09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان ترک شکم در دوران بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ترک شکم در دوران بارداری

درمان و جلوگیری از ترک شکم بازو پهلو ران بارداری و چاقی لاغری بهترین کرم

یکی از نگرانی های شدید خانم ها در دوران بارداری ایجاد ترک های دوران بارداری که معمولا در بین خانم ها به ترک های قرمز مادری معرفی هستند دچار می شوند

، معمولا این ترک ها از هفته ۱۳ تا ۲۱ بارداری خود را در نواحی شکم، پهلو ، ران و باسن نشان می دهند .

دلیل اصلی ترک های شکم در دوران بارداری چیست ؟

ترکهای کششی، پارگیهای کوچکی در لایه محافظت کننده بافت زیر پوست هستند که در هنگام بارداری در اثر کشیده شدن بیش از حد بوجود می آیند. حتی ممکن است این مسئله ژنتیکی باشد یعنی اگر مادر شما در دوران بارداری دچار ترک های بارداری شده است به طور قطع شما هم دچار این ترک های پوستی خواهید شد .اما خبر خوش برای خانم هایی که پوست تیره دارند، کمتر دچار کشیدگی پوست می شوند .

بهترین کارهایی که می توانید برای جلوگیری از ترک انجام دهید :

در مرحله ی اول مرطوب نگه داشتن پوست بدن می باشد زمانی که پوست خشک باشد معمولا کشش و ترک زیادی حاصل می شود  اگر پوست را مرطوب نگه داری کنید معمولا بعد از دوران بارداری ترک ها کمتر شده و به رنگ نقره ای یا خاکستری در می آیند.

مصرف زیاد غذاهای حاوی ویتامین ث در رژیم غذایی دوران بارداری احتمال وجود ترکهای کششی را کاهش می دهد . حتی در دوران بارداری رژیم غذایی خود را کنترل کنید وقتی گفته می شود به اندازه دو نفر غذا بخورید به این معنا نیست که غذایتان را دو برابر کرده و تغذیه زیادی داشته باشید، بلکه منظور این هست که کالری و ویتامین مورد نظر بدن را تامین کنید .

بهترین درمان برای از بین ترک بدن

امروزه لیزر درمانی بعد از ایجاد ترک یکی از راه های موثر است اما هزینه ی زیادی را در بر دارد به همین خاطر متخصصین بهترین کرم ها را برای جلوگیری و درمان ترک تولید کرده اند که به نمونه هایی از آن ها اشاره می کنیم .

روغن آرگان آگرادو

در خانمهاى باردار می توان از این روغن براى پیشگیرى از ترک و چروک شکم استفاده کرد. این روغن برای درمان ترک پا، شکم، دست بسیار مقوی می باشد و همچنین باعث نرم و ابریشمی شدن پوست بدن می شود. روغن ارگان یکی از بهترین روغنها برای دستها هست خصوصا اگر پوست دستها و ناخنها مستعد پوسته پوسته شدن و شیار دار شدن هستند .

روغن بدن ارگان

برای مشاهده ادامه مطلب و خرید اینجا را کلیک کنید.


09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید