09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی سینه بعد از شیردهی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی سینه بعد از شیردهی

پستانها با گذشت زمان به طور طبیعی آویزان می شوند. این تمرینات توصیه شده توسط متخصص می تواند سینه های محکمی به شما بدهد.

از کاهش شدید وزن و شیردهی تا زایمان ، فاکتورهای زیادی در زندگی یک زن وجود دارد که باعث می شود کوزه های خانم او سقوط کنند و کاملا به معنای واقعی کلمه است. چرا دیگر فکر می کنید وقتی همه این اتفاق می افتد سینه ها آویزان می شوند؟

به لطف کشش و شل شدن بافت های پستان ، حتی مجبور به استفاده از سوتین های سیمی ناراحت کننده هستیم. در حقیقت ، این تنها نقطه ضعف پستانهای افتاده شما نیست

کنند و ممکن است به شما التهاب لگن ایجاد کرده و وضعیت بدن شما را خراب کنند – به گفته دکتر کروتی خمانی ، فیزیوتراپیست ورزشی و بنیانگذار فیزیوتراپی مداوم ، بمبئی.

از این رو ، او پنج تمرین زیر را برای تقویت تنفس پستان شما توصیه می کند:

۱٫ پرس سینه با توپ سوئیسی:
روی توپ سوئیس بنشینید و یک جفت زنگ گنگ را در دست بگیرید و در حالی که پشت خود را روی توپ قرار داده اید با پاها از آن دور شوید. پاهای خود را به سمت جلو حرکت دهید تا جایی که صاف روی توپ سوئیس دراز بکشید و شانه ها و سینه خود را به خوبی روی توپ نگه دارید. اکنون ، در حالی که پاهای خود را محکم به زمین چسبیده اید ، دستان خود را به سمت سقف بالا ببرید و یک محکم گرفتن زنگ های گنگ را حفظ کنید ، آنها را به آرامی پایین بیاورید ، تا جایی که مچ دستانتان در دو طرف سینه قرار گیرد.

یک ثانیه در اینجا مکث کنید و سپس در حالی که موقعیت خود را شروع کرده اید ، زنگ های خنگ را به سمت سقف عقب برانید. این کار را چند بار تکرار کنید و مطمئن شوید که از قدرت عضلات سینه خود استفاده می کنید.

۲٫ بازوی ایستاده با وزنه بلند می شود 
بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه از هم باز کرده و در هر دو دست خود وزنه بگیرید ، در حالی که سینه و پشت را کاملا صاف نگه دارید. در مرحله بعدی ، در حالی که آرنج هایتان کمی به سمت بیرون کشیده شده و کف دست ها به سمت زمین است ، دستان خود را تا سطح قفسه سینه در قسمت جلوی بدن خود بالا ببرید. موقعیت را برای یک ثانیه نگه دارید و دمبل ها را به آرامی به پایین برگردانید.

۳ فشار قفسه سینه
دراز بکشید و روی زمین / نیمکت قرار بگیرید و پاهایتان را صاف روی زمین قرار دهید و دمبل ها را در هر دو دست بگیرید. اکنون با محکم نگه داشتن وزنه ها ، دستان خود را به سمت بالا به سمت سقف بلند کنید به طوری که مچ دستان شما راست با شانه شما قرار گیرد. به آرامی ، وزن را به سطح قفسه سینه پایین آورده و تکرار کنید.

۴٫ فشارهای کف
این یکی به راحتی در هر مکان و هر زمان قابل انجام است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دراز بکشید و سینه و معده خود را روی زمین و پاها را دراز کنید. کف دست خود را روی زمین در سطح قفسه سینه قرار دهید به طوری که آرنج شما تقریباً در زاویه ۴۵ درجه خم شود
با استفاده از قدرت عضلات سینه و شانه ، قفسه سینه ، معده ، ران ها و زانوها را از زمین بلند کنید. اساساً ، در این مرحله تنها دو قسمت بدن شما در تماس با زمین کف دست و انگشتان پا شما خواهد بود. حالا ، به آرامی به پایین برگردید ، اما اجازه ندهید بدن بدن را لمس کند و دوباره بلند شوید. این کار را هر چند بار که می توانید تکرار کنید.

۵٫ فرو بردن عضله سه سر
در لبه نیمکت یا صندلی محکم و محکم روی زمین بنشینید. در حالی که کف دست خود را در دو طرف ران قرار داده اید در حالت نشسته قرار بگیرید ، از نیمکت بلغزانید تا مفصل ران از روی نیمکت بلند شود. همه اینها ، در حالی که کفش پاشنه و کف بدن شما را پشتیبانی می کند. حالا ، با استفاده از قدرت عضله سه سر ران ، ران خود را پایین بیاورید و بدون اینکه پشت نیمکت بنشینید یا مفصل ران خود را به صندلی برسانید ، از جای خود بلند شوید. این تمرین را تکرار کنید و به یاد داشته باشید که هسته خود را در کل صاف و ثابت نگه دارید.

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنی

افتادگي سينه درمان,افتادگي سينه بعد از شيردهي,افتادگي سينه,افتادگي سينه بعد از پروتز,افتادگي سينه در شيردهي

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید