09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی پوست

با افزایش سن نشانه های پیری ظاهر می شود. با توجه به بالا رفتن سن، ساختار الاستین و کلاژن کاهش پیدا می کند. برخی از اجزای مرطوب کننده باعث جلوگیری از شل و افتادگی پوست می شود. به علاوه، با افزایش سن عضلات صورت ضعیف می شود که خود دلیل افتادگی پوست صورت هست.
علاوه بر پیری، بعضا پوست قابلیت ارتجاعی خود را به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر آفتاب، سیگار کشیدن بیش از حد، مصرف مشروبات الکلی، چاقی، بارداری، از دست دادن سریع وزن، رژیم غذایی نامناسب، استفاده از محصولات مراقبت از پوست اشتباه، کم آبی و مصرف مواد شیمیایی خشن مانند پودر کدوره بر روی پوست باعث شل و افتادگی پوست می شود. همراه با افتادگی پوست، شما همچنین ممکن است افزایش چین و چروک و خطوط ریز، به ویژه بر روی صورت خود را مشاهده کنید.
برای درمان افتادگی پوست باید کلاژن و الاستین پوست را تقویت کرد تا دوباره باعث لیفتینگ پوست شود. در زیر دو نوع کرم درمان افتادگی و چاق کننده پوست صورت توصیه می شود.

کرم چاق کننده صورت لیپوفیلر ژیورل

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید