09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی سینه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی سینه

زیبایی زنانه ترکیبی از چند عامل است و یکی از این عامل ها یک جفت سینه ایستاده است. افتادگی سینه به شدت می تواند زیبایی یک زن را تضعیف کند. این به خصوص باعث کاهش جذابیت در چشم جنس مخالف می شود. شریک زندگی ممکن است از این بابت شکایت کند.

وقتی سینه ها افتاده میشود، خانم ها خیلی دوست دارند به عقب بازگردند و دوباره مثل سابق شوند و از دید شریک زندگیشان باز جذاب دیده شوند و در سعی هستند تا دوباره آن بافت را سفت کنند. بلند کردن سینه ها کمک می کند مجددا اعتماد به نفس و محبت از شریک زندگی خود را بدست آورید. عوامل متعددی در پشت شلی سینه ها وجود دارد مانند شیر دادن، تغذیه ضعیف، بیماری های، پوشیدن سوتین  اشتباه، یائسگی و غیره وجود دارد.

تعدادی از روش های است که می تواند باعث بلند شدن(Lift-up) سینه ها شود. یکی از این روشها،  عمل جراحی پستان است. اما این یک امر بسیار پر هزینه است. علاوه بر این، عمل جراحی می تواند اثرات نامطلوب داشته باشد. روش های طبیعی بهترین راه برای درمان افتادگی سینه است. در ادامه به چند روش طبیعی می پردازیم.
ماساژ سینه با ژل آلوئه ورا یا روغن بادام
آلوئه ورا دارای خواص سفت کردن پوست دارد. برای چند قرن از آلوورا برای درمان چین و چروک پوست استفاده شده است. ماساژ سینه با ژل آلوئه ورا  برای سفت کردن پوست سینه کمک می کند. در کل ماساژ می تواند باعث افزایش گردش خون در عروق خونی سینه شود که این عامل خودش باعث بالا آمدن سینه می شود.

تغذیه

تغذیه از اهمیت ویژه ای برای داشتن سینه سفت برخوردار است. مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها، کلسیم و مواد معدنی برای بافت سینه ها موثر است. شما می توانید این ها را در گوجه فرنگی، کلم، گل کلم، کلم بروکلی، هویج، گوشت پیدا کنید. اما شما نیز باید مصرف کافئین و سیگار را کاهش دهید.

خیار و زرده تخم مرغ

خیار می توانید باعث لیفتینگ پوست شود. این یکی از دلایلی است که از آن به عنوان ماسک صورت در درمان زیبایی استفاده می شود. زرده تخم مرغ حاوی مقدار زیادی از مواد معدنی و مواد مغذی است. خیار و زرده تخم مرغ می تواند باعث تغذیه عضلات و سفت شدن پوست سینه شود. بنابراین استفاده ترکیبی از خیار و زرده تخم مرغ برای سینه باعث سفت شدن سینه می شود. حداقل نیم ساعت نگه داشته و سپس بشویید.

روغن زیتون

روغن زیتون یکی از بهترین روغن های در دسترس است. زیتون ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. روغن زیتون می تواند باعث سفت شدن پوست و بافت سینه شود. بنابراین سینه های خود را با روغن زیتون روزانه ماساژ دهید.

شنا

شنا کردن نیم ساعت در استخر به طور منظم می تواند باعث سفت کردن سینه شود. شنا  باعث تقویت عضلات سینه ها می شود.

کرم یا ژل سینه

محصولات سینه بعنوان ژل یا کرم سینه اکثرا حاوی ویتامین، پروتئین و مواد مغذی لازم برای سفت و بالا کشیدن سینه ها هستند. این کرم ها با داشتن میکانیزم خاص خود باعث تغذیه بافت سینه ها می شوند که سریعا سینه ها بالا کشیده می شود. در زیر به دو نوع از محصولات تخصصی سینه اشاره می کنیم.

ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک

ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک

موارد مصرف ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک فرانسه:

– شل شدگی سینه

– افتادگی سینه ناشی ازبارداری، شیردهی، سیکل ماهانه، یائسگی و تغییرات وزن

برخی از خواص و کاربرد ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک فرانسه:

– درمان شل شدگی سینه

– درمان افتادگی سینه

– سفت کننده و جمع کننده بافت سینه

– کاملا ارگانیگ و گیاهی

– فاقد مواد هورمونی

– افزایش الاستین سینه

– شاداب و روشن کننده پوست سینه

– حاوی پروتئین های گندم، روغن بادام،عصاره خالص جلبک آبی، فیبریلین، الاستین، Vit E ، آب نعناع

– بدون عوارض

– ساخت فرانسه

– مجوز بهداشتی ۱۰۰۳۸۱۰۱۲۰۳۱

برای دیدن توضیحات کامل و خرید ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده تمام محصولات سینه و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید