09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خارش و قرمزی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خارش و قرمزی پوست صورت

چه عواملی باعث خارش صورت می شود؟
علل شایع خارش (که به عنوان خارش نیز شناخته می شود ) شامل خشکی پوست ، حساسیت های فصلی و تماس پوستی با یک ماده تحریک کننده است.

داروهای ضد درد ، ضد قارچ و داروهای ضد درد گاهی اوقات به عنوان یک اثر جانبی باعث خارش پوست می شوند.

کمتر اوقات ، چهره خارش ناشی از یک وضعیت داخلی مانند بیماری کبد ، بیماری تیروئید ، سرطان یا بیماری اسکلروز است. کمبودهای تغذیه ای مانند کمبود آهن نیز می تواند باعث خارش شود.

صورت خارش دار با بثورات
اگر صورت خارش دار همراه با بثورات کهیر یا کهیر یا درماتیت تماسی دارید ، ممکن است دچار یک واکنش آلرژیک شوید . در یک واکنش آلرژیک ، سیستم ایمنی بدن شما به چیزی که با او در تماس بوده پاسخ می دهد.

همچنین ممکن است خارش و بثورات پوستی در اثر تماس پوست شما با یک ماده تحریک کننده ایجاد شود (بدون اینکه واکنش سیستم ایمنی بدن شما واکنش نشان دهد) مانند تمیز کردن مواد شیمیایی ، صابون های خاص یا برخی غذاها.

پسوریازیس ، روزاسه و درماتیت محیطی ، همه شرایط پوستی هستند که می توانند باعث ایجاد خارش به همراه برجستگی های قرمز بالا بر روی صورت شما شوند.
شما همچنین می توانید در حال تجربه بثورات گرما باشید .

خارش صورت بدون بثورات
چهره خارش دار و بدون بثورات ممکن است کمی راز به نظر برسد. مراجعه به علائم دیگر می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که خارش از کجا به وجود می آید:

اگر صورت خارش دار دارید ، بثورات ناخوشایند دیده می شود ، اما در تنفس دچار مشکل هستید ، زردی به چشم ها ، غدد بزرگ شده و کم آبی بدن دارید ، باید فوراً به پزشک مراجعه کنید. این علائم می تواند نشان دهنده مشکلات کبدی ، زردی یا بیماری هوچکین باشد .
اگر چهره خارش دار دارید ، بدون بثورات و علائم عمده دیگر وجود ندارد:
ممکن است شما دچار کمبود آهن باشید . (اگر کم خونی فقر آهن تشدید شود ، علائم برجسته تر می شوند .)
ممکن است نسبت به اتفاق جدیدی که در محیط شما وجود دارد ، حساسیت آلرژی داشته باشید.
ممکن است شایعترین علت بروز خارش پوست را داشته باشید: خشکی پوست.
ممکن است نسبت به آب در حمام یا دوش خود حساس باشید.
برآمدگی های آکنه گاهی باعث خارش می شوند – و خارش آکنه ممکن است باکتریها را گسترش دهد و در نتیجه آکنه بیشتری روی صورت شما ایجاد می شود. جوشهای خارش دار می توانند تحت تأثیر تعریق ، مواد آرایشی ، منافذ مسدود شده یا هورمونها باشند.

اگر صورت شما خارش دارد و همچنین دارای جوش یا کیست هستید ، ممکن است آکنه ولگاریس (آکنه منظم) یا آکنه کیستیک داشته باشید .

چگونه درمان می شود؟
درمان صورت خارش شما بسته به آنچه باعث ایجاد آن می شود ، متفاوت است. در بعضی موارد ، خارش بیش از حد صورت شما می تواند به یک سد شکسته پوست منجر شود که می تواند به یک عفونت تبدیل شود.

کرم آبرسان، مغذی و ضدقرمزی فریش فروت حاوی روغن جوجوبا، جو دوسر و ویتامین E می باشد. این کرم برای درمان خشکی پوست، کم آبی پوست(دی هیدراته)، قرمزی و التهاب پوست تجویز می شود. همچنین بخاطر داشتن جو دوسر برای پوست های مستعد اگزما و درماتیت نیز تجویز می شود.
عصاره جو دوسر، با داشتن ترکیبات فلاونوئید دارای اثر ضدالتهاب قوی و به واسطه داشتن ساپونین دارای اثر تنظیم کننده سیستم دفاعی می باشد، عصاره جو دوسر هم چنین ریسک عفونت های باکتریایی ثانویه را از طریق مهار اتصالات باکتری استافیلوکوک طلایی به سلول های کراتینوسیت کاهش می دهد. این کرم برای ترمیم سریع پوست، درمان قرمزی، التهاب و خارش پوستی بعد از لیزر، پلکسر، میکرو و… هم تجویز می شود.

https://bazaak.ir/wp-content/uploads/repair-cream.jpg

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده پوست فریش فروت:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه
– موثر در ترمیم پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان سوختگی پوست
– حاوی عصاره برگ الوئه ورا باربادنسیس، رزاگوسا
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– درمان نازکی پوست
– آبرسان عمقی پوست تا لایه درم
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

خارش صورت , خارش پوست ,سوزش پوست , خارش صورت نوزاد,خارش صورت در بارداری,خارش صورت و بدن,خارش صورت بعد از اصلاح,خارش صورت و گردن,کرم ضد خارش پوست,کرم ضد خارش واژن,کرم ضد خارش بدن,کرم ضد خارش بعد از اصلاح

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید