09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ترک های شکم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ترک های شکم

ترک های روی شکم به دو دلیل بوجود می آیند، ترک های ایجاد شده بعد از حاملگی و ترک هایی که بخاطر زیادی بالا رفتن وزن و وزن کم کردن ناگهانی بوجود می آیند. ترک‌ خوردن و خشک شدن پوست شکم از آن مشکلاتی است که همه خانم‌ها را اذیت می‌کند. علاوه بر آزار خارش فکر اینکه این ترک‌ها بعدها روی پوست می ماند حتی باعث می‌شود خیلی‌ها از حاملگی بیزار شوند.

درست است که غذای سالم و مقوی و در دوران بارداری مهم‌ترین مسئله است، اما خارش و ترک‌خوردن شکم به این راحتی‌ها دست بردار نیست. این راه حل خانگی را خیلی از خانم‌های حامله استفاده کرده‌اند و از نتیجه‌اش هم راضی بودند.

درمان ترک های شکم

وقتی آثار کشیدگی در پوست ظاهر می شوند، بهترین کار این است که هر چه زودتر برای درمان آنها اقدام کنید. وقتی علائم کشیدگی مراحل اولیه را پشت سر می گذارند و وارد مراحل بعدی می شوند یعنی زمانی که از رنگ قرمز یا بنفش به رنگ سفید یا نقره ای با فرو رفتگی های عمیق تر تبدیل می شوند، نسبت به درمان مقاوم ترند.

تاثیرگذارترین و سریع ترین راه از بین بردن ترک روی شکم جراحی زیبایی است. در جراحی زیبایی فاصله یا ترک جدا شده و شکم از دوباره دوخته می شود و به این صورت شکمی صاف و بدون نقص خواهید داشت. اما جراحی زیبایی به دلیل هزینه بسیار بالا یا ترس از جراحی ممکن است برای بعضی افراد دلخواه نباشد.

در چنین مواردی، بعضی کرم های موثر برای از بین بردن این ترک ها وجود دارد. کرم های از برنده ی ترک شکم، چه به دلیل حاملگی و چه به دلیل زیاد و کم شدن وزن بصورت ناگهانی، نیازمند زمان و برنامه ریزی و پیگیری طولانی مدت است. شما باید برای استفاده از این کرم ها نظم در استفاده و صبر و شکیبایی داشته باشید. قویترین کرم ضد ترک و سفت کننده شکم در ادامه معرفی می شود.
کرم درمان ترک بدن حاوی عصاره گیاهان می باشد. این ژل باعث جلوگیری و درمان ترک های بدن ناشی از بارداری، چاقی-لاغری و… می شود. بدلیل وجود ویتامین های E,C باعث درخشندگی و لطافت و روشنی پوست می گردد. این نوع کرم های ترک شکم باعث سفت شدن و زیبایی پوست اندام بدن مانند بازو، ران ، شکم و… خواهد شد. چروکهای ناشی از ترک بدن را از بین میبرد و دوباره پوستی صاف و زیبا خواهید داشت.

ویتامین های موجود در این نوع کرم ها باعث درمان ترک و شلی پوست بدن می شود. همچنین به خاطر وجود عظیم آمینو اسید، پروتئین، انواع ویتامین و اسیدهای چرب قادر هست به راحتی باعث درمان ترک های پوستی شود.

بهترین کرم برای درمان ترک شکم

کرم کلاژن و الاستین هالیوود

کرم کلاژن و الاستین هالیوود:

– سفت کننده قوی پوست صورت و بدن
– الاستین و کلاژن سازی قوی پوست
– درمان ترک های پوست در نواحی شکم، ران، بازو، پشت و…
– درمان چروک و خطوط اخم و خنده
– آبرسانی عمقی و چند لایه پوست
– درمان شلی شکم بعد از زایمان، ورزش و…
– درمان شلی پوست
– شاداب کننده قوی پوست
– مغذی کامل پوست
– جوان ساز قوی پوست
– حاوی گل رز، عسل، گل بابونه؛ کاکتوس، الاستین و کلاژن
– حجم ۶۵۰ گرم
– ساخت ایالات متحده
» برای خرید کرم کلاژن و الاستین هالیوود اینجا کلیک نمایید

لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن:

– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی
– غنی از ویتامین E
برای خرید لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن اینجا کلیک نمایید

کرم ترک بدن کرک کلار

برخی از خواص کرم ترک بدن کرک کلار:

– درمان ترک های ناشی از بارداری، چاقی-لاغری، بلوغ و…
– پیشگیری از انواع ترک پوست
– قابل استفاده در دوران بارداری
– ۵۰ میل
» برای خرید کرم ترک بدن کرک کلار اینجا کلیک کنید
پوست درمان جلوگیری پیشگیری ترک شکم پهلو دوران بارداری حاملگی بعد از زایمان سفت روشن سفید کننده دستگاه کرم ماسک محصولات والنسی هیدرودرم لیراک درمان ترک شکم در بارداری درمان ترک شکم در حاملگی درمان ترک شکم بارداری درمان ترک شکم با لیزر درمان ترک شکم حاملگی درمان ترک شکم بعد از زایمان با لیزر درمان ترک شکم پس از زایمان درمان ترک شکم بعداز زایمان درمان ترک شکم دوران بارداری درمان ترک شکم با داروهای گیاهی درمان ترک شکم بعد از زایمان درمان ترک شکم بعد از بارداری جلوگیری از ترک شکم در بارداری جلوگیری از ترک شکم در حاملگی جلوگیری از ترک شکم در زمان بارداری جلوگیری از ترک شکم دردوران بارداری جلوگیری از ترک شکم در دوران حاملگی پیشگیری از ترک شکم در بارداری پیشگیری از ترک شکم در دوران بارداری جلوگیری از ترک شکم در زمان حاملگی کرم سفت کننده پوست شکم کرم های سفت کننده پوست شکم ماسک سفت کننده پوست شکم دستگاه سفت کننده پوست شکم سفت کننده پوست شکم کرم سفت کننده پوست شکم کرم های سفت کننده پوست شکم ماسک سفت کننده پوست شکم دستگاه سفت کننده پوست شکم سفت کننده پوست شکم کرم ضد ترک شکم والنسی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید