09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی پوست صورت بدون جراحی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی پوست صورت بدون جراحی

 

افتادگی صورت چیست؟

افتادگی صورت یک “شرایط” زیبایی است که به طور طبیعی در بسیاری از افراد با افزایش سن رخ می دهد . پوست ظاهر جوان خود را از دست می دهد زیرا به مرور زمان خاصیت ارتجاعی و حجم خود را از دست می دهد که باعث افتادگی آن و در نتیجه ایجاد پارگی و کیسه های چشم می شود.

علائم چیست؟
پوست صورت می تواند به روش های مختلف آویزان شود. شایع‌ترین موارد عبارتند از : چانه ، چین و چروک ، کیسه‌های زیر چشم، افتادگی پلک، چین‌های بینی عمیق‌تر، «چانه دوتایی» (جایی که چربی در زیر چانه جمع می‌شود) و سایر قسمت‌های صورت که در آن‌ها پوست به وضوح آویزان می‌شود.

چه چیزی باعث افتادگی صورت شما می شود؟

یکی از موادی که به پوست خاصیت ارتجاعی می بخشد کلاژن است . این پروتئین ساختاری در سراسر بدن ما یافت می شود – در واقع این پروتئین رایج ترین پروتئین در پستانداران است. همراه با الاستین، استحکام و ساختار پوست را فراهم می کند، اما با افزایش سن، به طور طبیعی کلاژن را از دست می دهیم.

از دست دادن کلاژن با از دست دادن چربی صورت منعکس می شود که باعث کاهش حجم صورت می شود. از دست دادن هر دو ماده باعث شکسته شدن ماتریکس کلاژن، الاستین و چربی و در نتیجه از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و متعاقب آن افتادگی پوست می شود.

چگونه می توان از آن جلوگیری کرد؟

پیری اجتناب ناپذیر است و پوست همه در نهایت ظاهر جوان خود را از دست می دهد. با بالا رفتن سن، پوست ما اغلب خود را تجدید نمی کند و باعث از بین رفتن کلاژن و چربی می شود. زمانی که پوست شروع به از دست دادن توانایی خود در بازگشت به عقب می کند، بستگی زیادی به ژن های شما دارد. عوامل دیگر عبارتند از آسیب اشعه ماوراء بنفش (یعنی از خورشید) و تغییرات وزن . اینها چیزهایی هستند که ما می توانیم بیشتر کنترل کنیم.

محافظت از پوست با استفاده از کرم ضد آفتاب در طول زندگی می تواند به حفظ کلاژن در پوست شما کمک کند و در نتیجه ظاهر جوان آن را طولانی تر کند.

وقتی وزن اضافه می کنیم، پوست کشیده می شود تا چربی اضافی را در خود جای دهد. کاهش وزن ، به خصوص اگر سریع اتفاق بیفتد، اغلب این پوست اضافی را پشت سر می گذارد . هر چه سن ما بالاتر می رود، به دلیل کاهش خاصیت ارتجاعی، احتمال بازگشت پوست به جای خود کمتر می شود. حفظ یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم می تواند به ما در حفظ وزن ثابت در طول زندگی کمک کند.

درمان افتادگی صورت چیست؟

افتادگی صورت به سادگی بخشی طبیعی از روند پیری است، اما چندین روش آرایشی وجود دارد که بسیاری از افراد برای حفظ ظاهر جوان خود برای مدتی طولانی‌تر انجام می‌دهند.

یکی از بهترین محصولات درمانی برای سفت کردن پوست استفاده از سرم ویتامین سی ژان داوز هست . سرم ویتامین سی ژان داوز فرانسه حاوی Centella asiatica گیاهی که به آن “Tiger Grass” نیز گفته می شود. این گیاه پوست را تحریک کرده و باعث افزایش کلاژن و الاستین سازی پوست می شود. همچنین بخاطر بازسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده، تسکین و آرامش پوست ملتهب، باعث تقویت پوست و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست می شود. این سرم برای صورت و دورچشم استفاده می شود. برای دورچشم خاصیت ضدافتادگی پلک، ضد پفی و ضد چروکی دارد.

انرژی بخش، روشن کننده قوی پوست با اثر یکنواخت کننده رنگ چهره به دلیل داشتن غلظت بالای ویتامین C به صورت فرم پایدار با قدرت نفوذ عمقی در این سرم هست.

درحالت کلی این سرم تراکم اپیدرم را افزایش داده و با علائم پیری پوست مبارزه میکند و باعث افزایش تجدید سلول های سالم پوست می شود تا جایگزین سلول های مرده شود. با استفاده از این سرم پوستی بدون چروک، سفت، جوان و شاداب خواهید داشت.

سرم ویتامین سی ژان داوز

برخی از خواص سرم ویتامین سی ژان داوز فرانسه:
– روشن کننده قوی با اثر یکنواخت کننده رنگ چهره به دلیل داشتن غلظت بالای ویتامین C
– درمان و جلوگیری کننده از ایجاد چین و چروک
– شاداب کننده و رفع کدری، تیرگی و خستگی پوست
– درمان افتادگی و شلی پوست
– افزایش تراکم اپیدرم پوست
– درمان چروک صورت و دورچشم
– مناسب برای درمان پف، افتادگی و چروک دورچشم
– افزایش کلاژن و الاستین سازی پوست
– مناسب صورت و دورچشم
– درمان غبغب

برای دیدن متن کامل و خرید سرم ویتامین سی ژانداوز اینجا را کلیک کنید
افتادگی صورت,درمان افتادگی صورت,رفع افتادگی صورت,علت افتادگی صورت,درمان قطعی افتادگی صورت,ورزش برای افتادگی صورت,درمان افتادگی صورت با نخ,درمان افتادگی صورت در منزل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید