09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خصوصیات کرم ضدلک قوی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خصوصیات کرم ضدلک قوی

لک ها علل مختلفی مانند لک حاملگی، کک و مک، لک پیری، لک آفتاب و… دارد. اجازه بدهید علل این لکها را توضیح بدهیم.

لک حاملگی:

عضی خانم ها متوجه می شوند که درست قبل از قاعدگی، لک ها واضح تر می شود. ملاسما یا لک حاملگی به طور شایع در خانم هایی که قرص ضد بارداری مصرف می کنند، دیده می شود که در تماس با نور آشکارتر می شود. این خانم ها هنگامی که حامله شوند، همین لک را پیدا می کنند.

کک و مک:

در تابستان تعداد، اندازه و عمق کک مک افزایش می یابد و در زمستان کوچک تر، روشن تر و کم تعدادتر می شود. این نوع پیگمانتاسیون ممکن است از نظر زیبایی آزار دهنده باشد، ولی خطری ندارد.

لک افزایش سن:

ین لک ها در اثر تماس حاد یا مزمن با نور آفتاب و افزایش سن بوجود می آید. معمولا لک های قهوه ای رنگ مسطح به اندازه ی یک سانتی متر یا بیشتر که روی صورت و پشت دست ها، در سنین ۳۰ تا ۴۰ سالگی شروع می شود و با افزایش سن گسترده تر، پررنگ تر و با تعداد بیشتر نمایان می شوند.

لک ارثی:

سایر علل ایجاد لک های تیره ی پوست شامل: ملانیسم یا لک ارثی منتشر بدن؛ لک اطراف دهان؛ لک اطراف چشم و لک های کوچک قهوه ای در نقاط مختلف بدن است که می تواند همراه یا بدون علایم دیگر باشند.

چه نوع ضدلکی بهتر هست؟

لک درمان می شود ولی باید صبر و حوصله داشته باشید. کرم ضد لکی بهتر هست که فاقد هیدروکینون و زینک اکسید باشد این دو ماده فقط ترشح ملانین پوست را غیرفعال می کنند که باعث روشن شدن پوست می شود و علاوه بر عوارضی مانند سرطان پوست، بعد از اینکه این نوع کرم ها را قطع کنید ملانین با شدت بیشتر از قبل ترشح می شود و لک های قبلی پررنگ تر از قبل ظاهر می شوند.

کرم هایی که فاقد هیدروکینون باشد با موادی که دارند باعث بالا آمدن لایه لکی به سطح پوست می شوند که با یک لایه بردار ملایم، لک های پوستتان از بین می رود و درصورت مصرف منظم باعث درمان قطعی لکها می شود.

پک ضدلک قوی

قویترین ضد لک صورت,قویترین ضد لک دنیا,قویترین ضد لک بدن,قویترین کرم ضد لک,قویترین کرم ضد لک صورت,قویترین کرمهای ضد لک,قویترین کرم ضد لک خارجی,قویترین کرم ضد لک بدن,قویترین سرم ضد لک,قویترین ضد لک گیاهی,قویترین ضد لک صورت,قویترین ضد لک دنیا,قویترین ضد لک بدن,قویترین کرم ضد لک,قویترین کرم ضد لک صورت,قویترین کرمهای ضد لک,قویترین کرم ضد لک خارجی,قویترین کرم ضد لک بدن,قویترین سرم ضد لک,قویترین ضد لک گیاهی,درمان لک بارداری در طب سنتی,درمان لک بارداری با طب سنتی,درمان لک بارداری با لیزر,درمان لك بارداري,درمان لکه بارداری,درمان لکه بارداری صورت,درمان لک های بارداری,درمان لک دوران بارداری,درمان گیاهی لک بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید