09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جوانسازی قوی پوست با رتینول
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جوانسازی قوی پوست با رتینول

در این پست از مقاله زیبایی بزک، به بررسی اثرات رتینول بر روی جوانسازی پوست می‌پردازیم. با توجه به تحقیقات علمی و تجربیات کاربران، مزایا و نقاط ضعف استفاده از رتینول برای بهبود ظاهر پوست را بررسی می‌کنیم. همچنین، راهنمایی‌هایی برای استفاده بهینه از رتینول و انتخاب بهترین سرم رتینول را ارائه می دهیم.

در رتینول مشتقاتی از جمله ویتامین A وجود دارد که به عنوان عنصری ضد پیری در محصولات مراقبت از پوست موجود می باشد. رتینول باعث می شود ترشح سلول های جدید پوست  بیشتر شده و در نتیجه کلاژن را تقویت نماید. رتینول از راه پوست جذب می شود و در بهبود آسیب های نور خورشید یا همان لک قهوه ای و منافذ باز پوست و مهم تر از همه در نرمی و یکنواختی پوست تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرق رتینول، فرق رتینوئید ، رتینA

در رتینول و رتینA هر دو حالت ویتامین A را دارا هستند و در دسته رتینوئیدها قرار دارند. هر دو این ها در محصولات دارویی دسته بندی می شوند. همچینن در افزایش روند تولید سلول های پوستی و کند کردن روند پیری زود رس تاثیر مثبتی به جا می گذارند.
رتینول نیاز به نسخه پزشکی ندارد اما رتینA نیاز به نسخه پزشکی دارد چون محصولی قوی تر و اثر گذارتر در مبارزه با چین و چروک، جوش و آکنه است.
رتینA سلول های پوست را بازسازی می کند و در نتیجه از گشاد شدن منافذ جلوگیری و آن ها را جمع می نماید، در نتیجه بروز جوش و ضایعات و گرفتگی منافذ را کاهش می دهد و به پوست ظاهری بهتر و یکنواخت تر می دهد.
در رتینوئیدهایی که با برچسب و نام رتینA شناخته می شود، مقدار بیشتری ترکیب فعال اسید رتینوئیک و مقدار نرم کننده کمتری وحود دارد بنابراین سریع تر جذب می شود و در هفته های نخست مصرف موجب کمی پوسته  ریزی می شود. بنابرین رتینA و رتینول از لحاظ تاثیرگذاری نسبت به رتینوئید سریع تر و بدون پوسته شدن عمل می نماید.

جوانسازی با رتینول

مزایای استفاده از رتینول

رتینول و رتینA باعث می شود که چین و چروک و خطوط ریز چهره را کاهش و باعث تولید کلاژن شود. رتینA اثر گذاری بیشتری دارد و در درمان آکنه موثر می باشد، و از ماندگاری جای آکنه جلوگیری می نماید.
و وظیفه اصلی رتینول در رفع لک های تیره پوستی اثر چشم گیرتری دارد و سلول های پوستی را بهبود می بخشد. علاوه بر این موارد در درمان موضعی مبتلایان به بیماری پیسوریازیس کاربرد بالایی دارد.

عوارض استفاده از رتینول

تا به حال عارضه خاصی در استفاده از این محصول دیده نشده است، توصیه می شود موقع استفاده از این محصول حتما از کرم های ضد آفتاب استاندارد و مناسب استفاده شود.

چه زمانی از رتینول استفاده کنیم؟

سن خاصی برای استفاده از رتینول پیشنهاد نشده است. معمولا از سنین بلوغ یا از سن ۲۰ سالگی با مصرف رتینول می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. توصیه استفاده آن در سنین پایین به خاطر نشانه های آن هست چون در این سنین آثار پیری هنوز نمایان نشده است و مصرف رتینول باعث می شود قوام پوستی بیشتر و از بروز چین و چروک پیشگیری کند. و همچنین برای افرادی که دوره جوش های بلوغ را پشت سر گذاشتن، توصیه می شود از رتینول استفاده نمایند چون روند بازسازی سلول های پوست بیشتر می شود و از ایجاد لک های پوستی جلوگیری کرده و پوست زیبا، یکنواخت و شفاف را هدیه می دهد.

نحوه استفاده از رتینول:

هفته اول یک شب درمیان بر روی تمیز استفاده کنید. از هفته دوم هر شب استفاده کنید.

مدت زمان اثر گذاری مصرف رتینول

پس از ۴ الی ۶ هفته با مصرف رتینA متوجه تغییرات در رنگ و بافت پوست خود می شوید، اما مصرف رتینول پس از ۶ الی ۸ هفته اثر گذاری خود را نشان می دهد. با مصرف این محصولات و کرم هایی که دارای ترکیبات ضد پیری و ویتامین C هستند نتیجه سریع تر و بهتری می گیرید.

معرفی قویترین سرم رتینول

سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه

برخی از خواص سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه:

– جوانسازی فوق العاده قوی پوست
– پیشگیری از پیری زودرس پوست
– درمان تیرگی و لک های عمقی
– ضد چروک قوی با داشتن خاصیت سه بعدی بر روی پوست
– درمان جوش و اسکار جوش
– درمان منافذ باز بزرگ
– درمان گودی جای جوش، ابله مرغان و…
– یکدست سازی کامل پوست
– حاوی ویتامین سی پایدار، رتینول، لیپوکرومن و روغن کتان
– مبارزه با رادیکال های آزاد
– حاوی ۴۵ کپسول
– ساخت کشور فرانسه
» برای خرید سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز اینجا کلیک نمایید

<hr>
سرم رتینول لوتارو ایتالیا

برخی از خواص سرم رتینول لوتارو LOTARO:

– جوانسازی قوی پوست
– ضد چروک و ضد پیری پوست
– افزایش کلاژن سازی پوست
– تولید سلول های جوان برای پوست
– درمان افتادگی صورت
– درمان منافذ باز
– آبرسان عمقی پوست
– شاداب و انرژی دهنده پوست
– مکمل درمانی در کنار محصولات ضد لک
– حاوی رتینول، هیالورونیک اسید و ویتامین E،

– مناسب انواع پوست
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا
– ۳۰ میل
» برای خرید سرم رتینول لوتارو اینجا کلیک نمایید

جوانسازی با رتنیول,جوانسازی پوست صورت,جوانسازی پوست,جوانسازي پوست صورت,روش های جوانسازی پوست,جوانسازی صورت,جوان سازی پوست,کرم رتینول,کرم رتینول ایرانی,کرم حاوی رتینول,خرید رتینول

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید