09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان افتادگی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی پوست صورت

علل افتادگی و شلی پوست
اگر پوست سفتی خود را از دست بدهد چندین عامل متعدد برای از دست دادن انعطاف پوست درگیر هست. در زیر به انواع عوامل افتادگی پوست اشاره شده است.

– شایع ترین علت از افتادگی پوستف بخاطر افزایش سن هست. با افزایش سن، پوست کلاژن خود را از دست می دهد و بافت پوست نرمی خود را از دست می دهد. با افزایش سن، عضلات صورت ضعیف شده و باعث افتادگی پوست می شود.

– قرار گرفتن در معرض نور خورشید، دلیل دیگری برای افتادگی پوست هست. اشعه های مضر خورشید، قدرتمند سلول های پوست را تخریب می کند که می تواند اثرات پیری زودرس را افزایش بدهد. اشعه خورشید مثل شمشیر دولبه هست هم باعث تخریب سلولهای پوست و هم باعث کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست می شود که منجر به چین و چروک و افتادگی پوست می شود.

– از دست دادن مقدار زیادی از وزن بیش از حد باعث خم شدن پوست می شود. کسانی که بیش از ۷ کیلو در ماه لاغر می کنند اغلب دچار افتادگی ناگهانی پوست صورت و گردن می شوند. افراد زیادی با رژیم غذایی نامناسب باعث ضعیف شدن بافت پوست صورتشان می شوند.

چگونه پوستمان را سفت کنیم؟
اگر پوست شما تازه افتاده شده هست، می توانید در مرحله اول برای جوان ماندن پوستتان از یک کرم آبرسان و مرطوب کننده که شامل ویتامین A,C یا آلفاهیدروکسی اسید باشد استفاده کنید. در طول روز حداقل ۸ لیوان آب میل کنید تا پوستتان خشک و پژمرده نشود. اغلب مصرف مکمل های ویتامین برای درخشش پوستتان توصیه می شود.

اگر مدت زیادی هست که پوستتان افتاده شده هست بهتر هست بهمراه کرم مرطوب کننده از کرمی که باعث Friming پوست می شود استفاده کنید این کرمها دارای موادی هستند که باعث تحریک پوست به کلاژن و الاستین سازی می کند که این عامل منجر به سفت شدن پوست می شود.
ممکن است شنیده باشید که ورزش های صورت می تواند افتادگی پوست را کاهش دهد. حقیقت این است که برخی از متخصصان پوست این ورزش ها را توصیه می کنند. ورزش پوست صورت باعث می شود جریان خون در عضلات صورت افزایش پیدا کند و این ورزش باعث تشویق پویت به کلاژن و الاستین سازی می شود. بهتر هست هر روز دو الی سه بار پوستت را بصورت دورانی ماساژ بدهید بطوری که کف دست را روی لپ ها قرار داده و ۳ دقیقه بصورت دورانی پوست را آرام ماساژ دهید.

برای مشاهده محصولات درمان افتادگی صورت اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید