09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جوش بارداری و جنسیت جنین
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جوش بارداری و جنسیت جنین

علائم ناراحت کننده ای که یک زن می تواند در دوران بارداری تجربه کند کم نیست. برای اضافه کردن به ناراحتی ، برخی از زنان از یک علامت قابل مشاهده تر نیز رنج می برند: آکنه. در اینجا ، ما درمورد اینکه چه عواملی باعث ایجاد آکنه در بارداری می شود ، چه زمانی می توانید انتظار داشته باشید که این جوش ها از بین بروند و چه زمانی از بین می روند ، و اینکه چگونه می توانید آن را به روشی که برای شما و کودک در حال رشد شما بی خطر است ، درمان کنید.

آکنه بارداری از چه زمانی شروع می شود؟

در هر زمان از بارداری ممکن است آکنه اتفاق بیفتد ، اما بیشتر خانم هایی که به آن مبتلا می شوند ، از حدود ۶ هفتگی بارداری لکه های پوستی را مشاهده می کنند. برخی از خانم ها در این مرحله حتی نمی دانند که باردار هستند ، بنابراین ظاهر ناگهانی و غیر منتظره آکنه می تواند یکی از اولین نکاتی باشد که شما تصور کرده اید.

آکنه بارداری به طور معمول در طول سه ماهه اول و دوم ادامه خواهد داشت و در سه ماهه سوم برطرف می شود ، اما برخی از زنان در تمام دوران بارداری خود آکنه دارند. اگر در سه ماهه اول بدون آکنه موفق شوید ، بعید است بعداً به آن مبتلا نشوید.

چرا آکنه در دوران بارداری ظاهر می شود؟
دو عامل اصلی مسئول آکنه بارداری هستند. اول ، زنان در اوایل بارداری دچار تغییرات شدید هورمونی می شوند. هورمونی به نام پروژسترون مسئول ایجاد یک محیط ایده آل برای جنین است ، اما همچنین می تواند باعث ترشح (تولید) روغن بیشتری از غدد موجود در پوست شود که به آن سبوم گفته می شود. از آنجا که پروژسترون در دوران بارداری افزایش سن می یابد ، سبوم اضافی می تواند منافذ پوست شما را مسدود کرده و منجر به تجمع باکتری ها شود – ۲ دلیل اصلی آکنه.

دومین عامل اصلی ایجاد آکنه در بارداری تمایل بدن شما به نگه داشتن آب بیشتر هنگام باردار شدن است. بدن شما این کار را انجام می دهد تا بتواند جنین در حال رشد را در خود جای دهد. اما از آنجا که بدن شما از مایعات کمتری خلاص می شود ، سموم موجود در بدن شما به حالت عادی ترشح نمی شوند. در عوض ، بدن شما ممکن است سعی کند از طریق عرق و پوست خود را از شر سموم پاک کند و باعث تجمع سموم در منافذ پوست شود. این تجمع می تواند منجر به آکنه شود.

پن ضدجوش لیلاک

برخی از خواص کلیدی پن ضدجوش قوی لیلاک:

– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب انواع پوست ها حتی پوست های حساس و خشک
– حاوی TTC 1%
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– مناسب برای جوش های غرور جوانی
– مناسب برای جوش های بعد اصلاح صورت
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– روشن کننده پوست
– مناسب برای شستشوی روزانه
– مناسب برای جوشهای قرص های ضد بارداری

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

جوش بارداری و جنسیت جنین,جوش بارداری چگونه است,جوش در بارداری,جوش نشانه بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید