09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جلوگیری از چروک و افتادگی صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جلوگیری از چروک و افتادگی صورت

 

امروز شما را می خواهیم با یک پروتئین بسیار مهم در بدن به نام کلاژن آشنا کنیم . کلاژن یک پروتئین ساختاری مهم در پوست است، این پروتئین نقش بسیار اساسی در ساختار و بازسازی سلولی ایفا می کند .

کلاژن نقش بسیار حیاتی در زیبایی چهره ی شما ایفا می کند و هر مقدار بازسازی کلاژن بیشتر باشد پوست نیز جوان تر، چاق تر و شاداب تر خواهد بود، تا سن ۳۰ سالگی کلاژن به طور نرمال در پوست ترشح می شود اما با بالا رفتن سن مقدار کمتر می شود و در نتیجه چروک نیز در صورت آغاز شده و ناخن ها پوسته پوسته می شود .

کلاژن در فیبروبلاست ایجاد می شود که سلول های واقع در درم پوست هستند ( باید یاد اور شویم که پوست از سه قسمت اپیدرم، درم ، هیپودرم تشکیل شده است.)

اپیدرم : اپیدرم بیرونی ترین لایه  پوست است ، چیزی است که بدن انسان را در برابر عوامل خارجی حفظ می کند تغذیه اپیدرم، توسط لایه بعدی به نام درم تامین می شود.

درم : دومین قسمت پوست درم است ، که از سه لایه حیاتی تشکیل شده است . ۱- کلاژن   ۲ – بافت الاستیک   ۳ – فیبر مشبک ( رتیکولر )

هیپودرم : اخرین و پایین ترین لایه پوستی است، کار اصلی این قسمت از پوست، متصل کردن پوست به بافت های زیر آن است .

کلاژن از پروتئین روزانه که دریافت می کنید به دست می آید. پس مطمئن شوید بدنتان میزان لازم را دریافت می کند. ویتامین C هم وقتی با یکی از سه نوع آمینو اسید اصلی بدن ترکیب می شود،کلاژن تولید می کند.اگر بدنتان قادر به ذخیره سازی ویتامین C نیست، حتما باید مقدار کافی از آن را در رژیم غذایی تان بگنجانید و گرنه میزان کلاژن بدنتان کم می شود و پوستتان چین و چروک پیدا می کند. کلاژن بدنتان را به طور طبیعی افزایش دهید

 کلاژن کافی به میزان پروتئین دریافتی بدن تان بستگی دارد، پس مطمئن شوید که هر روز مواد غذایی زیر را مصرف می کنید: گوشت بدون چربی،ماهی، لبنیات، محصولات سویا و سبزیجات.سپس میزان تولید کلاژن را در بدن با خوردن غذاهای حاوی ویتامین C افزایش دهید. خوراکی هایی مانند: کیوی،مرکبات به خصوص پرتقال، سبزیجات با برگ های سبز و قرمز.

تحقیقاتی بسیار گسترده در کشور آلمان نشان داده است کمبود کلاژن در پوست سبب افتادگی و شل شدگی و ایجاد چروک در پوست می شود پس در میزان تغذیه خود دقت لازم را باید داشته باشید . کلاژن انقدر در بافت ارتجاعی پوست مهم است که پزشکان و شرکت های معتبر تولید کننده محصولات ارایشی از کلاژن های طبیعی استفاده می کنند .بنابراین اگر می خواهید با افزایش سن دارای پوستی جوان و شاداب باشید و از افتادگی و چروک دور بمانید بهترین محصولات آرایشی را برایتان توصیه می کنیم .


برای دیدن محصولات ضد چروک و خرید اینجا را کلیک کنید .

کرم های حاوی کلاژن,بهترین کرم حاوی کلاژن,کرم مرطوب کننده حاوی کلاژن,کرم دور چشم حاوی کلاژن,کرم دست حاوی کلاژن
,,درمان چروک صورت,درمان چروک دور چشم,درمان چروک پیشانی,درمان چروک زیر چشم,درمان چروک پوست,درمان چروک چشم,درمان چروک پوست صورت,درمان چروک دور لب,prp درمان چروک صورت,درمان افتادگي صورت,درمان افتادگی صورت با لیزر,درمان افتادگی صورت چیست,درمان افتادگی صورت با نخ,درمان افتادگی پوست صورت,درمان افتادگی عضلات صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید