09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
دارو برای درمان عرق زیر بغل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

دارو برای درمان عرق زیر بغل

 

آیا تا به حال در بغل کردن کسی، بالا بردن دست یا تشویق تیم مورد علاقه خود تردید کرده اید، تنها به این دلیل که نمی خواهید کسی زیر بغل عرق کرده شما را ببیند؟

کمی عرق کردن طبیعی است، اما تعریق بیش از حد زیر بغل که زندگی شما را کنترل می کند، کاملاً ناعادلانه است.

چرا زیر بغلم اینقدر عرق کرده؟

تعریق معمولی (نه بیش از حد) این است که چگونه بدن گرمای اضافی را آزاد می کند و شما را خنک نگه می دارد. اما زمانی که عرق زیر بغل بیش از حد و شرم آور می شود، ممکن است چیزی بیشتر باشد. در اینجا برخی از شایع ترین دلایل تعریق بیش از حد زیر بغل آورده شده است:

هایپرهیدروز زیر بغل (بیماری پزشکی که با تعریق زیاد در ناحیه زیر بغل مشخص می شود)
آب و هوا و آب و هوا
سبک زندگی (رژیم غذایی، سطح استرس، وزن)
عدم تعادل هورمونی
عوارض جانبی داروها
شرایط پزشکی زمینه ای (به عنوان مثال دیابت)
راه حل برای درمان عرق کردن زیر بغل شما در وهله اول به علت عرق کردن آنها ارتباط زیادی دارد.

با این حال، اگر هیپرهیدروزیس زیر بغل دارید ، معمولاً علت مشخصی وجود ندارد، بنابراین بیشتر در مورد یافتن درمانی است که برای شما مفید باشد.

در اغلب موارد، درمان عرق کردن زیر بغل را می توان با ترکیبی از تغییرات سبک زندگی، راه حل ها و درمان ها به دست آورد . لیست زیر مکان خوبی برای شروع به شما می دهد…

چندین راه برای جلوگیری از تعریق زیر بغل

دوش گرفتن

۱٫ بهداشت و نظافت منظم
این فقط به طور کلی توصیه خوبی است. با این حال، اگر زیر بغل شما بیشتر از یک فرد معمولی عرق می کند، این توصیه بسیار مهم است.

عرق زیر بغل معمولاً بو می آورد، بنابراین مهم است که به طور منظم دوش بگیرید، تا این بوها تجمع نکنند و باعث ایجاد بوی اضافی در شما نشوند.

علاوه بر دوش گرفتن منظم، موهای زیر بغل خود را اصلاح یا کوتاه کنید. برخلاف تصور رایج، موهای بیشتر باعث نمی شود بیشتر عرق کنید . با این حال، موهای زیر بغل می توانند رطوبت را برای مدت طولانی تری در آنجا حفظ کنند و این احساس را به شما می دهد که بیشتر از آنچه هستید عرق می کنید.

موهای زیر بغل همچنین باکتری های مولد بو را به دام می اندازند، بنابراین اصلاح می تواند باعث کاهش BO ناخوشایند شود لایه برداری ناخوشایند BO نیز ارزش بررسی دارد، زیرا از مسدود شدن منافذ شما جلوگیری می کند، که می تواند BO کلی را کاهش دهد و به جذب بهتر ضد تعریق ها کمک کند.

بهداشت خوب یک راه ساده برای جلوگیری از بوی زیر بغل است ، اما در واقع باعث توقف تولید عرق نمی شود.

لباس استراتژیک بپوشید تا کمتر عرق کنید.

۲٫ برای جلوگیری از تعریق و پنهان کردن عرق لباس استراتژیک بپوشید

وقتی با تعریق بیش از حد زیر بغل سر و کار دارید، چیزهای ساده ای مانند لباس پوشیدن نیاز به «استراتژی» بیشتری دارد.) یک استراتژی مؤثر باید شامل دو خط حمله باشد. کاهش تعریق و پنهان کردن عرق.

لباس‌های سبک و قابل تنفس – با انتخاب لباس‌های سبک و قابل تنفس که به زیر بغل شما اجازه می‌دهد هوای زیادی نفس بکشد و خنک بماند، عرق را کاهش دهید.

پدهای عرق زیربغل – با پدهای عرق زیربغل، تعریق اضافی را پنهان کرده و جذب کنید. پدهای عرق (که به آنها محافظ عرق، محافظ یا آستر نیز می گویند) پدهای پنبه ای هستند که به لباس یا پوست شما می چسبند.

چطورکار می کنند؟ آنها با تعریق شما عرق را جذب می کنند، بنابراین عرق نمی تواند به پیراهن شما برسد. نتیجه: حتی اگر دیوانه وار عرق می کنید، پیراهن شما آن را نشان نمی دهد.

استفاده از آنها ممکن است دشوار باشد، سایزبندی جهانی نیست، و ممکن است زمانی که آنها را می پوشید شل شوند، اما در کوتاه مدت مفید هستند.

برای کاهش تعریق اضافی زیر بغل هوشمندانه بخورید.

۳٫ رژیم غذایی خود را ضد عرق کنید

برخی از غذاها تعریق را تحریک می کنند و برخی غذاها می توانند تعریق را تنظیم کنند . به عنوان مثال، گوشت ها، غذاهای تند ، غذاهای فرآوری شده چرب و کافئین در واقع می توانند باعث تعریق شوند.

از طرف دیگر، یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی پر از سبزیجات، کلسیم و آب فراوان می تواند به مهار و تنظیم تولید عرق کمک کند.

بنابراین، تغییر رژیم غذایی می تواند کلید توقف تعریق بیش از حد زیر بغل باشد.

تغییرات رژیم غذایی برای افرادی که هیپرهیدروزیس دارند چندان موثر نیست .

و، بیایید صادق باشیم، تغییر رژیم غذایی می تواند سخت باشد، به خصوص اگر مقصر یکی از غذاهای مورد علاقه شما باشد.

با این حال، اگر غذاهای محرک (یا کمبود مواد مغذی خاص) باعث عرق کردن زیر بغل شما می شود، جایگزینی برخی از انتخاب های غذایی شما می تواند ارزش امتحان را داشته باشد.

استرس را کاهش دهید تا کمتر عرق کنید

۴٫ کاهش استرس، کاهش تعریق

عرق استرس فقط در غدد آپوکرین (معروف به غدد عرق در زیر بغل و کشاله ران) رخ می دهد.

وقتی استرس داریم، بدن ما هورمون آدرنالین ترشح می کند که بدن ما را به حالت جنگ یا گریز سوق می دهد و باعث می شود زیر بغل ما عرق کند.

برخلاف سایر انواع عرق، عرق استرس شامل پروتئین ها و مواد چرب اضافی است که به باکتری ها واکنش نشان می دهند. به همین دلیل است که عرق استرس نسبت به عرق معمولی و قدیمی بوی بدتری دارد.

برخی از دانشمندان بر این باورند که بوی اضافی بدن که در هنگام تعریق استرس منتشر می شود یک ویژگی تکاملی است که به منظور ارسال علائم هشدار دهنده به افراد دیگر است.

برای کاهش استرس و تنظیم سطح تعریق به طور منظم ورزش کنید.

۵٫ برای کاهش استرس و تعریق به طور منظم ورزش کنید

ورزش فواید کمی برای کاهش تعریق زیر بغل دارد. در حالی که در حین ورزش بیشتر عرق می کنید، با گذشت زمان، فعالیت بیشتر می تواند عرق شما را به چند روش مختلف کاهش دهد:

۱٫ ورزش استرس را کاهش می دهد، که از قبل می دانیم که باعث تعریق زیر بغل می شود.
۲٫ ایجاد عادات سبک زندگی سالم می تواند منجر به کاهش وزن شود که به نوبه خود می تواند میزان تعریق را کاهش دهد، زیرا میزان تعریق بیش از حد در افرادی که دارای اضافه وزن یا چاق هستند بیشتر است.
۳٫ یک مطالعه نشان داد که افرادی که آمادگی جسمانی بیشتری دارند، در ابتدای تمرین بیشتر عرق می کنند، اما با ادامه تمرین کمتر عرق می کنند.
به این معنی که ورزش و آمادگی جسمانی می تواند به تنظیم توانایی بدن شما برای کنترل دمای خود کمک کند.

ورزش و کاهش وزن آسان نیست، و این نوع تغییرات سبک زندگی زمان زیادی می برد، بنابراین در حال حاضر کمک زیادی به شما نمی کنند.

اما، افزایش فعالیت بدنی می تواند بخشی از استراتژی بلند مدت شما برای کاهش تعریق اضافی زیر بغل باشد.

۶٫ یونتوفورزیس برای زیر بغل
یونتوفورزیس روشی است که از یک دستگاه، مقداری آب و جریان الکتریکی برای انتقال دارو از طریق پوست استفاده می‌کند تا تولید عرق را متوقف کند.

یونتوفورزیس به طور کلی موثر است، اما نیاز به درمان های مکرر و مداوم دارد. درمان‌ها می‌توانند بین بیست تا چهل و پنج دقیقه طول بکشند، و معمولاً باید حداقل سه بار در هفته برای اثربخشی آن انجام دهید .

بهترین دئودورانت برای زیر بغل های عرق کرده چیست؟

اول، در مورد تفاوت بین دئودورانت ها و ضد تعریق ها سردرگمی وجود دارد .

به بیان ساده: دئودورانت ها بو را متوقف می کنند. ضد تعریق ها تعریق را متوقف می کنند.

اگر می خواهید بوها را مسدود کنید و تعریق را متوقف کنید، یک دئودورانت با یک ضد تعریق قوی انتخاب کنید.

امروز کنترل زیر بغل های عرق کرده خود را به دست بگیرید
شما محکوم به یک زندگی انزوا و عرق کردن نیستید. گزینه‌های درمانی بسیار زیادی وجود دارد که نمی‌توان به زندگی کمتری از زندگی که لیاقتش را دارید رضایت داد.

برخی از این درمان ها ممکن است برای شما مناسب نباشند. برخی از آنها ممکن است بسیار گران، بسیار خطرناک یا بسیار ترسناک باشند. با این حال، ما معتقدیم که درمانی وجود دارد که برای شما مفید است.

و یکی از بهترین درمان ها استفاده از پن دئودرانت لیلاک هست. صابون ضد عرق لیلاک lilac محصول بلژیک بصورت تخصصی جهت درمان تعریق زیاد بدن، بوی عرق، جوش های مقاوم به درمان، قارچ و باکتری پوستی و درمان قارچ بدن در نواحی تماسی پوست بانوان می باشد. این صابون حاوی TCC و Sulfur می باشد که براحتی تمامی موارد گفته شده در بالا را درمان می کند با دارا بودن TCC و سولفور از ایجاد تعرق اضافی بدن جلوگیری کرده و همچنین مانع تولید باکتری های ایجاد کننده بوی بد بدن می شود. صابون لیلاک باکتری ها و قارچ ها جوش زا بدنی را از بین می برد. با دارا بودن ۳۰ درصد مرطوب کننده شادابی و لطافت را به پوست شما ارمغان می بخشد.

 

صابون ضدعرق لیلاک بلژیک
برخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
برای خرید صابون ضد عرق لیلاک اینجا کلیک نمایید
عرق زیر بغل,علت بوی بد عرق زیر بغل,درمان عرق زیر بغل,بوی بد عرق زیر بغل,درمان دائمی عرق زیر بغل,علت عرق زیر بغل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید