09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
حجم دهنده موهای سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

حجم دهنده موهای سر

 

هر فردی دوست دارد دارای موهای پرپشت و درخشان باشد ، چون داشتن موهای حجیم باعث زیبایی دو چندان می شود اما بعضی از کارها باعث از بین رفتن زیبایی و پرپشتی می شود .از قدیم یکی از معمول ترین کلک ها برای حجیم تر و پرتر نشان دادن موها پوش دادن آنها بوده، یکی از روش هایی که آرایشگران وقتی مشتری شان موهایش برای درست کردن مدل مویی به اندازه کافی پرپشت نیست استفاده می کنند. وقتی خودتان می خواهید موهایتان را پوش بدهید، فقط باید تمام موهایتان را بالای سر مثل تاج جمع کرده و بعد با شانه آنها را عقب سر جمع کنید.این کار را با فاصله ۶ تا ۷ سانتی از ریشه مو شروع کنید. وقتی این کار را انجام دادید، با نوک انگشتان موها را صاف و مرتب کنید.

اگر دنبال موهای ضخیم و پر پشتی هستید از انجام این کارها دوری کنید :

۱ ) از استرس دوری کنید، چون نه تنها زیبایی مو را از بین می برد، سبب از دست دادن زیبایی پوست نیز می شود .
۲) موهای ضخیم و براق زیبا ، نیاز به ویتامین ها و مواد معدنی دارند بنابراین، حفظ رژیم غذایی سالم و جلوگیری از نامتعادل غذا خوردن و عادت های بد داشتن را جزء برنامه روزانه خود قرار دهید . این برای داشتن موهای سالم  مهم است برای مثال، اگر به اندازه کافی آهن در بدن وجود نداشته باشد می تواند به موهای نازک و بدون حجم منجر شود.

راه کارهای افزایش حجم مو : استفاده از روغن و شامپوهای حجیم دهنده مو که حاوی ویتامین باشد توصیه می شود .


برای مشاهده محصولات حجم دهنده و خرید اینجا را کلیک کنید.

حجم دهنده موی سر,حجم دهنده مو گیاهی,حجم دهنده مو تاپیک,اسپری حجم دهنده مو,پودر حجم دهنده مو,ماسک حجم دهنده مو,شامپوی حجم دهنده موی سر ,موس حجم دهنده م,افزایش حجم مو سر,راه های افزایش حجم موی سر,افزایش حجم موی سر,سرم حجم دهنده موی سر,روغن حجم دهنده موی سر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید