به همراه کرم ویتلکسین givrelle مورد استفاده قرار گیرد تاثیر مثبت زیادی بر روی پوست ایجاد می کند. در هنگام نورد درمانی پوست در پرتوهای نور ماورابنفش( A UVA ) یا ماورا بنفش( B UVB ) قرار می گیرد.

استفاده از کرم ویتلکسین ژیورل و روغن ویتی اویل

پک درمان ویتیلیگو بزک شامل کرم ویتلکسین ژیورل فرانسه و روغن طب سنتی ویتی اویل می باشد. استفاده از کرم ویتلکسین ژیورل در کنار روغن ویتی اویل تاثیر چند برابر برای درمان پیسی و جذب بهتر مواد کرم ویتلکسین به لایه “درم” پوست می شود.
از طرفی روغن ویتی اویل شامل ترکیبات منحصر بفردی می باشد که به تنهایی نیز باعث ترمیم و افزایش ملانین پوست در ناحیه درگیر پیسی می شود. این روغن از ۷ روغن تایید شده مقالات علمی از روغن های نارگیل، زردچوبه، خردل، جینگوبیلوبا، لیمو، دانه تربچه و اورگانو تهیه شده است. این ۷ روغن باهم باعث کاهش التهابات پوستی، ترمیم ملانین که نقش ایجاد رنگدانه پوست می شود را دارد. همچنین با افزایش ملانین باعث درمان نواحی ویتیلیگو و لک سفید می شود.

نحوه عملکرد ویتلکسین ژیورل

تولید ملانین با کرم ویتیلکسین ژیورل

ویتیلکسین حاوی آگونیست MC1-R است که تولید ملانین را بر روی ملانوسیت های باقیمانده اما کمتر فعال در بافت هایپوپیگمانته پوست تحریک می کند.

مهار استرس اکسیداتیو با کرم ویتیلکسین

ویتیلکسین حاوی مواد طبیعی با فعالیت های مهار رادیکال های آزاد است که استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد، که تصور می شود نقش مهمی در اختلالات هیپوپیگمانتاسیون دارد.

پدیده نورواندوکرین

ویتیلکسین حاوی موادی است که بیومینتیک POMC است و بنابراین می تواند کمبود مولکول های POMC را در پوست هایپوپیگمانته، به ویژه در افراد مبتلا به ویتیلیگو، پر کند.

رفع خودایمنی با کرم ویتلکسین

ویتیلکسین حاوی یک مجموعه ضد التهابی طبیعی است که به مهار سیتوکین های مختلف کمک می کند (TNFa.IL-8،…) زیرا التهاب بیش از حد در قلب تقریباً تمام اختلالات هیپوپیگمانتاسیون، از ویتیلیگو تا هیپوپیگمانتاسیون پس از لیزر، فعالیت ضد التهابی است. برای تمام محصولات مراقبت از پوست تهیه شده برای این اختلالات پوستی ضروری است.

معرفی قویترین کرم درمان ویتیلیگو

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:
– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ میل
» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید
ویتیلیگو,ویتیلیگو در ناحیه تناسلی,ویتیلیگو در کودکان,ویتیلیگو و لیزر موهای زائد,ویتیلیگو در طب سنتی,درمان بیماری پیسی,راه های درمان بیماری پیسی,جدیدترین راه درمان بیماری پیسی,درمان بیماری پیسی چیست,درمان بیماری پیسی در طب سنتی,درمان بیماری پیسی پوست,درمان جدید برای بیماری پیسی,بیماری پیسی درمان دارد,درمان بیماری پیسی در کودکان,درمان بیماری پیسی با لیزر,درمان پیسی,درمان برص,جدیدترین درمان پیسی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید