09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
داروی درمان سیاتیک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

داروی درمان سیاتیک

عصب سیاتیک شما از نخاع شما شروع می شود ، از باسن و باسن شما عبور می کند و سپس هر پا را شاخه می کند.

عصب سیاتیک طولانی ترین عصب بدن شما و یکی از مهمترین آنهاست. این تأثیر مستقیمی در توانایی شما در کنترل و احساس پاهای شما دارد. وقتی این عصب تحریک شود ، سیاتیک را تجربه خواهید کرد.

سیاتیک حسی است که می تواند خود را به عنوان درد متوسط ​​تا شدید در کمر ، باسن و پاها نشان دهد. همچنین ممکن است در این مناطق احساس ضعف یا بی حسی کنید.

سیاتیک علائمی است که در اثر آسیب دیدگی عصب سیاتیک شما یا ناحیه ای که بر عصب تأثیر می گذارد ، ایجاد می شود ، مانند مهره های شما که استخوان های موجود در گردن و پشت شما هستند. تا حدود ۴۰ درصد از مردم در بعضی از دوران زندگی خود دچار گرفتگی سیاتیک می شوند . با افزایش سن ، این بیماری شایع تر می شود.

Signs of sciatica
علائم سیاتیک از هر فردی به هر فردی متفاوت هست . اگر دردی را تجربه می کنید که از ناحیه تحتانی کمر در ناحیه باسن و اندام تحتانی شما جریان دارد ، به طور معمول سیاتیک است.
سیاتیک نتیجه آسیب به عصب سیاتیک شما است ، بنابراین سایر علائم آسیب عصبی معمولاً همراه با درد هستند. علائم دیگر ممکن است موارد زیر را شامل شود:

ممکن است دردی داشته باشید که با حرکت بدتر شود.
ممکن است در پاها یا پاها دچار بی حسی یا ضعف شوید ، که معمولاً در طول مسیر عصب سیاتیک شما احساس می شود. در موارد شدید ، ممکن است احساس از دست دادن یا حرکت را تجربه کنید.
ممکن است احساس پین و سوزن را حس کنید ، که شامل یک سوزن زدن دردناک در انگشتان پا یا پا است.
ممکن است بی اختیاری را تجربه کنید ، که عدم توانایی در کنترل مثانه یا روده شماست . این یک علامت نادر سندرم cauda equina (CES) است.

سیاتیک ممکن است در اثر شرایط متعددی ایجاد شود که ستون فقرات شما را درگیر می کند و می تواند بر اعصاب در حال گردش در پشت شما تأثیر بگذارد. همچنین ممکن است در اثر آسیب دیدگی ایجاد شود ، مثلاً از ریزش یا تومورهای عصبی نخاعی یا سیاتیک.

شرایط متداول که می تواند باعث ایجاد سیاتیک شود در زیر توضیح داده شده است.

دیسک های فتق
مهره ها یا استخوان های ستون فقرات شما توسط تکه های غضروف جدا می شوند. غضروف ها با یک ماده ی ضخیم و شفاف پر شده اند تا در حین حرکت ، از انعطاف پذیری و بالشتک اطمینان حاصل شود. دیسک های فتق هنگامی اتفاق می افتند که اولین لایه غضروف پاره می شود.

ماده داخل عصب سیاتیک شما را فشرده می کند و در نتیجه درد و بی حسی اندام تحتانی ایجاد می شود. تخمین زده می شود که ۱ تا ۵ درصدTrusted Source از همه افراد کمر درد ناشی از یک لغزنده دیسک در مقطعی از زندگی خود احساس درد خواهد کرد.

تنگی کانال نخاعی
تنگی نخاع نیز تنگی نخاع کمر خوانده می شود. این با باریک شدن غیر طبیعی کانال تحتانی ستون فقرات شما مشخص می شود. این باریک فشار را به نخاع و ریشه های عصب سیاتیک شما فشار می آورد.

اسپوندیلولیستزیس
اسپوندیلولیستزیس یکی از بیماریهای مرتبط با اختلال دژنراتیو دیسک است. هنگامی که یک استخوان ستون فقرات یا مهره ها بیش از دیگری امتداد یابد ، استخوان نخاعی گسترش یافته می تواند اعصابی را تشکیل دهد که عصب سیاتیک شما را تشکیل می دهد.

سندرم Piriformis
سندرم Piriformis یک اختلال عصبی عضلانی نادر است که در آن عضله piriformis شما به طور غیرمستقیم منقبض شده یا سفت می شود و باعث ایجاد سیاتیک می شود. عضله piriformis شما عضلانی است که قسمت پایینی ستون فقرات را به همسایگان شما متصل می کند.

هنگامی که سفت شد ، می تواند بر عصب سیاتیک شما فشار وارد کند و منجر به سیاتیک شود. سندرم Piriformis اگر به مدت طولانی بنشینید ، سقوط کنید یا تصادف رانندگی داشته باشید ، می تواند بدتر شود.

برخی رفتارها یا عوامل خاص می تواند خطر ابتلا به سیاتیک را افزایش دهد. مهمترین عوامل ایجاد سیاتیک شامل موارد زیر است:

با افزایش سن بدن ، احتمال اینکه قطعات از بین بروند یا خراب شوند بیشتر محتمل می شوند.
بعضی از مشاغل فشار زیادی روی پشت شما قرار می دهند ، به خصوص مواردی که شامل بلند کردن اجسام سنگین ، نشستن برای مدت طولانی یا حرکات پیچ خورده است.
ابتلا به دیابت می تواند خطر آسیب دیدگی عصبی را افزایش دهد.
سیگار کشیدن می تواند باعث شود لایه بیرونی دیسک های نخاعی شما تجزیه شود.

برای درمان سیاتیک یکی از بهترین گزینه ها استفاده از شیره سقز بزک هست. شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد

برای دیدن متن کامل و خرید  اینجا را کلیک کنید.

سیاتیک, درمان سیاتیک با ماساژ,درمان سیاتیک پا,درمان سیاتیک چیست,درمان سیاتیک کمر, شیره سقز ,شیره سقز اصل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید