09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
جوش قرمز روی بینی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

جوش قرمز روی بینی


جوش قرمز

جوش عفونت پوستی است که در مو فولیکول یا غده پوستی است. در ابتدا ، پوست در ناحیه عفونت قرمز می شود و یک توده حساس ایجاد می شود. پس از چهار تا هفت روز ، با جمع شدن چرک در زیر پوست ، توده شروع به سفید شدن می کند.

متداول ترین مکان ها برای ظاهر شدن جوش ها صورت ، گردن ، زیر بغل ، شانه ها و باسن است. وقتی که یکی از اشکال بر روی پلک، آن است که به نام گل مژه .
اگر چندین جوش در یک گروه ظاهر شود ، این نوع جدی تری از عفونت است که به آن کاربول می گویند .
علل جوش
بیشتر جوش ها توسط میکروب (باکتری های استافیلوکوک) ایجاد می شوند. این میکروب از طریق ناخن های ریز یا بریدگی های پوست وارد بدن می شود یا می تواند موها را به سمت فولیکول هدایت کند.

این مشکلات سلامتی باعث می شود افراد مستعد ابتلا به عفونت های پوستی شوند:

دیابت
مشکلات سیستم ایمنی بدن
تغذیه ضعیف
بهداشت ضعیف
قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سخت پوست را تحریک می کند
علائم جوش
جوش به صورت یک توده سخت ، قرمز و دردناک شروع می شود که اندازه آن تقریباً نیم اینچ است. طی چند روز آینده ، توده نرمتر ، بزرگتر و دردناک تر می شود. به زودی یک جیب چرک در بالای جوش تشکیل می شود. اینها علائم عفونت شدید است:

پوست اطراف جوش آلوده می شود. قرمز ، دردناک ، گرم و متورم می شود.
ممکن است جوش های بیشتری در اطراف جوش اصلی ظاهر شود.
تب ممکن است ایجاد شود.
گره های لنفاوی ممکن است متورم شوند.
چه موقع به دنبال مراقبت های پزشکی باشید
شما شروع به تب می کنید.
شما غدد لنفاوی متورم دارید.
پوست اطراف جوش قرمز یا قرمز می شود و رگه هایی از آن ظاهر می شود.
درد شدید می شود.
جوش تخلیه نمی شود.
جوش دوم ظاهر می شود.
شما دارای سوفل قلب ، دیابت ، هر گونه مشکل در سیستم ایمنی بدن خود هستید ، یا از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی (به عنوان مثال ، کورتون یا شیمی درمانی ) استفاده می کنید و دچار جوش می شوید.
جوش ها معمولاً نیاز به توجه فوری به اورژانس ندارند. با این حال ، اگر از نظر سلامتی ضعیف هستید و همراه با عفونت دچار تب و لرز شدید ، نیاز به سفر به اورژانس بیمارستان است.
امتحانات و تست ها
پزشک شما می تواند با معاینه بدنی تشخیص دهد . بسیاری از قسمت های بدن ممکن است تحت تأثیر این عفونت پوستی قرار بگیرند ، بنابراین برخی از س questionsالات یا معاینه ممکن است در مورد سایر قسمت های بدن شما باشد.

درمان جوش – درمان های خانگی

کمپرس گرم زده و جوش را در آب گرم خیس کنید. این باعث کاهش درد و کشیدن چرک به سطح زمین می شود. هنگامی که جوش به یک سر رسید ، با خیساندن های مکرر ترکید. این اتفاق معمولاً ظرف ۱۰ روز پس از ظهور رخ می دهد. با خیساندن پارچه شستشو در آب گرم و فشردن رطوبت اضافی ، می توانید کمپرس گرم ایجاد کنید.
وقتی جوش شروع به تخلیه کرد ، آن را با یک صابون ضد باکتری بشویید تا تمام چرک از بین برود و با الکل مالش دهنده تمیز کنید. یک پماد دارویی (آنتی بیوتیک موضعی) و یک باند بزنید. شستشوی ناحیه آلوده را دو تا سه بار در روز و استفاده از کمپرس گرم تا بهبودی زخم ادامه دهید.
جوش را با سوزن نزنید. این می تواند عفونت را بدتر کند.
درمان پزشکی برای جوش
اگر نگرانی هایی در مورد جدی بودن عفونت وجود داشته باشد ، آزمایش خون اضافی انجام می شود. اگر عفونت شدید باشد ، پزشک ممکن است آنتی بیوتیک تجویز کند . اگر جوش تخلیه شود ، می توان برای تعیین نوع باکتری عامل عفونت و ارزیابی تجویز آنتی بیوتیک مناسب ، کشت انجام داد.

مراحل بعدی – پیگیری
چه جوش در خانه تخلیه شود و چه توسط پزشک جوش خورده باشد ، باید دو تا سه بار در روز ناحیه آلوده را تمیز کنید تا زخم بهبود یابد. بعد از شستشو از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید و روی آن را با باند بپوشانید. اگر این ناحیه قرمز شد یا به نظر می رسد دوباره در معرض عفونت است ، با پزشک خود تماس بگیرید.

جلوگیری از جوش
با پیروی از این دستورالعمل ها به جلوگیری از جوش کمک کنید:

لباس ، ملافه و حوله های یکی از اعضای خانواده که به جوش آلوده است را با دقت بشویید.
زخم های جزئی پوست را تمیز و درمان کنید.
بهداشت شخصی را رعایت کنید.
تا آنجا که ممکن است سالم باشید.
چشم انداز
بیشتر جوش ها با درمان خانگی ساده از بین می روند.

برای درمان جوش و خرید اینجا را کلیک کنید .
جوش چرکی در ناحیه تناسلی,جوش چرکی بزرگ,جوش چرکی زیر پوستی,جوش چرکی روی شکم,جوش چرکی زیر بغل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید