09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان افتادگی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان افتادگی پوست

نکات ضروری برای درمان و پیشگیری از افتادگی پوست بدن

بعد از انجام یک رژیم لاغری بزرگترین دغدغه افراد شل شدن پوست بدن است که گاها افراد تنها برای برطرف کردن این مشکل جراحی های پر هزینه را راه چاره می دانند . توصیه متخصصان قبل از جراحی انجام حرکات ورزشی و داشتن رژیم غذایی است که در این بخش به شما معرفی می شود.

۱- با احتیاط وزن کم کنید .

گام اول در جلوگیری از افتادگی پوست این است که موقع کاهش وزن، عجله نکنید و در یک هفته بیشتر از نیم الی یک کیلو وزن کم نکنید، بیشتر از این مقدار کاهش وزن، باعث خواهد شد تا پوست شما قابلیت ارتجاعی اش را از دست داده و شل شود.

۲- آب کافی میل کنید.

در واقع نوشیدن بیشاز ۷ لیوان آب در طول  روز باعث می شود پوست حالت ارتجاعی خودش را حفظ کند و پوست یا سینه دچار افتادکی نشود .

۳- کرم و روغن های مرطوب کننده را فراموش نکنید.

وقتی که می خواهید پوست شل بدنتان را سفت کنید، حفظ رطوبت فقط از طریق نوشیدن آب کافی نیست. بنابراین عادت کنید تا هر شب قبل از خواب، و هر روز صبح پس از بیدار شدن، به بدنتان لوسیون مرطوب کننده بمالید.

۴ – ماساژ را فراموش نکنید .

روزانه یک بار بدنتان را به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ بدهید چون ماساژ دادن از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

۵- خوب غذا بخورید .

صحیح و سالم غذا بخورید. شیرینی ها را از برنامه ی غذایی تان دور نگاه دارید. بیشتر به سمت آبمیوه، میوه، و سبزیجات برگ دار بروید. حتی پروتئین هم به سلامت و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند. پس پنیر، حبوبات و مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

۶- استفاده از  کرم های سفت کننده پوست

استفاده از کرم های سفت کننده پوست که سنتز کلاژن پوست را تحریک می کنند، از جمله این ترکیبات AHA است.

برای اینکه بتوانید از  بهترین کرم های سفت کننده استفاده کنید در  ادامه به معرفی چند نمونه می پردازیم .


برای دیدن محصولات سفت کننده بدن و خرید اینجا را کنید.

دستگاه سفت کننده بدن,روغن سفت کننده بدن,سفت کننده پوست بدن,لوسیون سفت کننده بدن,ورزش سفت کننده بدن,ورزشهای سفت کننده بدن,ژل سفت کننده بدن,کرم سفت کننده بدن,اسپري سفت كننده سينه,دستگاه سفت كننده سينه,سفت كننده سينه,سفت كننده سينه زنان,سفت كننده سينه گياهي,سفت کننده سينه,ماسك سفت كننده سينه,ژل سفت كننده سينه خانمها,درمان افتادگي پوست,درمان افتادگي پوست شكم,درمان افتادگی پوست بازو,درمان افتادگی پوست بدن,درمان افتادگی پوست بعد از لاغری,درمان افتادگی پوست زیر چشم,درمان افتادگی پوست شکم,درمان افتادگی پوست صورت,درمان افتادگی پوست صورت با طب سنتی,درمان افتادگی پوست صورت با ورزش,رفع افتادگی پوست با rf  

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید