09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص جو دو سر برای پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص جو دو سر برای پوست صورت

خشکی پوست ( زخم زخم ) می تواند باعث شود پوست صورت شما لک شود ، مانند سایر شرایط سلامتی مانند اگزما و پسوریازیس . هوای سرد ، دوش گرم و رطوبت نوسان می تواند باعث لایه برداری پوست بخصوص در زمستان شود. پوستی که قسمت اعظمی از بدن شما را لایه برداری می کند ، درماتیت اکسید کننده است .

لایه برداری از پوست روی صورت شما می تواند با داروهای خانگی و اسکراب انجام شود. بیشتر داروهای خانگی بر پیشگیری تأکید می کنند ، در حالی که داروهای سنتی و درمان های صورت گاهی می توانند پوست خشک را که قبلاً لایه برداری کرده است را بهبود دهد.

اگر پوست شما در حال لایه برداری است ، از لمس آن تا حد امکان خودداری کنید. در حالی که ممکن است بخواهید پوست لایه برداری خود را با آرایش بپوشانید ، احتمال اینکه آرایش پوسته پوسته شده روی پوست شما ایجاد نشود ، باعث کاهش لایه برداری می شود. ارایش کردن زیادی میتواند باعث اسیب پوست شود و اثرات لایه برداری را هم از بین ببرد.

از پاک کننده ها و صابون های بدون عطر و ملایم استفاده کنید. ساختن صابون روی سطح پوست ، پوست شما را خشک می کند.
از محصولاتی که می توانند پوست شما را خشک تر کنند ، خودداری کنید. از صابون های ضد باکتریایی و محصولات مراقبت از پوست که حاوی الکل هستند باید به ویژه در مورد صورت خودداری شود.
بعد از شستن صورت خود ، مرطوب کننده بمالید. شستن صورت شما می تواند رطوبت را به پوست خشک اضافه کند ، اما برای خاموش کردن اثرات روی پوست به مرطوب کننده نیاز دارید.
هنگام لمس صورت خود از حوله های نرم استفاده کنید. حوله های خشن تر می توانند به پوست شما آسیب برساند.
متخصصان پوست توصیه می کنند که از دوش کوتاه تری استفاده کنید و به جای استفاده از آب گرم سعی کنید از آب ولرم برای دوش گرفتن استفاده کنید. بخار حاصل از دوش می تواند منافذ شما را باز کند ، اما می تواند پوست شما را نیز خشک کند.
به جای مالیدن صورت ، همیشه پوست روی صورت خود را خشک کنید. این به حفظ صافی پوست کمک می کند.
برای خلاص شدن از شر پوست ریزی ، صورت خود را لایه برداری کنید ، اما این کار را به روش صحیح انجام دهید. اگر پوست شما در حال لایه برداری است ، استفاده از پاک کننده با اسیدهای آلفا هیدروکسی ، الکل یا عطر خودداری کنید.
استفاده از یک ماده ضد التهاب موضعی مانند عصاره جو دو سر می تواند به بهبودی پوست کمک کند.

برای اینکه بعد از لایه برداری صورت شما دچار پوسته ریزی و التهاب وقرمزی نشود بهتر ست از کرم ابرسان حاوی عصاره جو دو سر استفاده کنید

یکی از خواص بلغور جو دوسر برای پوست بهبود خشکی پوست و کاهش تحریک شدگی این عضو بدن است. در تحقیقات منتشر شده در سال ۲۰۱۵، بیست و نه فرد سالم که دچار خارش خفیف تا متوسط همراه ​​با خشکی پوست متوسط ​​و شدید در لایه های پایینی پوست خود شده بودند، با لوسیون های حاوی این ماده مورد آزمایش قرار گرفتند. محققان چهار عصاره جو دوسر کلوئیدی را با استفاده از حلال های مختلف تولید کرده و بر روی این افراد آزمایش کردند.

آنها دریافتند که این عصاره ها به طور موفقیت آمیزی سبب کاهش سیتوکین های پروتئین التهابی در محیط آزمایشگاهی می شوند. همچنین متوجه شدند که درمان با لوسیون دوجوسر کلوئیدی منجر به بهبود چشمگیری در خشکی پوست، پوسته پوسته شدن، زبری و شدت خارش در شرکت کنندگان می شود.

برای شما در اینجا یکی از بهترین محصولات حاوی عصاره جو دو سر را پیشنهاد میکنیم.

کرم ابرسان ژیورل

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه، درماتیت
– موثر در استفاده بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– حاوی عصاره جو دوسر، روغن جوجوبا و ویتامین E
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی
– بدون ایجاد جوش یا حساسیت پوستی
– مناسب در درمان های پوست مستعد اگزما و درماتیت
– مناسب انواع پوست خشک، مختلط و چرب

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

لایه برداری , جو دو سر, ابرسان 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید