09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص سائوپالمتو Saw palmetto در ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص سائوپالمتو Saw palmetto در ریزش مو


از دست دادن مو در هر دو مردان و زنان، آلوپسی آندروژنیک نامیده می شود، و آن را به عنوان همه ساله رایج است. این باعث بوسیله هورمون تستوسترون و تبدیل آن به مولکولی به نام DHT می شود. این تغییر باعث ایجاد فولیکولهای مو می شود و باعث ریزش مو می شود. مردان دارای تستوسترون بیشتری نسبت به زنان هستند، لذا در مردان مردان بیشتر شایع هستند.

مردان به طور معمول یک الگو M شکل از ریزش مو، که به عنوان الگوی طاسی مردانه شناخته می شود، تجربه می کنند. نازک شدن معمولا در سراسر پوست در زنان اتفاق می افتد و به ندرت به طاسی کامل منجر می شود. از آنجا که ریزش مو بسیار رایج است، هیچ تعجبی نیست که مردم به داروهای گیاهی تبدیل شوند. Saw palmetto یکی از محبوب ترین ها است که مردم برای کاهش سرعت مو یا ریزش مو استفاده می کنند.

درمان های زیادی برای ریزش مو وجود دارد. در سال های اخیر، داروهای موضعی و داروهای خوراکی روش های محبوبی هستند که مردم برای درمان ریزش مو استفاده می کنند. روشهای جراحی مانند موها نیز به خوبی کار می کنند. اما جراحی و کاشت مو می تواند گران باشد.
Saw palmetto یک درمان جایگزین برای درمان ریزش مو است. این یک گیاه با انواع توت ها است که توسط بومیان آمریکایی به عنوان دارو و غذا برای صدها سال استفاده شده است. شواهدی وجود دارد که این درمان گیاهی ممکن است پروستات بزرگ شده را درمان کند. همچنین خواص زیر را دارد:
– ریزش مو
– عفونت مثانه
– سرطان پروستات
– کاهش میل جنسی
عصاره سائوپالمتو، آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز، آنزیمی را که تستوسترون را به DHT تبدیل می کند، متوقف کند. DHT مولکولی مسئول ریزش مو است و همچنین در بزرگ شدن پروستات دخیل است.
اما تحقیق در مورد درمان ریزش مو در مواجهه با رعایت نکردن نکات پزشکی محدود است. با این حال، یک مطالعه نتایج مثبتی از محلول حاوی سائوپالمتو داشت اینکه تقریبا برای ۲۵ شرکت کننده، پس از چهار ماه استفاده از محلول سائوپالمتو، تعداد موهایشان ۳۹ درصد افزایش یافته بود.

سائوپالمتو موضعی کار مشابهی با مثل داروهای خوراکی فیناستراید است که برای درمان ریزش مو و پروستات بزرگ شده استفاده می شود. پس می توانید بجای مصرف قرص فیناستراید از محلول موضعی حاوی سائوپالمتو برای درمان ریزش مو استفاده کنید.

» در زیر لوسیون مو حاوی عصاره گیاه سائوپالمتو که در اروپا پرفروشترین لوسیون مو هست توصیه می شود.

جایگزین ماینوکسیدل
برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

» برای مشاهده و خرید لوسیون ضدریزش موی ژیورل اینجا کلیک نمایید

خواص سائوپالمتو Saw palmetto در ریزش مو مردانه زنانه محلول ریزش مو بهترین ضدریزش مو قوی ترین تقویت کننده مو پرفروشترین خرید انلاین محبوبترین ژیورل بزک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید