09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جنسینگ و رشد مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جنسینگ و رشد مو

اگر شما فردی هستید که برای درمان های طبیعی مو تمرکز دارید حتما در مورد گیاه جنسینگ تحقیق کرده اید. مطالعات بالینی اخیر برای اثر جینسنگ در درمان آلوپسی بررسی شده است و محققان واقعا ثابت کردند که جینسنگ برای رشد مو موثر هست.

ارتباط بین جینسنگ و رشد مو

جینسنگ باعث رشد مو و کاهش ریزش مو می شود. جینسنگ همچنین با افزایش تعداد سلول های پاپیلای پوستی در پوست سر و با جلوگیری از مرگ سلولی باعث پرپشتی و کاهش ریزش مو می شود. جینسنگ پوست سر را تحریک و تشویق به رشد مو می کند. مطالعات نشان می دهد که جینسنگ همچنین باعث کاهش استرس در هنگام بلع می شود. کاهش استرس می تواند به جلوگیری از ریزش مو کمک کند. جینسنگ نیز در شامپوها و سایر محصولات مو، مزایای تحریک کننده خود را دارد و باعث تقویت موهای ریز و کاهش ریزش مو می شود.

مطالعات پژوهشی در مورد جینسنگ و رشد مو

بر اساس یک مطالعه بالینی در مورد جینسنگ و رشد مو، جنسینگ باعث رویش مجدد مو در افراد مبتلا به آلوپسی شده هست. پروفسور سانگ-ووک در کالج کره، خواص جنسینگ را در ۱۳۱ نفر با ریزش آلوپسی امتحان کرد و در مدت ۱۲ هفته رویش مجدد مو را مشاهده کردند.

مقایسه جینسنگ و ماینوکسیدیل

جنسینگ بسیار شبیه به ماینوکسیدیل هست. جینسنگ مانند ماینوکسیدیل به کاهش فشار خون شناخته شده هست و این احتمال شباهت را بین جنسینگ و ماینوکسیدل برای رشد مو را زیاد می کند. با این حال، تفاوت بزرگی که بین جنسینگ و ماینوکسیدل این هست که جنسینگ باعث تغذیه عمقی ریشه مو شده و باعث رویش مجدد و کاهش ریزش مو می شود و بعد قطع مصرف موهای رویش کرده ریزش پیدا نمیکند ولی بعد قطع محلول ماینوکسیدل موهای تقویت شده دوباره سست شده و ریزش می کنند.

در زیر چند نوع محصول جینسینگ برای مو توصیه می شود:


09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید