09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان افتادگی شکم بعد از سزارین
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی شکم بعد از سزارین

عمل سزارین معمولا موجب آویزان شدن قسمت تحتانی شکم میشود. همچنین سزارین تا حد زیادی شکل و فرم بدن مادر را تغییر میدهد. بسیاری از مادران در خلاص شدن از شکم شل و آویزان خود مشکل دارند. آنها پس از عمل سزارین دست به روش های گوناگونی میزنند تا چربی شکم خود را آب کنند و براساس مطالعات، تنها عده معدودی از خانم ها موفق می شوند. قسمت آویزان شکم پس از عمل سزارین میتواند پوست یا چربی باشد.

افتادگی پوست می‌‌تواند نگرانی زیادی را برای زنان ایجاد کند زیرا در این موارد خاصیت الاستیسیته Elasticity یا ارتجاعی پوست کم است وبا این که مادر بعد از دوران شیردهی وزن خود را کاهش داده است اما باز هم شکمش بزرگ به نظر می رسد.خانم‌ها طی شش ماه بعد از زایمان به وزن قبل از بارداری خود می‌‌رسند. عواملی که در روند کاهش وزن بعد از زایمان تاثیر دارد شامل بارداری اول،‌ شیر دادن به نوزاد، برگشت زود هنگام به سرکار و… است.
مادر طی شش هفته اول بعد از زایمان نباید رژیم لاغری یا محدودیت انرژی داشته باشد، زیرا بدن نیازمند انرژی است تا آن چه را در زمان تولد نوزاد از دست داده است، باز یابد. شیر دادن به نوزاد، به طور معجزه‌آسایی باعث کاهش وزن نمی‌‌شود ولی به کاهش وزن کمک می‌‌کند.

برای از بین بردن شل شدن شکم بعد از زایمان چه کنیم؟

استفاده ازگن و شکم بند بعد از زایمان تا حدی به بدن برای بازگشت به شکل و فرم اصلی کمک می کند.
شکم و ستون فقرات را صاف می کند
از بروز کمر درد جلوگیری می کند.
مانع از رشد سلول های چربی می شود
موجب کاهش ورم رحم می شود.

بهترین زمان برای بستن شکم بند بعد از زایمان

بهترین زمان استفاده از شکم بند یک روز بعد از زایمان است اما باز برای اطمینان حتما از پزشکتان راهنمایی بخوایید . حداقل زمان استفاده از شکم بند ۸ الی ۹هفته بعد از زایمان هست .شکم بند به رحم و شکم فشار می آورد و به بازگشت فرم اصلی بدن کمک می کند.

یکی دیگر از بهترین روش های درمان افتادگی و شلی شکم بعد از زایمان استفاده از لوسیون سفت کننده بدن بایو هست. این ژل بخاطر داشتن آب هاماملیس باعث افزایش خونرسانی و سفت کننده پوست می شود. مرجان دریایی کارولینا موجود در این ژل با تحریک لیپولیز باعث سفتی و افزایش خاصیت کشسانی پوست می شود.این محصول با تحریک لیپولیز و افزایش خونرسانی موضعی سبب سفت شدن و افزایش کشسانی پوست می گردد.

لوسیون سفت کننده بدن بایو

برخی از خواص کلیدی ژل سفت کننده بدن بایو فرانسه:
– درمان افتادگی باسن
– سفت کننده باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست بازو، گردن، ران، شکم و…
– درمان افتادگی پوست بعلت رژیم غذایی و…
– حاوی آب هاماملیس و مرجان دریایی کارولینا
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ گرم
– دارای مجوزبهداشتی ۱۴۵۱۵۸۲۴۱۹۹۲۳۸۵۱

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

درمان افتادگی شکم, افتادگی شکم بعد از سزارین

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید