09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص رزماری برای ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص رزماری برای ریزش مو

ما در طبیعت با انواعی از پوشش های گیاهی روربرو هستیم که برای درمان انواع بیماری های پوستی از آن ها استفاده می کنیم. در میان آنها، زماری یک گونه گیاه هست که بطور گسترده برای درمان انواع ریزش مو موثر هست. در ادامه میخوانید این گیاه معجزگر چگونه از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث رویش مجدد مو می شود.

خواص کلی گیاه رزماری:

– بهبود حافظه
– آرامش استفاده گوارش
– تسکین دردهای عضلانی و درد
– پاک کننده کبد
– ضد ریزش قوی مو
– محرک رویش مجدد مو

ریزش مو انواع مختلفی دارد اعم از ریزش موی ارثی، ریزش موی هورمونی، ریزش مو بعلت شوره و… که در آخر به سست شدن ریشه مو برمیگردد. شما هر ریزشی داشته باشید بلاخره در اخر باعث ضعیف شدن مو و درنتیجه ریزش مو می شود. شما می توانید برای تقویت ریشه مو از عصاره گیاه رزماری استفاده کنید تا موهایتان ریشه قوی داشته و از ریزش مو جلوگیری شود.

ماساژ پوست سر با عصاره رزماری باعث افزایش گردش خون پوست سر می شود. افزایش گردش خون پوست سر باعث می شود مواد مغذی مورد نیاز به مو تامین شده و مو ریشه قوی داشته باشد. بهترین زمان برای ماساژ پوست سر شب ها می باشد. بهتر هست شما موهایتان را شب ها شامپو کرده و با عصاره رزماری پوست سر خود را ماساژ بدهید.

بسیاری از دانشمندان ادعا می کنند که عصاره رزماری، از طاسی سر جلوگیری می کند، می تواند سفید شدن موها را کند کند، شوره و خارش پوست سر را درمان کند. از این رو پس از آزمایش های مختلف، یک لوسیون مو توسط فرانسس کاسادو اختراع شد که مخلوطی از رزماری، رازک بود. نتیجه ایی که گرفت بشرح زیر می باشد:

– رشد موی جدید ۳۰%
– افزایش سریع رشد مو
– افزایش میکروسیرکولاسیون از پوست سر
– بهبود مقاومت موی سر در برابر کشش
– کاهش چشمگیر ریزش مو سر

رزماری و تقویت مو

توجه کنید می توانید برگ و ساقه رزماری را به شامپو روزانه خود اضافه کنید ولی درصد خیلی پایین از عصاره رزماری با شامپو مخلوط می شود. عصاره بعضی از گیاهان بسختی گرفته می شود که رزماری هم از آن نوع گیاهان هست که با دستگاهای مخصوص عصاره گرفته می شود. بهتر هست از شامپو و لوسیون ها با برندهای معتبر استفاده کنید. در اینجا شما را با معروف ترین و کارامدترین برندها آشنا می کنیم.


برای مشاهده محصولات درمان ریزش مو اینجا کلیک نمایید


 

محلول ضد ریزش رزماری,ضد ریزش مو رزماری,محلول ضد ریزش مو رزماری,شامپو ضد ریزش مو رزماری,خواص رزماری برای پوست,خواص رزماری برای موی سر,خواص رزماری چیست,,خواص رزماری برای ابرو,خواص رزماری در غذا,خواص رزماری برای ریش,خواص رزماری یا اکلیل کوهی,خواص رزماری برای ریزش مو,خواص رزماری خوراکی,خواص رزماری برای مو و ابرو,خواص رزماري,خواص رزماري براي مو,درمان سریع ریزش موی سر,,درمان سريع ريزش مو,درمان سریع ریزش مو سکه ای,درمان سریع ریزش مو شدید,درمان سریع ریزش موی سکه ای,درمان سریع ریزش موی شدید,درمان سریع ریزش مو در زنان,درمان فوری ریزش مو,رفع سریع ریزش مو,درمان سریع ریزش مو مردان ,تقویت کننده موهای نازک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید