09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
خواص آرنیکا برای کبودی و خون مردگی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص آرنیکا برای کبودی و خون مردگی پوست

آرنیکا از سال ۱۵۰۰s برای اهداف دارویی مورد استفاده قرار داده شد. روغن آرنیکا شامل هلنالین، ضد التهاب قوی در کیت های کمک های اولیه استفاده می شود.
از آرنیکا برای کاهش درد، التهاب و انواع کبودی ها، رگ به رگ شدن و حتی آرتریت مزمن استفاده می شود. حتی زمانی که دچار گزش حشرات شدید جهت کاهش درد و تحریکات گزش میتوانید از آرنیکا استفاده کنید.
روغن آرنیکا حاوی اسیدهای چرب چند، از جمله پالمتیک، لینولنیک، لینولئیک و میریستیک و همچنین تیمول هست. فعالیت ضد باکتریایی از تیمول موجود در آرنیکا باعث شده در مطالعات علمی، جا باز کند.
آرنیکا گیاهان علفی در خانواده گیاهی کاسنی (Compositae با هم نامیده می شود) از خانواده گل بوته میناسانان است. این گیاه بومی کوه اروپا و سیبری است و همچنین در شمال امریکا کشت می شود.
بهبود کبودی با آرنیکا

کبودی به تغییر رنگ پوست در یک منطقه را می گویند. کبودی توسط یک آسیب یا پارگی رگ های خونی در پوست صورت می گیرد. برای درمان سریع کبودی روغن آرنیکا همیشه مطلوب ترین روغن بوده. یکی از درمان های طبیعی و بسیار عالی برای کبودی روغن آرنیکا ARNICA است. با روغن آرنیکا کبودی در طی دو الی سه روز کاملا از بین می رود.
یک مطالعه از گروه دانشگاه نورث وسترن پوست پیدا شده است که مصرف موضعی آرنیکا ARNICA در کاهش کبودی از غلظت فرمولاسیون ویتامین K موثرتر هست. محققان شناسایی تعدادی از مواد تشکیل دهنده در آرنیکا برای ضد کبودی که از جمله این مواد از مشتقات کافئین هستند را اطلاع دادند.

درمان آرتروز با آرنیکا

آرنیکا در مطالعات نشان داده شده که در برابر آرتروز موثر بوده و درمان طبیعی آرتروز مناسب هست. استفاده از محصولات موضعی آرنیکا برای رفع علایم شایع آرتروز موثر هست. یک مطالعه در سال ۲۰۰۷ در روماتولوژی بین المللی منتشر شده که آرنیکا موضعی به عنوان یک ضد التهاب غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن در درمان آرتروز دست موثر است.
آرنیکا همچنین مشخص شد که یک درمان موضعی موثر برای استئوآرتریت زانو است. مطالعات نشان داد که آرنیکا یک درمان بی خطر، قابل تحمل و موثر در درمان استئوآرتریت متوسط زانو می باشد.

در زیر بهترین و موثرترین کرم حاوی آرنیکا توصیه می شود که برای درمان کبودی و خون مردگی بسیار موثر می باشد

کرم ضد کبودی و خون مردگی پرکوپس

کرم ضد کبودی و خون مردگی پرکوپس

کرم ضد کبودی و خون مردگی پرکوپس ساخت کشور فرانسه دارای مجوز بهداشتی می باشد. این کرم  حاوی آرنیکا  و رزماری است. ارنیکا  گیاه چندین ساله  از خانواده گل افتابگردان می باشد که مسکن قوی برای  دردهای بعد از کبودی می باشد. مالیدن پماد حاوی آرنیکا، روی قسمت ملتهب، درد و ورم را کاهش می دهد و لکه های تیره ناشی از کبودی و خون مردگی را نیز از بین می برد. رزماری موجود در این کرم باعث بهبود گردش خون در ناحیه شده و برای برطرف کردن خون مردگی و تورم موثر است.

این کرم مناسب برای از بین بردن تورم و کبودی ناشی از ضربات، جراحی بینی، تزریق بوتاکس و… مناسب می باشد. این کرم کاملا گیاهی بوده و عوارضی ندارد.

برخی از خواص کرم ضدکبودی(حاوی آرنیکا) پرکوپس:

– برطرف کننده کبودی بعد از جراحی بینی، تزریق بوتاکس و …..

– برطرف کننده  تورم و کبودی  ناشی از ضربات به صورت و بدن

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ضدکبودی پرکوپس اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید