09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان اسکار آبله مرغان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان اسکار آبله مرغان


آبله مرغان یک بیماری مسری و شایع است که در نتیجه یک عفونت ویروسی ایجاد می گردد. این بیماری باعث می شود که برجستگی های قرمز خارش دار و ریز تمام بدن شما را بپوشاند. اگرچه این بیماری موقتی است، اما می‌تواند اثرات طولانی‌مدتی به شکل اسکار بر روی بدن شما ایجاد کند.
برای درمان جای آبله مرغان، قبل از اینکه به سراغ گزینه هایی مثل لیزر، میکرودرم و… بروید، بهتر است درمان‌های خانگی را در اولویت قرار دهید. روش های خانگی با این که روشی کند به حساب می آید اما قطعا بی عارضه هست و نیاز به هزینه های اضافی نیست.

ویژگی های رایج اسکار آبله مرغان:

گرد (به قطر تقریبی ۵-۱۰ میلی متر)
فرورفته (آتروفیک)
رنگ تیره تر یا روشن تر از پوست سالم اطراف

این اسکارها به دلیل تخریب کلاژن ایجاد می گردد. اگر در حین بهبودی پوست از تاول آبله مرغان، کلاژن و الاستین کافی تولید نشود، سطح پوست به درستی قابل ترمیم نمی باشد. بافت ناحیه آسیب دیده نامنظم و فرورفته می گردد.

چه چیزی باعث اسکار آبله مرغان می شود؟

ایجاد آبله مرغان اغلب در دوران کودکی اتفاق می افتد. به عنوان یک کودک، به ویژه برای شما سخت است که در مقابل میل به خاراندن این برجستگی های خارش دار مقاومت کنید. متأسفانه خاراندن و تحریک این برجستگی ها می تواند منجر به زخم دائمی گردد. اگر این برجستگی ها را بخارانید باعث عفونت باکتریایی پوست می شود که باعث آسیب جدی به پوست شده و بهبودی را نامناسب می کند. ایجاد عفونت باکتریایی پوست باعث التهاب می شود و در نهایت باعث کاهش کلاژن و چربی زیر سطح پوست می گردد. زخم های آبله مرغان معمولاً فرورفتگی های دایره ای پوست هستند که ممکن است تغییر رنگ دهند. آنها بسیار شبیه به جای آکنه می باشد.

چه چیزی می تواند جای زخم آبله مرغان را تشدید کند ؟

هنگام بهبودی آبله مرغان از برخی چیزها پرهیز کنید چون می توانند ظاهر جای زخم شما را بدتر نماید. برای جلوگیری از ایجاد اسکار دائمی، بسیار مهم است که پوست خود را بدون محافظت مناسب در معرض نور خورشید قرار ندهید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ بیشتر اسکارها و کند شدن روند بهبودی پوست شما شود.

همچنین بسیار مهم است که به خراشیدن یا خراشیدن لکه های آبله مرغان پرهیز کنید. کندن پوست شما می تواند باعث التهاب بیشتر، تحریک عمیق تر پوست و آسیب بیشتر به کلاژن پوست شما شود.
اگرچه برخی عقیده دارند که ویتامین E موضعی می‌تواند به بهبود زخم‌ها کمک کند، اما مطالعات خلاف آن را ثابت کرده‌اند. مشخص شده است که اگر ویتامین را مستقیماً روی جای زخم‌هایتان ماساژ دهید، می‌تواند درمان را به تاخیر بیندازد.

چگونه می توان اسکار آبله مرغان را درمان کرد؟

برخی از زخم های آبله مرغان شما به تدریج خود به خود درمان می شود. متأسفانه، بیشتر آنها آنقدر عمیق هستند که بخشی دائمی از زندگی شما خواهند بود، مگر اینکه به دنبال نوعی درمان باشید.
برای راه حل های خانگی، می توانید از کرم های روشن کننده برای بهبود هایپرپیگمانتاسیون جای زخم های خود استفاده نمایید. هر بیمار به یک دوره درمانی منحصر به فرد نیاز دارد که ممکن است شامل یک یا چند نوع از فناوری های زیبایی پزشکی زیر باشد:

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن پوست شما را تحریک می‌کند تا بافت‌های آسیب‌دیده را با بافت‌های سالم‌تر و شاداب‌تر جایگزین نماید و در نتیجه زخم های ابله مرغان بهبود پیدا می کند.

لایه برداری شیمیایی

لایه برداری باعث حذف لایه های مرده پوست شده و در نتیجه درمان را سریع تر میکند، قدرت لایه برداری با توجه به شدت اسکار شما تنظیم می شود.

میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ که تولید کلاژن و مویرگی را تقویت می نماید و جایگزین بافت اسکار آسیب‌دیده می‌شود تا بافت و رنگ پوست یکدست‌تر و شفاف تر گردد.

کرم درمانی

یکی از بی عارضه ترین و سریع ترین درمان برای جای ابله مرغان استفاده از کرم درمانی هست.

ژل کرم ضد جوش فوری (تی زون) ژان داوز فرانسه T.ZONE Acne Prone Skin حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ب۳، BHA، پپتیدهای تخصصی ضدجوش ژان داوز باعث درمان سریع جوش، جای جوش بصورت گودی یا لک جوش، درمان جای آبله مرغان و درمان فرورفتگی مشابه تجویز می شود.
این ژل، جوش را در کمترین زمان درمان کرده و با داشتن ترکیبات موثر باعث ترمیم جای جوش می شود تا ردی از جوش بصورت لک یا گودی نماند. این ژل با دارا بودن هیالورونیک اسید و BHA باعث درمان گودی و لک حاصل از جوش های قدیمی و جای آبله مرغان نیز می شود.
ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه باعث چربی پوست را کنترل کرده و خاصیت ضدالتهابی(درمان قرمزی جوش) و آنتی باکتریال قوی دارد. همچنین بخاطر داشتن عصاره شیرین بیان به درمان لک جوش کمک می کند.

معرفی قویترین کرم اسکار جای جوش

ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه
برخی از خواص ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه:
– درمان سریع جوش
– درمان قرمزی و لک جوش
– پیشگیری از ایجاد جای جوش(لک یا گودی جوش)
– درمان لک و گودی جای جوش های قدیمی
– درمان گودی جای آبله مرغان و گودی های مشابه
– کنترل چربی پوست
– حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ب۳، BHA، پپتیدهای تخصصی ضدجوش ژان داوز
– بدون چربی Oil free
– ۵ میل
– ساخت فرانسه
نحوه استفاده: روزانه دو نوبت برروی جوش استفاده شود.
» برای مشاهده ژل ضد جوش فوری ژان داوز اینجا کلیک نمایید
سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا

برخی از خواص سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا:

– درمان انواع جوش و آکنه پوستی
– کوچک کننده منافذ باز
– درمان گودی و جای جوش
– درمان لک جای جوش
– کنترل چربی اضافی پوست
– کاهش التهاب و قرمزی جای جوش
– رفع باکتری های جوش زا
– مناسب انواع پوست
– ۳۰ میل
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا
» برای خرید سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا اینجا کلیک نمایید
ابله مرغان,علائم ابله مرغان,درمان ابله مرغان,درمان سریع ابله مرغان بزرگسالان,داروی ابله مرغان چیست,پماد ضد خارش ابله مرغان,تفاوت ابله مرغان با حساسیت,فصل ابله مرغان,درمان ابله مرغان با خاکشیر,عکس ابله مرغان در بزرگسالی,اسکار ابله مرغان,اسکار آبله مرغان,درمان اسکار ابله مرغان,رفع اسکار ابله مرغان,ابله مرغان در بزرگسالي,آبله مرغان در بزرگسالان,ویروس آبله مرغان,علائم آبله مرغان در بزرگسالان,کرم برای ابله مرغان,خارش ابله مرغان,پماد ضد خارش ابله مرغان,درمان خارش ابله مرغان,خارش آبله مرغان,راه درمان خارش ابله مرغان,راه های درمان خارش ابله مرغان,مدت زمان خارش ابله مرغان,راههای کاهش خارش ابله مرغان,درمان خارش ابله مرغان در بزرگسالان,از بین بردن خارش ابله مرغان,برای خارش ابله مرغان چی خوبه,ابله مرغان در بزرگسالي

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید