09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان اگزما و خشکی پوست

قیمت با تخفیف: 0 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی درمان اگزما و خشکی پوست تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

درمان اگزما و خشکی پوست

کرم اگزمای اون زراکالم کودکان پوستی دست بدن ناحیه تناسلی باسن شکم سبوره خارش قرمزی التهاب خشکی پوست بارداری کرم پماد بهترین درمان قطعی

علائم اگزما شامل خارش، قرمزی، خشکی و التهاب پوستی است. اگزما معمولا در کودکان است و در بزرگسالان به نام  درماتیت آتوپیک نامیده می شود و با داروهای خوراکی، کرم ضد اگزما و نور درمانی درمان می شود.

به طور معمول، اگزما باعث می شود پوست خارش دار، قرمز و خشک حتی ترک خورده و چرمی شود. اگزما می تواند در هر قسمتی از بدن ظاهر می شود.  اگزما یک مشکل مزمن برای بسیاری از مردم است. این بیشتر در شیرخواران شایع است. افراد دچار اگزما بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری حساسیتی مثل آسم یا تب یونجه است. درماتیت آتوپیک شایع ترین نوع اگزما است.

چه عواملی باعث اگزما می شود؟

اگزما بیشتر ارثی هست. ژنهای خاص باعث شود که برخی از پوست ها فوق العاده حساس باشد. سیستم ایمنی بیش از حد فعال می شود و فک میکند در پوست میکروب هایی وجود دارد که به مبارزه با انها میرود و این مبارزه باعث باعث اگزمای سلولهای پوستی می شود.

عواملی که اگزما را تشدید می کند:

– فشار
– تماس با مواد تحریک کننده مانند پارچه های پشمی و پارچه های مصنوعی و صابون
– گرما و عرق
– سرما، آب و هوای خشک
– خشکی پوست

درمان ها:

– استروئیدها: اگر در جاهای محدود بدن اگزما دارید پزشک براتون کرم استروئید یا قرص تجویز می کند. از آنجا که استروئید در کاهش التهاب خوب هستند اما آنها می توانند عوارض جانبی، از جمله بی خوابی و تحریک پذیری داشته باشند. بنابراین این نوع درمان برای زمان کوتاه بهتر است.

– آنتی هیستامین ها: این داروها خارش پوستتان را متوقف می کند اما نمیتواند از زیاد شدن اگزما جلوگیری کند. دیفن هیدرامین (بنادریل) یک آنتی هیستامین هست. بنابراین هیدروکسی (Atarax) و سیپروهپتادین، که دکتر شما می تواند تجویز کند. اما این داروها خواب اور هستند و مصرف در طول روز کمی سخت هست.

– داروهای کاهش قدیت سیستم ایمنی بدن: بعضی از داروها بدون استروئید می تواند سیستم ایمنی بدن را متوقف کند. سیکلوسپورین، متوترکسات و مایکوفنوالت قرص خوراکی برای کاهش خارش و التیام پوست می باشد. اما آنها با عوارض جانبی مانند افزایش فشار خون و ناراحتی معده است. این قرص ها بدن شما را در برابر سرطان و عفونت ها مستعد می کند.

– تاکرولیموس و پیمکرولیموس کرم و پماد که می تواند خارش و بثورات ناشی از اگزما را درمان کند. از آنجا که ممکن است یک لینک نادر بین این داروها و سرطان پوست وجود دارد، شما باید فقط آنها را برای مدت کوتاهی استفاده کنید. آنها هرگز نباید به افراد مبتلا به مشکلات مزمن یا به کودکان کمتر از ۲ داده شود.

– نوردرمانی: اگر دکتر شما تشخیص نور درمانی دهد شما در مقابل اشعه UVB قرار می گیرید. اشعه UVB می توانید خارش و التهاب را کاهش دهد. آنها همچنین می توانند پوست شما را در مقابل باکتری و عفونتها مقاوم سازد.

در زیر کرم درمان و کنترل اگزما و  درماتیت آتوپی معرفی می شود

کرم درمان خشکی و خارش پوست اگزما زرا کالم

کرم درمان خشکی و خارش پوست اگزما زرا کالم

برخی از خواص کرم زرا کالم avene:

– درمان خارش، التهاب، خونریزی و خشکی پوست
– تغذیه کننده عمقی و تامین چربی های مورد نیاز پوست با تقویت لایه هیدرولیپیدی با داشتن ترکیب انحصاری ®Cer-omega
– ترکیب انحصاری ®I-modulia و گلایسین با عملکرد سه گانه ضدالتهاب، ضد خارش وآنتی باکتریال
– دارای بسته بندی ۱۰۰ % استریل و انحصاری کمپانی پیرفبر با نام ®D.E.F.I
– آبرسان و بازسازی کننده پوست آسیب دیده با داشتن اسید آمینه آرژینین
– ماده I-modulia برگرفته از میکروپلانکتون آکوا دولومیا با استفاده از علم بایوتکنولوژی که دارای عملکرد چند گانه ضد التهاب قوی، کنترل خارش با مهار گیرنده های PAR-2 ، تقویت سیستم ایمنی پوست و آنتی باکتریال با تقویت تولید Anti-microbial peptides مانند ß-defensins و Cathelicidin می باشد.
– بسته بندی ۱۰۰ % استریل و کاملا نفوذ ناپذیر که محافظ محتویات داخل کرم می باشد و از ورود هرگونه باکتری، آلودگی و… به داخل محصول جلوگیری می کند. استفاده از تکنولوژی D.E.F.I® این امکان را فراهم می آورد تا محصول فاقد مواد نگه دارنده برای مدت طولانی قابل استفاده باشد و با حداقل ترکیبات حداکثر اثربخشی تامین شود.

– دارای مجوزبهداشتی ۸۲۵۷۱۷۵۷۹۲۵۹۴۰۵۶

– ساخت فرانسه

برای دیدن توضیحات کامل و خرید کرم زرا کالم اینجا کلیک نمایید

 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید