09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ترک شکم در دوران بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ترک شکم در دوران بارداری

قویترین،بهترین,کرم ضد ترک شکم الانسیل گلنیک،موستلا،لیراک،هیدرودرم،

آیا فقط زنان باردار دچار ترک شکم می شوند ؟

در کمال تعجب باید بگوییم که مردان نیز مانند زنان دچار کشیدگی و ترک پوستی می شوند. حتی نوجوانان در دوره بلوغ دچار ترک های ریز تا عمیق را در بدن خود تجربه می کنند، به هر حال این علائم کشیدگی پوست، برایتان بسیار ناخوشایند خواهد بود. اما اساسا چرا این کشیدگی‌ها و ترک‌های پوستی رخ می‌دهد؟ گرچه پوست ماهیتا خاصیت ارتجاعی دارد، اما در طی رشد سریع یا کشش شدید، بافت‌های ارتجاعی واقع در زیر پوست از هم پاره شده و در نتیجه آن خطوط نازک بنفش با عنوان علائم ترک پوستی نمایان می‌شوند .

دلایل اصلی ترک های پوست چیست ؟

* بارداری

* کاهش و افزایش وزن زیادی

* اختلالات ژنتیکی (مانند سندرم اهلرز- دانلوس یا مارفان)

* استفاده از مواد نیرو زا برای مدت طولانی

* استفاده مستمر از هورمون استروئید

* حجیم شدن افراطی عضلات (عموما در ساق‌ها و بازوها)

ترک ها بیشتر در کدام نواحی دیده می شود :

* شکم

* ران و باسن

* بازوها عموما در اطراف زیر بغل

* سینه ها

* شکم

آیا ترک شکم درمانی هم دارد ؟

باید خبر خوبی برای شما بدهیم بله علاوه بر روش های لیزر درمانی و پر هزینه روش های بسیار ساده ای برای شما پیشنهاد خواهیم داد.

در دوران بارداری بهتر است پوست بدن خود را با کرم مرطوب کننده چرب نگه دارید و در عین حال از کرم های الانسیل گلنیک استفاده کنید که در ادامه شما را با این دو محصول آشنا می کنیم .

برای مشاهده محصولات تخصصی ترک شکم، بدن اینجا کلیک نمایید

قویترین،بهترین,کرم ضد ترک شکم الانسیل گلنیک،موستلا،لیراک،هیدرودرم،کرم ضد ترک شکم والنسی,کرم ضد ترک شکم موستلا,کرم ضد ترک شکم لیراک,کرم ضد ترک شکم ماستلا,کرم ضد ترک شکم هیدرودرم,کرم ضد ترک شکم دوران بارداری,بهترین کرم ضد ترک شکم در بارداری,کرم ضد ترک پوست شکم,قیمت کرم ضد ترک شکم,بهترین مارک کرم ضد ترک شکم,درمان ترک شکم در بارداری,درمان ترک شکم در دوران بارداری,درمان ترک شکم بارداری,درمان ترک شکم بعد زایمان,درمان ترک شکم در حاملگی,درمان ترک شکم با لیزر,درمان ترک شکم پس از زایمان,درمان ترک شکم و پهلو,درمان ترک شکم ناشی از بارداری,درمان ترک شکم گیاهی,درمان ترک شکم بعد از زایمان,درمان ترک شکم بعد از زایمان با لیزر,درمان ترک شکم بعد از بارداری,درمان ترک شکم حاملگی,درمان ترک شکم با طب سنتی,جلوگیری از ترک شکم در بارداری,جلوگیری از ترک شکم در دوران بارداری,جلوگیری از ترک شکم در حاملگی,جلوگیری از ترک شکم بارداری,جلوگیری از ترک شکم در دوران حاملگی,جلوگیری از ترک شکم در زمان بارداری,جلوگيري از ترك شكم در دوران بارداري,پیشگیری از ترک شکم در دوران بارداری,پیشگیری از ترک شکم در حاملگی,راههای جلوگیری از ترک شکم در بارداری,جلوگیری از ترک شکم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید