09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی پوست صورت در خانه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی پوست صورت در خانه


چگونه پوست افتادگی صورت و گردن را سفت کنیم

آیا وقتی در آینه نگاه می‌کنید به آرامی پوست صورت یا گردن خود را عقب می‌کشید و امیدوار هستید که به گونه‌ای دیگر بنشیند؟ افتادگی پوست بخشی طبیعی از روند پیری است، اما وقتی شروع به مشاهده افتادگی در اطراف گردن یا خط فک خود می‌کنید، آن را آسان‌تر نمی‌کند. لیفت با جراحی، مانند لیفت صورت یا جراحی پلک، بلافاصله پوست را تقویت و سفت می کند، اما این درمان های جراحی برای پوست شل برای همه مناسب نیست. خوشبختانه، تعدادی از گزینه های کمتر تهاجمی لیفت پوست نیز وجود دارد. ما برخی از گزینه های تغییر دهنده دیگر را برای سفت کردن پوست شل بدون جراحی بیان کرده ایم.

چرا پوست من شل شده است؟

بارزترین علت افتادگی پوست ناشی از افزایش سن است. در طول فرآیند پیری طبیعی، تولید الاستین و کلاژن کاهش می یابد. از آنجایی که بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند، پوست ما کمتر سفت و شاداب به نظر می رسد. علاوه بر این، لایه میانی پوست، درم، زمان سخت تری برای حفظ رطوبت دارد. این کاهش در تولید کلاژن و نازک شدن پوست باعث تغییر در بافت و استحکام پوست می شود که منجر به افتادگی پوست می شود.

پیری زودرس و شل شدن پوست نیز می تواند به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در نور خورشید باشد. به گفته Healthline ، در نهایت، آلاینده‌های موجود در محیط مانند دود سیگار یا رژیم غذایی نامناسب مانند نوشیدن بیش از حد نوشیدنی یا مصرف بیش از حد شکر می‌توانند به افتادگی کمک کنند.

چند راه راه برای سفت کردن پوست صورت بدون جراحی

استفاده از کرم درمانی

اسید فرولیک برای پوست

چندین مزیت بالقوه در مورد فرولیک اسید وجود دارد. این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان، می تواند به کاهش آسیب های آنتی اکسیدانی و علائم بارز پیری کمک کند.
یکی از دلایل اصلی التهاب، آسیب و پیری پوست رادیکال های آزاد هستند. مطالعات حاکی از آن است که فرولیک اسید قادر است با تأثیرات منفی رادیکال های آزاد القا کننده التهاب مبارزه کند.

اسید هیالورونیک برای پوست

هیالورونیک اسید در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیر گذار است؛ به علاوه مانعی در برابر میکروارگانیسم‌ها است و به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین کمک می‌کند. این ماده جایگزین مناسبی برای کاهش حجم برخی از نواحی بدن است که دچار چین و چروک و فرورفتگی شده‌اند.
به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست دچار خشکی، پیری، ایجاد چین و چروک و از دست دادن حالت کشسانی بافت خود می‌شود؛ همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی هم آسیب‌هایی به پوست وارد می‌کند. ماده هیالورونیک اسید موثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد.

ماساژ صورت

به غیر از جراحی و سایر روش های پزشکی، می توانید تمرینات صورت و ماساژ را برای اثر لیفت صورت غیر جراحی اضافه کنید. ماساژ صورت می تواند ظاهری برجسته و لطیف به شما بدهد زیرا هرچه بیشتر عضلات صورت خود را تمرین دهید، قوی تر می شوند. هنگامی که صورت خود را تمیز کردید، مراحل ماساژ صورت که در تصویر زیر مشخص شده است را دنبال کنید.

برای کاهش افتادگی پوست ورزش کنید

حتی اگر ورزش بدنی – و در نتیجه کاهش وزن – می تواند یکی از دلایل افتادگی پوست باشد، از قضا می تواند ظاهر شلی را نیز بهبود بخشد. به گفته Healthline ، فعالیت‌هایی که توده عضلانی و تقویت کننده را تشویق می‌کنند، از طریق سوزاندن کالری و بزرگ‌تر کردن اندازه عضلات در ناحیه گردن، میزان پوست را به حداقل می‌رسانند. تمرینات با وزنه یا تمرینات مقاومتی توده عضلانی را افزایش می دهد و همچنین عضلات زیر پوست شما را تقویت و قوام می بخشد. ورزش هایی مانند پیلاتس راه دیگری برای بهبود ظاهر پوست با تقویت و مجسمه سازی است.

یکی از بهترین راه های درمان افتادگی پوست استفاده از محصولات سفت و لیفت کننده هست .لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن فرانسه برای درمان شلی پوست صورت و بدن(بازو، سینه و…)، درمان چین و چروک های عمقی، جوانسازی قوی پوست، درمان غبغب و درمان ترک های پوستی تجویز می شود.
این لوسیون با فرمولاسیون فوق العاده قوی از سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی و روغن خالص ویتامین E تهیه شده است.

 

برخی از خواص لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن فرانسه:

– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی
– غنی از ویتامین E

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید
افتادگی صورت درمان,افتادگی صورت بعد از بوتاکس,افتادگی صورت چیست,افتادگی صورت در سکته مغزی,افتادگی صورت بعد از تزریق چربی,افتادگی صورت در اثر لاغری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید