09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
جوانه گندم برای ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جوانه گندم برای ریزش مو

روغن جوانه گندم چیست؟

روغن جوانه گندم یک روغن غنی و مغذی است که از رویان های دانه یک گیاه گندم به دست می آید که اغلب با فشار سرد استخراج می شود. اسکات می‌گوید: «اغلب از آن به عنوان «طلای مایع» یاد می‌شود، زیرا غنی‌ترین منبع طبیعی ویتامین E است. همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند لینولئیک است که نشان داده شده است که به تقویت فولیکول های مو کمک می کند و در عین حال موها را نرم می کند و رطوبت را حفظ می کند.

فواید روغن جوانه گندم برای مو

آیا می خواهید رشته های خشک و رنگ شده را دوباره هیدراته کنید؟ مایل به حجم دادن به نواحی نازک هستید؟ روغن جوانه گندم شما را کمک میکند. آیا نیاز مبرمی به کنترل آسیب دارید؟ سه کلمه: روغن جوانه گندم. روغن جوانه گندم علاوه بر غنی بودن از ویتامین E و اسید لینولئیک، سرشار از ویتامین های A، B و D است. همچین اسیدهای اولئیک، پالمیتیک، و لینولنیک، یک کوکتل فوق العاده مغذی برای موهای شما ایجاد می کند.

جوانه  گندم ابرسان فوق عالی برای موها

به لطف مقدار قوی ویتامین E در روغن جوانه گندم، اسکات اشاره می کند که روغن جوانه گندم را می توان برای افزایش و حفظ سطح رطوبت موهای خشک استفاده کرد.

جوانه گندم آسیب های موجود را ترمیم می کند:

از آنجایی که روغن جوانه گندم مملو از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین ها است، موهای آسیب دیده در اثر گرما، رنگ یا عوامل استرس زای محیطی عمومی، دارای خواص مغذی و ترمیم کننده هستند. در واقع، استنسون خاطرنشان می‌کند که این ترکیب نه تنها آسیب‌های موجود را ترمیم می‌کند، بلکه در واقع به جلوگیری از آسیب‌های ناشی از استایل بعدی کمک می‌کند.

جوانه گندم فولیکول های مو را تقویت می کند:

در حالی که استفاده از روغن روی موهای نازک ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، ویتامین B موجود در روغن جوانه گندم به افزایش گردش خون در ناحیه سر کمک می کند و در واقع می تواند رشد موهای جدید را تقویت کند.

جوانه گندم و نرم کننده ایده ال :

هنگامی که موهای شما پس از درمان با روغن جوانه گندم سالم و هیدراته باشد، تقریباً مانند این است که کل دنیا سر جای خود قرار گرفته است. انگشتان شما کمی راحت‌تر در لایه‌هایتان جریان می‌یابند، فرها و موج‌ها شکل خود را بهتر حفظ می‌کنند (و بدون وز)، اسیدهای چرب با زنجیره بلند و ویتامین E موجود در روغن جوانه گندم دارای خواص نرم کنندگی برای ایجاد یک روکش نرم تر و نرم تر هستند.

بهترین محصول برای درمان ریزش مو استفاده از لوسیون مو فبریژن هست . روغن جوانه گندم حاوی مقدار زیادی ویتامین B است: B1، B2، B3 و B6. ویتامین های B به راحتی از طریق پوست جذب می شوند. آنها به افزایش گردش خون در پوست سر شما کمک کنند. برخی از شرکت ها از B کمپلکس برای کمک به ضخیم شدن مو استفاده می کنند. ویتامین‌های B برای تشکیل سلول‌ها و بافت‌ها، به ویژه خون و سلول‌های عصبی مورد نیاز بدن هستند. ویتامین B6 همچنین در ترکیب ال سیستین به سلول های مو نقش دارد. “ژورنال علوم پوستی” در ژوئن ۲۰۰۶ مطالعه ای را ارائه داد که نشان داد چگونه می توان از آلوپسی را با مکمل ال سیستین و ویتامین B6 جلوگیری کرد.

لوسیون مو فبریژن

برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– رشد مجدد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر

ریزش بعد کرونا,ریزش مو بعد کرونا,ریزش موی شدید بعد کرونا,ریزش موی سر بعد کرونا,علت ریزش مو بعد کرونا,کرونا و ریزش مو,آیا کرونا باعث ریزش مو میشود

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید