09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص ویتامین E برای پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص ویتامین E برای پوست

فواید ویتامین E برای پوست و مو

همه وجود پوست و مو زیبا و شاداب را دوست  دارند و برای اینکه دارای زیبایی منحصر بفردی باشید بهتر است وجود ویتامین E  را نادیده نگیرید. این ویتامین به تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد سلول‌ها نیز کمک می‌کند.

ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان هست و رادیکال‌های آزاد را دفع می کند . همچنین، اثرات زیان بار پرتو فرابنفش بر پوست را کمتر میکند .به یاد داشته باشیم وجود ویتامین E پیری پوست را کنترل  میکند.از فواید بی نظیر دیگراین نوع از ویتامین می توان به درمان تبخال و ترک پوستی ، پیشگیری  از سفیدی مو اشاره کرد .

پوست در طول شبانه روز در معرض  آلودگی، استرس، دود و غذای ناسالم قرار میگیرد . خواص آنتی‌اکسیدانی ویتامین E در برابر عوامل مخرب محیطی از پوست شما مراقبت می کند.

ویتامین E در سبوم (چربی پوست که توسط غدد چربی تولید می گردد)، غشای سلول‌های پوستی و مواد چسبنده لیپیدی که سلول‌ها را در کنار هم جمع میکند، غلظت بالایی دارد و به این دلیل زیبایی و شادابی پوست را نگه میدارد.شما می توانید از غذاهایی که حاوی ویتامین E هست استفاده کنید.

۱)جلوگیری از پیری پوست با مصرف ویتامین E

اگر پوست در معرض اشعه های مضرر خورشیدو آلودگی ها قرار دارد قطعا دچار اختلال در کلاژن سازی پوست می شوند. و در نتیجه ایجاد چین و لکهای قهوه ای رنگبر روی پوست می گردد؛ اما با وجود ویتامین E این روند پیری به تاخیر می افتد.

۲) ویتامین E در برابر نور خورشید به عنوان ضد افتاب عمل  میکند.

ویتامین E علاوه بر  اینکه یک انتی اکسیدان قوی  هست، در برابر افتاب نیز به عنوان ضد افتاب برای مقابله  با افتاب سوختگی عمل میکند.مطالعات نشان داده است که ویتامین E از اسیب رسانی به DNA  جلوگیری کرده وپوست را در برابر قرمزی و تورم ناشی از افتاب سوختگی حفاظت می کند.

۳) ابرسانی عمقی پوست با ویتامین E

ویتامین E موجود در غشاهای سلولی برای اینکه سلول ها را سالم و مرطوب نگه دارد ، در اطراف سلول ها مانع دفاعی ایجاد میکند.از این رو ویتامین E بهرطوبت رسانی و خاصیت ارتجاعی پوست کمک خواهد کرد.به یاد داشته باشیم خاصیت انتی اکسیدانی ویتامین E  باعث ضدالتهابی و تسکین قرمزی پوست می شود.

۴) پاک کنندگی پوست با ویتامین E

ویتامین E یک نرم‌کننده بسیار قوی و یک پاک کننده ایده ال برای پوست در برابر الودگی های محیطی هست .

۵) درمان ترک پوست

روغن ویتامین E، ترک‌های پوستی ناشی از بارداری را درمان می کند. ترک‌های پوستی وقتی ایجاد می گردد که پوست خاصیت ارتجاعی خود را (به دلیل کشیدگی لایه‌های بالایی و پایینی) از دست بدهد . این ترک‌ها به صورت خط های سفید یا صورتی رنگ روی پوست آشکار می شود .

۶) سوختگی‌های جزئی را درمان خواهد کرد

روغن ویتامین E خواص درمانی بی نظیری دارد و جراحات وسوختگی‌های جزئی را درمان می نماید . اگر میخواهید برای درمان سوختگی از این ویتامین استفاده کنید بهتر است قبلش با پزشک متخصص صحبت بفرمایید .

۷) ترمیم کننده جای اسکار

برای رفع اسکار ناشی از آکنه و سوختگی، وجود ویتامین E نقش حیاتی دارد.این نوع ویتامین با نفوذ به عمق پوست ،بافت هایی که اسیب دیده را بازسازی می کند.

۸) جلوگیری از سرطان پوست

روغن ویتامین E، به طور معجزه آسا پوست را در برابر سرطان محافظت می کند. وجود اشعه های مضرر خورشید باعث افزایش سلول های سرطانی می گردد، و وجود انتی اکسیدان  قوی ویتامین E باعث  محافظت پوست در مقابل افتاب می شود.

معرفی بهترین کرم جوان کننده ویتامین E

کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
برای خرید کرم انتی اسکار ژان داوز اینجا کلیک نمایید
ترک شکم بارداری,کرم ترک شکم بارداری,جلوگیری از ترک شکم بارداری,بهترین کرم ترک شکم بارداری,رفع ترک شکم بارداری,روغن زیتون برای ترک شکم بارداری,روغن ترک شکم بارداری,گوشت اضافه,گوشت اضافه واژن,گوشت اضافه پیرسینگ بینی,گوشت اضافه پیرسینگ گوش,گوشت اضافه در دهان,گوشت اضافه در واژن,لیزر co2 برای گوشت اضافه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید