09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جلوگیری از سیاهی آلت تناسلی و کشاله ران
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جلوگیری از سیاهی آلت تناسلی و کشاله ران

تعدا زیادی از کاربران در مورد مشکل تیرگی کشاله ران و زیر بغل سوالاتی داشته که تصمیم گرفته شده در این مبحث به بررسی علل شایع این مشکلات بپردازیم تعداد زیادی از افراد مخصوصا کسانی که پوست سبزه تری دارند از تیرگی زیر بغل ویا تیرگی کشاله ران که همان محل اتصال ران ها به بدن است شکایت دارند. می دانیم که پوست بدن در همه انواحی یکنواخت نیست و در بعضی نواحی بصورت طبیعی تیره تر و یا روشن تر از سایر قسمت هاست. مثلا سر آرنج ها ،سر زانو ها ،دور چشمها، زیر بغل ،کشاله ران، قوزک پا  وآلت تناسلی معمولا کمی تیره تر ویا حتی در بعضی موارد کمی روشن تر از بقیه پوست است .

علت ایجاد تیرگی ها چیست ؟

در نواحی چینهای بدن به دلیل تجمع عرق و پوست مرده امکان تغییر رنگ بیشتر وجود دارد همچنین سایش پوست هنگام حرکت و راه رفتن مخصوصا اگر از لباسهای تنگ استفاده شود و یا فرد دارای اضافه وزن هم باشد سبب تیره شدن پوست در نواحی کشاله ران وزیر بغل می گردد.

راه های درمان تیرگی چیست ؟

بهترین راه درمان برای از بین سیاهی بدن مخصوصا کشاله ران و آلت تناسلی، گریپ فروت و ویتامین E می باشد .

خواص ویتامین E برای پوست: از آنجایی که ویتامین E تقریبا هر مشکل پوستی را درمان می کند، جای تعجب نیست که تیرگی های بدن، مخصوصا کشاله ران، آلت تناسلی، زیر بغل و … را نیز درمان نماید. ویتامین E به طور موضعی به شکل کرم یا لوسیون استفاده می شود.

خواص ویتامین C برای پوست :

این ویتامین در میوه‌ها و سبزیجات تازه وجود دارد و سبب تولید کلاژن می‌شود و سبب رفع لکه‌های پوست ،تیرگی بدن و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود و از طرف دیگر تولید ویتامین E را افزایش می‌دهد.اثر ضدالتهابی این ویتامین تأثیر مفیدی در درمان بیماری‌هایی چون اگزما و پسوریازیس دارد. می‌توان آن را در بسیاری از میوه‌جات و سبزیجات پیدا کرد: پرتقال، فلفل سبز، هندوانه، خربزه، گریپ‌‌فروت، گرمک، توت‌فرنگی، انبه و گل‌کلم.

برای اینکه همواره دارای پوستی شفاف و شاداب باشید از این دو نوع ویتامین کمک بگیرید ما دو محصولی کاملا گیاهی و سرشار از ویتامین های C و E را برایتان معرفی می کنیم .


برای دیدن محصولات درمان تیرگی بدن و خرید اینجا را کلیک کنید.

رفع تیرگی بدن با جوش شیرین,رفع تیرگی بدن با خیار و زردچوبه,کرم رفع تیرگی بدن,کرم رفع تیرگی بدن هیدرودرم,کرم رفع تیرگی بدن والنسی,ماسک رفع تیرگی بدن,درمان رفع تیرگی بدن,درمان تیرگی اندام تناسلی,درمان تیرگی دستگاه تناسلی,درمان تیرگی دستگاه تناسلی زنان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید