09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
جدیدترین روش های زیبایی پوست و مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جدیدترین روش های زیبایی پوست و مو

پزشکان توصیه می کنند افراد به زیبایی و جوانی پوست و موی خود اهمیت بدهند ، اگر در سنین جوانی ، به مراقبت از پوست و مو بپردازیم ، درسال های سالمندی علاوه بر شادابی پوست ، از شادابی روح و روان نیز بهره مند خواهیم شد .

اگر می خواهید همواره دارای پوستی جوان باشید در برنامه غذایی  خود ، ماهی های چرب مانند قزل الا  ، اووکادو ،روغن  زیتون  و بادام  را قرار دهید .

اما کارشناسان برخی دیگر از مواد غذایی را برای جوان سازی مضر می دانند  مانند روغن های غنی  S 6  که در ذرت ، سویا  و افتابگردان موجود است ، و همینطور چربی های اشباع موجود در پنیر و کره .

پزشکان توصیه می کنند افراد به  نحوه نشستن خود در صندلی دقت کنند چون قوز کردن باعث افتادگی پوست می شود و در نتیجه سبب فشار به لایه های پوستی و باعث زبر  وضخیم شدن پوست می شود .

کارشناسان پوست و مو توصیه کردند در تمامی فصول ، از کرم ضد افتاب استفاده شود چون کرم ضد افتاب ، مانع از بین رفتن اب پوست می شود و در نتیجه باعث جلوگیری از چین و چروک می شود . همچنین کرم ضد افتاب باعث جلوگیری از جذب ، اشعه های مضر خورشید به پوست می شود و از انواع سرطان پوستی جلوگیری می کند .

پزشکان برای محافظت از پوست و حفظ جوانی و شادابی پوست ، استفاده از عینک محافظ ، کلاه ، کرم ضد افتاب ، لباس های که باعث پوشش بهتر پوست می شود را توصیه می کنند تنها در این صورت همواره دارای پوستی جوان و شاداب و بدون چین و چروک خواهید بود .

برای دیدن محصولات زیبایی و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید