09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
داروی ضد شپش فوری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

داروی ضد شپش فوری

شپش های سر حشرات کوچک ، بی بال و خون آلود هستند. آنها در موهای سر شما زندگی می کنند و خون را از پوست سر شما تغذیه می کنند. یک شپش (یک فرد بالغ) به اندازه یک دانه کنجد است. یک نیت (تخم شپش) به اندازه یک تکه کوچک از شوره سر است.
شپش سرها مسری است. وقتی حشرات روی سر شما می خزند ، می توانید به شپش سر آلوده شوید. راه هایی که ممکن است شپش سر دریافت کنید شامل موارد زیر است:

لمس سر شما به سمت سر کسی که دارای شپش سر است
به اشتراک گذاشتن موارد شخصی (مانند شانه) شخصی که دارای شپش سر است
استفاده از یک مورد پارچه ای بعد از یک فرد مبتلا به شپش سر
اگرچه انتقال شپش از طریق اجسام بی جان ممکن است ، اما بسیار بعید به نظر می رسد. برخی از این اجسام بی جان ممکن است شامل برس ، شانه ، بارت ، هدبان ، هدفون و کلاه باشد.

همچنین ممکن است شپش ها برای مدتی در مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی ، حوله ، حوله یا لباس زندگی کنند.

باز هم باید تأکید کرد که بزرگترین نگرانی در مورد انتقال ، تماس نزدیک سر به سر است که عمدتا در کودکان هنگام بازی رخ می دهد. به گفته چندین منبع ، انتقال از طریق اشیاء یک استثنای نادر است.

نظرات مختلفی در مورد انتقال شپش سر از طریق اشیاء بی جان وجود دارد ، اما به نظر نمی رسد که این علم از انتقال به این روش پشتیبانی کند.

دانش آموزان پیش دبستانی و دبستان بیشترین خطر ابتلا به شپش سر را دارند. آنها تمایل دارند از نزدیک با هم بازی کنند.

همچنین خطر ابتلا به شپش سر برای اعضای خانواده کودکان در سن مدرسه وجود دارد. افرادی که در یک مرکز مراقبت روزانه ، پیش دبستانی یا دبستان مشغول به کار هستند این خطر را دارند.

علائم شپش سر شامل موارد زیر است:

خارش شدید پوست
احساس اینکه چیزی روی پوست سر شما خزنده است
زخم و زخم روی پوست سر شما از خراشیدن

به راحتی می توانید بین لانه ها و پوسته های شوره سر یا سایر بقایای موهای خود تمایز قائل شوید. بیشتر زباله ها باید به راحتی از بین بروند. بنظر می رسد که موهای شما سیم شده است.

شپش سرها مسری است. اگر یک نفر در خانواده شما آنها را داشته باشد ، ممکن است افراد دیگری نیز باشند. این ایده خوبی است که هر چند روز همه افراد در خانه را از علائم شپش چک کنید.

درمان خانگی

لباس و ملافه را در آب گرم – ۱۳۰ درجه فارنهایت (۵۴ درجه سانتیگراد) یا بالاتر بشویید و روی حرارت زیاد خشک کنید.
لباس های تمیز و ملافه.
برس ، مو ، شانه ، و سایر لوازم جانبی مو را در آب داغ – ۱۳۰ درجه فارنهایت (۵۴ درجه سانتیگراد) – به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه خیس کنید.
کف وکیوم و مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی.

با درمان مناسب می توانید از شپش سر خلاص شوید. با این حال ، شما ممکن است دوباره آلوده شوید. با تمیز کردن درست خانه خود این خطر را کاهش دهید و در درجه اول از تماس سر به سر با افرادی که شپش سر دارند تا معالجه خودداری کنید.

ممکن است احتیاط کنید که موارد بهداشت شخصی را با دیگران در میان نگذارید تا شانس ابتلا به شپش سر را کاهش دهید ، اگرچه شواهد موجود لزوماً از این فکر پشتیبانی نمی کنند.

چندین درمان شپش سر در دسترس است. بیشتر درمانها نیاز به دو بار استفاده دارند. درمان دوم ، بعد از یک هفته تا ۹ روز ، هرگونه گره تازه تخم زده شده را از بین خواهد برد.

بهترین نمونه درمانی استفاده از لوسیون ضد شپش دای لیس هست . لوسیون دای لیس با احاطه کردن سطح بدن شپش و تخم های آن سبب خفگی و از بین رفتن آنها می گردد و در نتیجه مقاومت های دارویی توسط شپش ها نسبت به آن مشاهده نمی شود، همچنین لوسیون “دای لیس” هیچ گونه اثر شیمیایی و سمی ندارد.

برخی از خواص لوسیون دای لیس:
– اثر بخشی بسیار بالا، آسان و بی خطر
– عدم وجود عوارض دارویی
– ماده موثره غیر سمی و غیر ارگانوفسفره
– بدون خارش و بوی زننده در هنگام مصرف
– انتخاب ارجح دوران بارداری، شیردهی، اطفال، افراد آسمی و …
– انتخاب اول کشوره ای توسعه یافته و پیشرفته جهان در درمان شپش سر
– دارای شانه ضدشپش

برای دیدن متن کامل لوسیون ضد شپش و خرید محصول اینجا را کلیک کنید

شپش بدن,شپش سر در کودکان,شپش سر,درمان شپش,درمان شپش با سس مایونز,درمان شپش بدن,درمان شپش با رنگ مو,درمان شپش با اسپند,درمان شپش با سرکه,درمان شپش با پودر لباسشویی,درمان شپش با طب سنتی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید