09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
داروی ضد دمودکس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

داروی ضد دمودکس


کنه دمودکس چیست؟

کنه دمودکس ارگانیسم‌های هشت پا میکروسکوپی هستند که عمدتاً در غدد چربی و فولیکول موی صورت شما یافت می‌شوند. شما می توانید صورت خود را تا آنجا که می خواهید اسکراب کنید، اما خلاص شدن از شر آنها تقریبا غیرممکن است. کنه‌های دمودکس معمولاً شب‌ها هنگام خواب بیرون می‌آیند تا بتوانند قبل از عقب‌نشینی برای تخم‌گذاری، سلول‌های مرده پوست شما را جشن بگیرند.

انواع کنه دمودکس

دو نوع مختلف از کنه های Demodex وجود دارد که روی بدن انسان زندگی می کنند، Demodex folliculorum و Demodex brevis . کنه D. folliculorum حدود ۰٫۳-۰٫۴ میلی متر طول دارد، در حالی که D. brevis کمی کوچکتر و ۰٫۱۵-۰٫۲ میلی متر است. هر دو نوع کنه Demodex بدن دراز و نیمه شفافی دارند که از دو بخش ذوب شده تشکیل شده است که بخش اول دارای هشت پایه است.

بدن هر دو نوع کنه Demodex پوشیده از فلس هایی است که به آنها کمک می کند به فولیکول های موی شما بچسبند. کنه های دمودکس دارای قطعات دهانی هستند که برای مصرف سلول های پوست، روغن و هورمون های موجود در فولیکول های مو طراحی شده اند.

کنه D. folliculorum تمایل دارد به اطراف صورت شما بچسبد، در حالی که کنه D. brevis تمایل به مهاجرت به ناحیه گردن و قفسه سینه دارد. کنه D.folliculorum دوست دارد در قسمت بالایی فولیکول مو نفوذ کند و روی سلول‌های پوست و چربی زنده بماند. کنه های D. brevis ترجیح می دهند به عمق غدد چربی شما بروند و از سلول ها تغذیه کنند.

چگونه کنه های Demodex روی بدن شما زنده می مانند

جفت گیری بین کنه های نر و ماده Demodex معمولاً در دهانه فولیکول رخ می دهد. هنگامی که لقاح اتفاق می افتد، کنه ها در داخل غدد چربی یا فولیکول های مو تخم می گذارند. لاروهای جدید در عرض ۴-۳ روز از تخم بیرون می آیند و پس از هفت روز بالغ می شوند.

اکثر کنه های Demodex حدود دو هفته زنده می مانند. هنگامی که کنه ها می میرند، در داخل فولیکول های مو و غدد چربی شما تجزیه می شوند.

کنه های دمودکس می توانند با چسبیدن به فولیکول های مو (از جمله مژه های شما ) و غدد چربی از میزبانی به میزبان دیگر منتقل شوند. از آنجایی که دیدن ارگانیسم ها با چشم غیرمسلح غیرممکن است، هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم پس از تماس با شخص دیگری مهمان جدیدی را انتخاب کرده اید.

چگونه کنه های Demodex بر سلامت شما تأثیر می گذارند

تعداد کمی کنه Demodex می تواند مفید باشد زیرا سلول های مرده پوست را از بین می برد. اکثر مردم هرگز متوجه نمی شوند که ارگانیسم هایی در سطح پوست خود زندگی می کنند و رشد می کنند. تا زمانی که جمعیت کنه Demodex شما تحت کنترل باشد، بعید است که هیچ گونه اثرات نامطلوبی بر سلامتی خود تجربه کنید.

با این حال، برخی از افراد در نهایت مایت های زیادی را در پوست فرو می کنند که منجر به هجوم می شود که باعث التهاب در قسمت های مختلف بدن می شود. افراد بین ۲۰ تا ۳۰ سال ممکن است به ویژه در معرض ابتلا به دمودیکوزیس، عفونت ناشی از حساسیت به جمعیت بیش از حد کنه های Demodex باشند. ‌

افراد مسن و کودکان زیر پنج سال نیز ممکن است مستعد ابتلا به کنه Demodex باشند. برخی از شرایط رایج ناشی از تعداد زیادی کنه Demodex عبارتند از:

بلفاریت بلفاریت التهاب پلک ها است که در اثر انسداد غدد چربی در آن ناحیه ایجاد می شود. ممکن است هجوم کنه Demodex با مسدود کردن غدد چربی در پایه مژه‌ها باعث بلفاریت شود. این اغلب دلیلی است که بیماران بالای ۶۰ سال به بلفاریت مبتلا می شوند.

علائم بلفاریت می تواند شامل موارد زیر باشد:

سرخی
پاره شدن
خشکی چشم
احساس سوزش یا سوزش در چشم
پوسته های سفید در مژه ها
احساس می کنید چیزی در چشم شماست
حساسیت به نور
مژه های شکننده
ریزش مژه
حملات تاری دید

آکنه روزاسه

تحقیقات جدید ارتباط قطعی بین کنه های روزاسه و دمودکس پیدا کرده است. محققانی که به دنبال علل این اختلال پوستی بودند، تعداد بیشتری کنه Demodex را روی پوست کشف کردند. بحث در مورد اینکه آیا روزاسه باعث آلودگی کنه Demodex می شود یا اینکه نتیجه آن است ادامه دارد.

یک تئوری این است که وجود مایت‌های Demodex بیش از حد روی پوست می‌تواند باعث ایجاد واکنش در افراد مبتلا به روزاسه شود. مورد دیگر این است که روزاسه نتیجه باکتری های متصل به کنه دمودکس است.

درمان کنه دمودکس

اگر مشکل روزاسه یا مشکل بلفاریت دارید که به نظر نمی رسد برطرف شود، ممکن است بخواهید در مورد وضعیت خود به پزشک مراجعه کنید. آنها می توانند یک معاینه میکروسکوپی از پوست یا مژه های شما انجام دهند تا وجود کنه های Demodex را که ممکن است باعث دمودیکوزیس شوند، بررسی کنند.

بلفاریت ناشی از کنه دمودکس را می توان با تمیز کردن روزانه چشم با آب گرم درمان کرد. کمپرس گرم می تواند تورم را از بین ببرد و مژه ها و پلک های شما را تمیز کند. با شستن دو بار در روز با یک پاک کننده غیر صابونی می توانید دمودیکوز صورت را درمان کنید. سعی کنید از استفاده از پاک کننده های روغنی یا مواد آرایشی روی پوست خودداری کنید.

اگر با بلفاریت سر و کار دارید، پزشک شما ممکن است بتواند یک لایه برداری کوچک پلک انجام دهد تا کمی تسکین پیدا کند. پمادهای دارویی می توانند به جلوگیری از انتشار کنه دمودکس از روی مژه های شما کمک کنند.

یکی از بهترین محصولات درمان دمودکس مورد زیر هست .محلول ضد دمودکس دمودکسیلین با از بین بردن انگل دمودکس باعث درمان بیماری های پوستی اعم از رزاسه، کوپروز، اکنه های شدید، قرمزی صورت و درمان خارش پوست می شود. این محلول کاملا ارگانیک دارای خاصیت ضد انگل دمودکس، ضدباکتری و ضد قارچ می باشد.
این محلول با برگرفته از منشا گیاهی بدون حساسیت، بدون خشکی پوست و بدون عوارض جانبی، تراکم انگل ها را در سطح پوست و مو کاسته و باعث درمان بیماری های کوپروز، رزاسه، خارش و قرمزی پوست می شود.
از آنجایی که میدانید طبق تحقیقات صورت گرفته کسایی که دچار رزاسه و قرمزی پوست هستند انگل دمودکس برروی پوست این افراد دارای تراکم بالایی بوده که این محلول این تراکم را کاهش داده و باعث درمان این نوع بیماری ها می شود.
تراکم بیشتر انگل دمودکس روی پوست باعث بیماری های مثل کوپروز، رزاسه، آکنه های شدید و خارش و سوزش پوست می شود.

null

محلول ضد دمودکس دمودکسیلین:
– ضد انگل دمودکس، ضد باکتری، ضد قارچ
– کمک به بهبود علائم بیماری روزاسه
– کمک به بهبود علائم بیماری درماتیت سبورئیک
– ضد خارش پوست سر و صورت
– ضد قرمزی و التهاب پوست
– التیام بخش
– برگرفته از ترکیبات گیاهی طبیعت
– ۲۰۰ میل

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید
دمودکسیلین,دمودکسیلین چیست,دمودکس مژه,دمودکسیلین شامپو,دمودکسیلین محلول,دمودکس انگلی چیست,اسپری دمودکس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید