09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جوان کننده پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جوان کننده پوست

یکی از دغدغه های افراد به خصوص بانوان ، مراقبت از پوست است . افراد روش های متعددی را برای شاداب و جوان نگه داشتن پوست انجام می دهند تا پوستشان کمتر دچار چین و چروک شود .

باید بدانیم پوست انسان در موقع شب ، بیشتر فرصت ایجاد سلول های تازه را دارد . در موقع شب از قبل از خواب بهتر است از کرم های مخصوص شب یا مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید چون هر قدر پوست خشک باشد به همان اندازه دچار چین و چروک می شود . در هنگام شب، سلول های مرده جای خود را به سلول های تازه می دهند بنابراین بر روی بالش مطمئنا سلول های مرده قرار می گیرند بنابراین بهتر است هر هفته رو بالشی خود را شستشو دهید.

برای اینکه دور لب هایتان دچار چین و چروک نشود از جمع کردن و فشار دندان های خودداری کنید .

استرس نقش مهمی در ایجاد چروک،جوش و لک دارد بنابراین توصیه می شود از استرس پرهیز کنید و در ان مواقه خود را سرگرم پیاده روی، گوش دادن به موزیک و ……. کنید .

مصرف بیش از اندازه شکر باعث از بین رفتن کلاژن پوست شده و در نتیجه با افتادگی پوست همراه می شود تا جایی که می توانید شکر را از برنامه غذایی خود حذف کنید و به جای ان از انبه و اناناس استفاده کنید . روزانه از کرم های حاوی کلاژن نیز استفاده کنید .

ورزش کردن را فراموش نکنید روزانه به مدت ۱۰ دقیقه پوست صورت را به حالت دورانی ماساژ دهید .

اگر چه استفاده از سونا می تواند باعث شادابی افراد شود اما افراط در ان سبب از بین رفتن کلاژن و افتادگی پوست می شود .

همانطوری که می دانیم کشیدن سیگار علاوه بر این که باعث پیری زود رس می شودذ، در معرض قرار گرفتن دود سیگار نیز باعث افتادگی پوست می شود .

استفاده بیش از اندازه موچین برای برداشتن موهای زائد یا ابرو باعث اسیب دیدن پوست می شود و در نتیجه به مرور زمان چین و چروک و افتادگی پوست را سبب می شود ، قبل از کند موها بهتر است از حوله گرم استفاده کنید تا منافذ پوست باز شود ، بعد از اتمام کار از کرم الوئه ورا استفاده کنید .

کسانی که از عینک استفاده می کنند ، به علت نامناسب بودن شماره عینک، مدام چشمان خود را جمع می کنند که این باعث اسیب رسیدن به قسمت پیشانی شده و به مرور باعث چین و چروک می شود بهتر است با مراجعه به چشم پزشک و تعیین شماره عینک مناسب از بروز چین و چروک پیشانی خودداری کنید .

اگر موارد بالا را به خوبی رعایت کنید مطمین باشید هیچ وقت دچار پیری زود رس یا افتادگی و چین وچروک نخواهید شد .

همچنین برای محافظت بیشتر پوست از سن ۳۰ سال به بالا باید از کرم های مخصوص شب و روز استفاده کنید این کار باعث تقویت پوست شده و در نتیجه جوانی را برای پوست خود هدیه می دهید .

در زیر چند کرم که باعث کلاژن سازی و تقویت پوست می شود و تحت مجوز بهداشتی کشورمان هست را معرفی می کنیم


برای مشاهده محصولات جوان کننده و خرید اینجا را کلیک کنید.

پوست, صورت, چشم, ماسک, کرم, چین و چروک, کلاژن, داشتن پوست سفت, پوست صورت, پوست خشک, سفت کردن پوست, سفت کنندگی پوست, منفذهای پوست, جوان کننده پوستپوست, صورت, چشم, ماسک, کرم, چین و چروک, کلاژن, داشتن پوست سفت, پوست صورت, پوست خشک, سفت کردن پوست, ماسک پوست, کاهش کشش پوست, شادابی پوست, سفت کردن پوست, سفت کنندگی پوست, جوان کردن پوست, جوان کننده صورت, جوان کننده دست , کرم جوان کننده پوست صورت, ماسک جوان کننده پوست صورت, ماسکهای جوان کننده, کرمهای جوان کننده شاداب کننده پوست, شاداب کننده پوست صورت, ماسک شداب کننده پوست صورت, کرم شاداب کننده پوست, شاداب کننده های پوست, ماسک های شداب کننده پوست, ماسک شاداب کننده پوست چرب, ضد چین و چروک, ضد چین و چروک صورت, ماسک ضد چین و چروک صورت, کرم ضد چین و چروک, کرم ضد چین و چروک صورت, قرص ضد چین و چروک, ماسک ضد چین و چروک صورت, کرم کلاژن ساز, کرم کلاژن سازی کرم کلاژن ساز لیراک کرم های کلاژن ساز , بهترین کرم کلاژن ساز, قویترین کرم کلاژن ساز, کرم کلاژن دار , کرم کلاژن لورال, کرم کلاژن دکتر ژیلا, کرم کلاژن سویس فرمولا, خرید کرم کلاژن دار, خرید کرم کلاژن ساز, خرید کرم ضد چین و چروک, خرید قویترین کرم ضد چین وچروک, قویترین کرم کلاژن دار, محصولات ولنسی, محصولات کالی بل, محصولات لیلاک, محصولات هالیوود  

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید