09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جوش صورت در هفته ی اول بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جوش صورت در هفته ی اول بارداری

آکنه های بارداری با مراقبت از خود و دارو قابل درمان هستند.

آکنه بارداری شکل خاصی از آکنه نیست. به نظر می رسد بعضی از خانم ها در دوران بارداری با آکنه مشکل دارند. مقصر احتمالاً تولید بیش از حد روغن (سبوم) است – این اتفاق می افتد که هورمون های خاصی به صورت بیش از حد وارد شوند.

برای درمان آکنه های بارداری ، با مراقبت از خود شروع کنید:

مناطق دارای مشکل را با یک پاک کننده ملایم بشویید. روزی دو بار از دستان خود استفاده کنید تا صورت خود را با صابون ملایم و آب گرم بشویید. از برخی محصولات مانند اسکراب های صورت ، قابض ها و ماسک ها خودداری کنید ، زیرا تمایل به تحریک پوست دارند و این می تواند آکنه را بدتر کند. شستن بیش از حد و شستشو نیز باعث تحریک پوست می شود.
به طور مرتب پن بزنید. اگر آکنه در اطراف خط موها ایجاد شود ، هر روز موهای خود را شامپو کنید.
جوش را انتخاب نکنید یا فشار ندهید. انجام این کار می تواند باعث عفونت یا زخم شود.
از تحریک کننده ها خودداری کنید. از مواد آرایشی روغنی ، چربی ضد آفتاب ، ضد آفتاب ، محصولات آرایش مو یا جوش دهنده های آکنه استفاده نکنید. از محصولاتی استفاده کنید که دارای برچسب مبتنی بر آب یا غیر متداول باشند ، به این معنی که احتمال ابتلا به آکنه کمتر است.
آنچه را که پوست شما را لمس می کند ، تماشا کنید. موهای خود را تمیز و از صورت خود دور نگه دارید. همچنین از استراحت دست یا اشیاء روی صورت خودداری کنید. لباس های تنگ یا کلاه ها همچنین می توانند مشکل ایجاد کنند ، به خصوص اگر عرق کنید. عرق و روغن می توانند به آکنه کمک کنند.
از این دارو برای درمان آکنه های بارداری نیز می توان استفاده کرد اما هر دارویی که بر روی پوست شما استفاده شود یا در دوران بارداری بلعیده شود ، می تواند وارد جریان خون شما شده و بر کودک شما تأثیر بگذارد. در حالی که بیشتر مواد در درمانهای آکنه موضعی بدون نسخه در دوران بارداری مورد مطالعه قرار گرفته است و درمان موضعی اصلاخطر ندارد

داروهای آکنه که به دلیل نقص هنگام تولد شناخته می شوند – از جمله ایزوترتینوئین خوراکی (Amnesteem ، Claravis) و رتینوئیدهای موضعی – باید در دوران بارداری خودداری شود.

اگر نگران آکنه های بارداری هستید ، بهتر است از پن شوینده لیلاک استفاده کنید.پن تخصصی ضدجوش قوی لیلاک بلژیک ایده آل برای پوست حساس، نرمال، خشک و چرب بی آب می باشد. این پن شوینده با دارا بودن روغن بادام، گلیسیرین، تریکلوکاربان و کمپلکس پری بیوتیک (ضدجوش، ضدباکتری) انحصاری لیلاک باعث درمان انواع جوش های پوستی می گردد. با استفاده از این پن شما پوستی بدون آکنه را تجربه خواهید کرد.

پن ضد جوش لیلاک

برخی از خواص کلیدی پن ضدجوش قوی لیلاک:

– ضدجوش و آنتی باکتری قوی مناسب انواع پوست ها حتی پوست های حساس و خشک
– حاوی TTC 1%
– حاوی ۳۰% مرطوب کنندگی
– فاقد رنگ، صابون و پارابن
– مناسب برای جوش های غرور جوانی
– مناسب برای جوش های بعد اصلاح صورت
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– روشن کننده پوست
– مناسب برای شستشوی روزانه
– مناسب برای جوشهای قرص های ضد بارداری

برای دیدن متن کامل و خرید پن ضد جوش لیلاک اینجا را کلیک کنید.

جوش بارداری چگونه است,جوش بارداری جنسیت,جوش در بارداری و جنسیت,جوش در بارداری,جوش هورمونی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید