09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جوش در بارداری و تعیین جنسیت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جوش در بارداری و تعیین جنسیت


برای برخی از خانم های خوش شانس ، بارداری یک روش درمانی زیبایی برای پوست ایجاد می کند که هرچیزی را که می توانید در یک شیشه بخرید برانداز می کند. اما بسیاری دیگر از این “درخشش بارداری” چشم پوشی می کنند و در عوض با مشکلات پوستی مقابله می کنند. در اینجا مواردی است که باید در مورد علل آکنه بارداری و گزینه های درمانی بدانید.

چه عواملی باعث بروز آکنه در بارداری می شود؟

غدد چربی پوست سبوم (روغن) را به منافذ ترشح می کنند و اگر به اندازه کافی چسبناک و ضخیم باشد ، سبوم سلول های مرده پوست و آلودگی را به دام می اندازد و منافذ پوست را مسدود می کند. این شاخه ها بوفه ای را فراهم می کنند که می توانید بخورید و یک مکان مخفی مناسب برای باکتری های پروپیونی باکتریوم آکنه ایجاد می کند ، سپس شکوفا می شوند و نقاط شگفت انگیزی را که می بینید احساس می کنید.

افزایش پروژسترون در سه ماهه اول باعث افزایش تولید روغن در تمام زنان باردار می شود. در برخی ، روغن سبک تر و مرطوب کننده است و به آن شکوه معروف بارداری را می بخشد. اما اگر مخلوط بی نظیر هورمون های بارداری در بدن شما بسیار قدرتمند باشد ، ممکن است دچار آکنه هایی شوید که از دوران دبیرستان تاکنون ندیده اید.

عوامل دیگری علاوه بر هورمون ها نیز می توانند در بروز آکنه بارداری نقش داشته باشند. به عنوان مثال ، خانمهای باردار این روزها بیش از حد تمدید می شوند و استرس کریپتونیت پوستی شفاف است .به علاوه ، بسیاری از زنان آکنه را با قرص های ترکیبی ضد بارداری استروژن-پروژستین بهبود می بخشند ، که با تثبیت هورمون ها و کاهش سطح آندروژن های در گردش پوست شما را التیام می بخشد .

بهترین روش های درمان آکنه حاملگی
اگر پوست شما معمولاً در دوران قاعدگی شکسته می شود ، احتمالاً همان اتفاقاتی را در ماههای ابتدایی بارداری خواهید دید. اما این همیشه اتفاق نمی افتد: برخی از خانم ها متوجه می شوند که مشکلات آکنه منظم آنها در دوران بارداری از بین می رود ، در حالی که برخی دیگر که هرگز جوش برایشان ایجاد نگرانی نمی کند ، بارداری باعث بروز آنها می شود.

بسیاری از زنانی که آکنه دارند ، با استفاده از محصولات کاملاً کامیکازی می کنند ، پوست خود را با فرمول های خشن بمب گذاری می کنند و مرطوب کننده آن را گرسنه می کنند تا منافذ پوست را پاک کنند و روغن را خشک کنند. هشدار داده شود: این استراتژی معمولاً شما را دچار التهاب بیشتر و یک سد پوستی ضعیف می کند که در برابر تحریک پذیری آسیب پذیر است.

لایه برداری را انجام دهید.
بیشتر آکنه های بارداری به دلیل مسدود شدن منافذی با روغن ایجاد می شوند ، بنابراین با استفاده از لایه بردارهای مکانیکی آنها را پاک نگه دارید. این محصولات ممکن است حاوی مهره های مصنوعی یا پوسته های زمینی باشند که به از بین بردن پوست مرده کمک می کند.

برای دیدن محصولات ضد جوش بارداری و خرید اینجا را کلیک کنید .

جوش در بارداری و جنسیت,جوش در بارداری نشانه چیست,جوش در بارداری و تعیین جنسیت,جوش در بارداری درمان,جوش در بارداري,جوش صورت در بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید