09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
خواص زیتون برای پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص زیتون برای پوست صورت

تا به‌حال از فواید روغن زیتون بسیار شنیده‌اید، اینکه مصرف آن در غذاها چه فواید شگفت‌آوری دارد و… اما به احتمال قوی تا امروز کمتر از روغن زیتون به صورت موضعی استفاده کرده‌اید. باید بدانید روغن زیتون دارای اثرات فوق‌العاده‌ای در زیبایی و سلامت پوست، مو، ناخن‌ها و… است روغن زیتون می تواند به عنوان یک درمان کاملا طبیعی برای ترمیم و تقویت پوست های خشک و حساس و چرب دار باشد.

زیتون به دلیل خاصیت آنتى اکسیدانى و دارا بودن ویتامین هاى A، E، K و C که مى تواند از خشکى و زبرى پوست که زمینه ساز چروک و پیرى زودرس است، جلوگیرى کند به پوست شادابى و طراوت بخشد.

خواص ویتامین K برای پوست :

ویتامین K موجود در زیتون باعث شادابی و جلوگیری از افتادگی پوست می شود .همچنین ویتامین K موجود در روغن  زیتون باعث از بین بردن تیرگی دور چشم می شود.

خواص ویتامین E و C برای پوست

این دو ویتامین سبب رطوبت رسانی عمقی به سطح پوست می شود  و در نتیجه همزمان با ابرسانی پوست را روشن می کند.

خواص ویتامین A برای پوست:

برای تقویت، جلوگیری از پیری پوست و جوان سازی را بر عهده دارد .

 

صابون برای پوست خشک و جوش دار,صابون برای پوست خشک وتیره,صابون برای پوست خشک وحساس,صابونی برای پوست خشک,بهترین صابون برای پوست خشک و حساس,صابون برای پوست های خشک,صابون برای جوش صورت,صابون برای جوش بدن,صابون برای جوش زیر پوستی,صابون برای جوش سر سیاه,,صابون برای جوش و جای جوش,صابون برای جوش ولک,صابون برای جوش های صورت,صابون برای جوش های سر سیاه,صابون برای جوش ولک صورت,صابون جوان کننده پوست صورت ,صابون جوان کننده صورت,صابون جوان کننده پوست,بهترین صابون جوان کننده پوست,صابون نرم کننده پوست,صابون نرم کننده صورت,صابون نرم کننده پوست صورت,صابون نرم کننده کوسه,صابون نرم کننده بدن,صابون نرم کننده بادام,بهترین صابون نرم کننده پوست,صابون زیتون رودبار,صابون زیتون اصل,صابون زیتون دورو,صابون زیتون اژه,صابون زیتون برای ریزش مو,صابون زیتون دکتر روازاده,صابون زیتون قهوه ای,صابون زیتون برای صورت, صابون ضد پیری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید