09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
خواص گلاب و سفیده تخم مرغ برای پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خواص گلاب و سفیده تخم مرغ برای پوست

خیلی از افراد به دنبال سفید شدن پوست بدون لایه برداری هستند. ولی سوال اینجاست آیا لایه برداری پوست خطرناک هست؟ جواب این سوال هم بله هم خیر هست. لایه برداری پوست با محصولاتی مانند کرم و محلول های ترتینوئین خطرناک هست چون این ماده باعث سوختن و برداشتن لایه های سالم پوست هم می شود ولی استفاده از صابون ها، اسکراب های دانه شن دار با رعایت کردن حد استفاده، ضرری به لایه های سالم پوست نمیرساند بلکه با از بین بردن لایه های مرده پوست و افزایش کلاژن سازی باعث جوانسازی و روشن شدن پوست می شود.

از قدیم از گلاب و سفیده تخم مرغ برای روشن و جوان شدن پوست استفاده می شود.

گلاب می تواند باعث خنکی، نرمی و صافی پوست های حساس و تحریک شده گردد، پوست های چرب را پاکسازی کرده و به تعادل برساند؛ همچنین، می تواند پوست های معمولی را احیا کرده و به آنها جوانی و زیبایی ببخشد. یعنی گلاب، بدون لایه برداری باعث جوان و روشن شدن پوست می شود که هرنوع پوستی می تواند استفاده کند. گلاب می تواند دارویی مناسب برای اگزما، آکنه و آفتاب سوختگی و تیرگی پوست باشد.

تخم مرغ، حاوی لوتئین می باشد که پوست را هیدراته و انعطاف پذیر نگه می دارد. پروتئین موجود در تخم مرغ، باعث ترمیم بافت پوست و سفت کردن آن می شود. این پروتئین موجب سفتی و درخشندگی پوست نیز می گردد. همچنین سفیده تخم مرغ منافذ باز پوست را بدون لایه برداری جمع می کند.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید