09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان بوی بد واژن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان بوی بد واژن

امروز بوی بد ناحیه تناسلی یکی از مشکلات جدی بانوان عزیز می باشد که بیشترین خواسته آن ها از ما درمان بوی نواحی تناسلی بود در این مطلب شما را با دلایل اصلی و راه درمان این مشکل آشنا میکنیم. خانم ها در سنین بلوغ و پس از آن، دچار تغییرات هورمونی می شوند که از اثرات این تغییرات هورمونی، رشد مو در ناحیه تناسلی و ترشحات این ناحیه می باشد.

این دو عامل می توانند بوهای نامطبوعی را در ناحیه تناسلی خانم ها ایجاد کنند که در صورت عدم رفع آن، نشان‌دهنده عدم رعایت بهداشت و یا حتی بی‌شخصیتی فرد تلقی می شود.

راه های درمان بوی نواحی تناسلی

شستشو منظم:

یکی از راه های آسان و موفقیت آمیز از بین بردن بوی ناحیه تناسلی، شستشوی مناسب این قسمت از بدن می باشد. خانم های عزیز می توانند به جای استفاده از صابون های معمولی، از صابون های آنتی باکتریال برای شستشوی ناحیه تناسلی خود استفاده کنند.
همانطور که می دانید باکتری هایی روی سطح پوست زندگی می کنند که مواد موجود در عرق را تجزیه کرده و بوی نامطبوعی ایجاد می کنند. به همین دلیل به نظرمحققان، عرق خودش بوی نامطبوعی ندارد و با از بین بردن باکتری هایی که بوی نامطبوع ایجاد می کنند، می توان تا حدی بر بوی بد ناحیه تناسلی غلبه کرد.

اصلاح مو های زائد

اگر موهای ناحیه تناسلی برطرف نشوند، جایگاه مناسبی برای رشدونمو باکتری ها ایجاد می شود و همانطور که در بالا گفته شد ، این باکتری ها در واکنش به عرق، بوهای نامطبوع ایجاد می کنند. بنابراین هر چند روز یک بار با از بین بردن محل تجمع باکتری ها در ناحیه تناسلی، می توان بوهای نامطبوع این منطقه را کاهش داد.
به دلیل حساس بودن این منطقه از بدن، سعی شود حتما از وسایل مطمئن برای نظافت موهای آن استفاده کرد، مثلا از تیغ های تمیز استفاده شود و از به کار بردن تیغ سایر افراد خانواده، جدا خودداری کرد. از وسایل دیگری مانند پودرهای موبر، کرم های موبر و یا اپی لیدی نیز می توانید برای این منظور استفاده کنید.

تمیز کردن ترشحات زنانه

ترشحات واژن اگر شفاف یا سفیدرنگ و بی بو باشد، کاملا طبیعی است. اما زمانی که این ترشحات پنیری و غلیظ و همراه با بوی مخمر می شود، احتمالا پای یک عفونت ناشی از قارچ کاندیدا یا انواع دیگر قارچ ها در میان است. در اکثر موارد این ترشحات غیرطبیعی به بارداری، بیماری دیابت و استفاده از آنتی بیوتیک ها مربوط می شود. این مشکل همچنین خود را با علائم دیگری مانند خارش و سوزش نشان می دهد.

استفاده از صابون رفع بوی نواحی تناسلی

صابون ضد عرق لیلاک lilac محصول بلژیک بصورت تخصصی جهت درمان تعریق زیاد بدن، بوی عرق، جوش های مقاوم به درمان، قارچ و باکتری پوستی و درمان قارچ بدن در نواحی تماسی پوست بانوان می باشد. این صابون حاوی TCC و Sulfur می باشد که براحتی تمامی موارد گفته شده در بالا را درمان می کند

این صابون با دارا بودن TCC و سولفور از ایجاد تعرق اضافی بدن جلوگیری کرده و همچنین مانع تولید باکتری های ایجاد کننده بوی بد بدن می شود. صابون لیلاک باکتری ها و قارچ ها جوش زا بدنی را از بین می برد. با دارا بودن ۳۰ درصد مرطوب کننده شادابی و لطافت را به پوست شما ارمغان می بخشد.

قوی ترین شوینده واژن

صابون ضدعرق لیلاک بلژیک
برخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
برای خرید صابون ضد عرق لیلاک اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید