09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جلوگیری و درمان ترک شکم در بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جلوگیری و درمان ترک شکم در بارداری

ترک خوردن بدن زمانی رخ می دهد که الیاف کلاژن و الاستین پوست کشیده می شوند، مانند زمانی که فرد به سرعت رشد می کند یا وزن می کند. با گذشت زمان، آنها به طور معمول بر روی ظاهر سبک تر، ناامید کننده ظاهر می شوند .

براساس یک تحلیل ۲۰۱۳، بین ۵۰ تا ۸۰ درصد افراد، تر خوردگی بدن دارند. تعدادی از گزینه های درمان برای ترک خوردن بدن وجود دارد. اما در عین حال درمان ممکن است بیشتر علائم ترک خوردن بدن را از بین ببرد، به این ترتیب آنها به طور کامل ناپدید نخواهند شد.

پس از تعیین علائم ترک خوردن بدن در پشت خود، پزشک ممکن است یک درمان موضعی را توصیه کند. این رایج ترین روش برای درمان علائم کشش است.

راه های درمان خانگی ترک بدن

خوردن یک رژیم غذایی سالم
از آنجا که رژیم غذایی می تواند سلامت پوست را تحت تاثیر قرار دهد ، منطقی است که رژیم غذایی در علائم ترک خوردگی بدن نقش داشته باشد. برای جلوگیری از علائم ترک خوردن، یک رژیم سالم و متعادل را بخورید. اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی دریافت کنید ، به ویژه:

ویتامین E
ویتامین سی
فلز روی
سیلیکون

روغن درمانی کنید ، استفاده از روغن های زیر به طور همزمان میتواند هم از ترک خوردگی جلوگیری هم درمان کند .

روغن آرگان
آووکادو
هسته انگور
اکالیپتوس
لیمو و نارگیل

از سوی دیگر، یک مطالعه سال ۲۰۱۸ نشان داد که ترکیبی از روغن اگن و اووکادو و ماساژ در کاهش تولید علائم ترک پوستی در زنان باردار مؤثر بوده است.

ترک پوستی در چه کسانی ایجاد می شود ؟

بلوغ
بارداری
چاقی
سابقه خانوادگی
استفاده بیش از حد از کرم های پوست کورتیزون
داروهایی که باعث تشکیل کلاژن می شوند
سندرم کوشینگ
سندرم مارفان
سندرم Ehlers-Danlos
تشکیل کلاژن غیر طبیعی

ترک پوستی بسیار طبیعی است، و بسیاری از خانم های باردار در قیمت شکم این ترک ها را تجربه میکنند. اگر در مورد تک پوستی خود احساس ناراحتی کرده و یکی از بزرگترین مشکلزندگی شما شده است بهتر از روغن های درمانی فروشگاه بزک استفاده کنید .

برای دیدن روغن های جلوگیری و درمانی ترک بدن اینجا را کلیک کنید .

ترک شکم در بارداری,ترک شکم بعد زایمان,ترک شکم بارداری,ترک شکم در بارداری دوم,ترک شکم با لیزر,ترك شكم,ترك شكم در دوران بارداري,ترك شكم بارداريجلوگیری از ترک شکم در بارداری,جلوگیری از ترک شکم در دوران بارداری,,جلوگیری از ترک شکم بارداری,جلوگیری از ترک شکم در حاملگی,جلوگیری از ترک شکم در دوران حاملگی,جلوگيري از ترك شكم در دوران بارداري,جلوگيري از ترك شكم,پیشگیری از ترک شکم در دوران بارداری,کرم جلوگیری از ترک شکم در بارداری,درمان ترک بارداری بعد از زایمان,درمان ترک بارداری با طب سنتی,,درمان ترک بارداری با لیزر,درمان ترک بارداری در شکم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید