09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی و شل شدگی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی و شل شدگی پوست

هر خانمی دوس دارد دارای سینه های خوش فرم  و زیبایی باشد، اما در بسیاری از موارد متاسفانه این اتفاق نمی افتد، و از بین رفتن چربی و پروتئین در سینه و حالت ارتجاعی سینه ، سبب افتادگی و شل شدگی سینه ها می شود . در گذشته معمولا خانم ها از سنین ۴۰ سالگی افتادگی سینه برایشان پیش می امد اما متاسفانه امروزه حتی از سنین ۲۰ سالگی افتادگی و شل شدگی بسیار چشمگیر شده است . در اینجا باید علت اساسی افتادگی و شل شدگی را پیدا کنیم و به درمان آن بپردازیم .

از علل شایع می توان به سهل انگاری در مراقبت از سینه ها، زایمان، شیر دادن ،کمبود تغذیه ای ،سن، بیماری های مانند سرطان، استفاده از سینه بند نامناسب، یائسگی را اشاره کرد.

درمان افتادگی و شل شدگی چیست ؟

بسیاری از خانم ها تنها ترین راه را عمل جراحی می دانند، این کار نه تنها بسیار خطرناک هست حتی هزینه هنگفتی نیز دارد . بهترین گزینه برای جایگزین کردن عمل جراحی ، استفاده از روش های خانگی و کرم های تایید شده در این زمینه می باشد، چون این روش ها عوارض جانبی ندارد و در عین حال هزینه بردار نیستند.

بدانید کمبودهای تغذیه ای باعث از بین بردن مواد مغذی در سینه می شود و شل شدگی و افتادگی سینه را برای شما هدیه می دهد بنابراین در مواد غذایی خود از پروتئین ، ویتامین، کربوهیدرات، مواد معدنی ، کلسیم استفاده کنید. همچنین ورزش را فرموش را فراموش نکنید در مطالب پیشین انواع ورزش ها را برای شما آموزش دادیم برای مشاهده ورزش ها اینجا را کلیک کنید .

علاوه بر این بهتر است از کرم های مورد تایید شده برای درمان افتادگی سینه استفاده کنید این کرم ها نیز مواد مغذی را به بافت سینه ها می رسانند و باعث خوش فرمی و سفتی سینه ها می شوند در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

کرم سفت کننده سینه پرفکت شیپ

– درمان شلی و افتادگی صورت
– سفت کننده پوست صورت
– سفت کننده باسن
– درمان افتادگی باسن
– درمان افتادگی و شلی سینه
– بازگردانی به فرم اولیه سینه
– درمان غبغب
– درمان افتادگی سینه بخاطر افزایش سن، بارداری، شیردهی و کاهش وزن
– حاوی روغن خالص آفتابگردان، پروویتامین E، کمپلکس پپتاید های محرک کلاژن و الاستین
– کاملا گیاهی و عاری از مواد شیمایی
– دارای مجوز بهداشتی
– ۲۰۰ میل


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان افتادگي سينه ها,درمان افتادگي سينه آقايان,درمان شل شدن سينه ها,جلوگيري از افتادگي سينه ها,جلوگيري از افتادگي سينه در بارداري,روشهاي جلوگيري از افتادگي سينه,سفت كننده سينه گياهي,سفت كننده سينه زنان,بزرگ كردن سينه مردان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید